Z pohledu Christiana:
,,Rose lásko, co se děje ? proč pláčeš ?" ptám se rozrušeně a mobil silně stisknu při představě že se jí něco stalo. Že jí někdo ublížil. Mé srdce vydává bolestivé údery při představě že se jí někdo mohl dotknout. ,,Christiane.." říká za mnou Bridget a chytí mě za ruku. Odtrhnu mobil z ucha a hrozivě se na ní zadívám a zavrcčím ,,Vypadnete!" křičí Mordag a všichni se strachem ihned opouští místnost. Ihned jak opustí místnost se opět uvolním a mobil si přitisknu k uchu. ,,Lásko jsi tam ještě ?" ptám se a kouknu se na telefon. Hovor pokračuje . ,,Rose miláčku neboj se můžeš se vrátit domů. Slibuju že se na tebe nebudu zlobit a ani ti to nebudu vyčítat. Jen se mi vrať." říkám zlomeně a po tváři mi steče slza. Je ticho a já začínám být zoufalejší ,,Omlouvám se. " řekne jemně a hovor se s pípnutím ukončí ,,Ne! " zakřičím zoufale do mobilu a snažím se dovolat ale znovu není dostupná ...mám co dělat abych ho nerozdrtil... ale je možnost že mi znovu zavolá a to je moje jediná naděje.
Z pohledu Rose:
Slyšet jeho zlomený hlas bylo něco co jsem nečekala. Nevěděla jsem že jsem mu tolik ublížila. A už kvůli tomu jsem si jistá že to zvládnu sama. Bude to těžké to ano. Ale zvládnu to miminko vychovat sama a bude v pořádku. To mě drží nad vodou. Ruce si dám na své ploché bříško a jemně se usměju při představě že za pár měsíců už bude bříško viditelné a pak že v rukách budu držet své dítě. Bude to chlapec či dívka ? bude víc podobné mě nebo jemu ? povzdechnu si. Musím si najít práci a pak bydlení a nakonec kde budu žít tak abych byla v bezpečí a nemusela jsem se ukrývat ? Nějak to zvládnu. Snad. Postarám se o své dítě tak jako jiné svobodné matky slíbím si.
Máme hostinu. Řekla jsem to Afroditě která za mnou později přišla a řekli mi že taková událost se oslavit musí. Jen jednou se mě zeptali na to jestli to ví můj muž. Protože jsem si vzala snubní prsten jen jsem záporně zavrněla hlavou a naštěstí pochopili že se o tom nechci bavit. Slíbili mi že můžu zůstat na jak dlouhou dobu budu chtít. Za to jsem byla vděčná. Budu pomáhat v hotelu a prodávat s Afroditou na trhu a za to budu mít kde bydlet a dostanu za to zaplaceno. Jsem šťastná že jsem našla tak skvělý lidi. Dali mi doporučení na doktora aby se na miminko mohl podívat. Je to rodinný známý a tak mě vezme hned zítra. Je ve městě ale není to daleko a Afrodita se ihned nabídla že pojede se mnou Oslavujeme až do dlouhého večera.
Ráno mě probouzí Afrodita že mě poveze do města ale musím vstát. Unaveně si sedam na postel a zamířím s vecmi do koupelny kde se připravím na cestu. Po patnácti minutách vycházím z koupelny a zamířím dolů na snídani kde se všichni v klidu nasnídáme. Afroditě dají nákupní seznam co máme koupit a paní Antonie mi dá polibek na tvář a popřeje mi hodně štěstí. Usměju se nervózně a zamířím ven.
O hodinu později :
Sedím v čekárně a nervózně si žmoulám ruce. Jsem nervózní a i vystrašená z toho co mi řekne . ,,Rosemarry Gandy - doktor vás už čeká ." říká mi starší prošedivělá sestřička. Zvednu se a opatrně vejdu do vnitř. ,,Tudy." říká mi a pokyne mi rukou dál k dalším dveřím. Rozejdu se do místnosti a naproti mě za stolem sedí starý muž s šedými krátkými vlasy a hubeným vlásčitým obličejem. Když si mě všimne tak na mě obrátí své světlé oči a usměje se na mě vřele. ,,Tak paní prosím vás aby jste si lehla támhle ." řekne a ukáže mi na lehátko. Dojdu k němu a posadím se ,,Vy jste prý měla pozitivní test." ověřuje si informace ,,Ano" říkám mu ,,Tak si lehnete ." říká a zvedne se a dojde ke mě a já si lehnu na záda. Zapne si obrazovku a já si vyhrnu tričko. Nakape mi na bříško gel a vezme přístroj do ruky a s ním rozmaže gel po podbřišku. Pak se obrazovka spustí a doktor projíždí mé bříško. Pak několikrát zmáčkne a udělá si snímek a přístroj položí vedle sebe a snímek otevře. A s úsměvem se na mě podívá ,,Dlouho jsem to tady neměl. " říká mi a zářivě se usměje ,, Gratuluji máte trojčata." říká mi a já tam se šokem ležím.
Omlouvám se za případné chyby. Další díl je napsaný jen se bude opravovat 💕✨💕
ČTEŠ
My Queen, My Luna CZ ✅
WerewolfLuna nikdy netušila že Alfu tolik potřebuje.... (nečtěte bez předchozích dílů - nepochopíte děj) 3.díl 💕🐺💕 DOKONČENO 1.8.2022 Trilogie : Wolf pack 🐺🌑 1. Díl : My Luna CZ DOKONČENO 2. Díl : Forever my luna DOKONČENO 3. Díl My Queen my Luna CZ D...