21. Díl

1.9K 102 18
                                    

Ze začátku jsem bloudila než jsem našla úžasný malý neobydlený domeček. Je opravdu maličký a než jsem ho trochu upravila aby vypadal obytně.... dalo mi to práci... ale nakonec se mi to povedlo. S Claire jsme jeli na nákup a koupila jsem všechno co jsem potřebovala. Christian mě nechal samotnou tak jak jsem chtěla a já mam klid ,,Auu. Dobře, dobře taky mi tatínek chybí." a kopance rázem přestali. Potvůrky moje měňavý. No ale ikdyž to nedávám najevo tak Christianův stín pořád vidím za sebou. Vím že mě hlídá. A nebo své děti když né mě. To je jedno. Ať si vezme tu setřičku a mě ať dá s dětmi pokoj.... Byla jsem tak blbá když jsem mu o dětech řekla. Měla jsem být ve Francii a nic z toho by se nestalo. Dnes mám další prohlídku u doktorky a pak jdu na večeři k Afroditě. Grr jen pomyslím na to že tam bude ta malá děvka a moje ruce chtejí chytit její krk a udusit ji. ,, Nádech výdech to zvládneš. Hlavně žádné scény až jí uvidíš. " Říkám si a vezmu si kabelku. Když se na sebe kouknu do zrcadla tak vidím těhotnou 7. Měsíční tlustou ženskou která má na sobě volné šaty s koženkou tak aby se co nejméně styděla za své velké tělo. Sakra kdy já si nemůžu ani pořádně zavávat boty jak jsem velká a mám opuchlé nohy jako baňky! až mi někdo řekne že miluje těhotenství tak jí dám snad do držky! Vydechnu a vyjdu ze svého domku. Okolo nic není jen klid a les. Kolem domku roste lesní kvítí a zpívají tu ptáci. Je to tu nádherné. S úsměvem se rozejdu blíž do města které je od mého domku asi 20 - 30 minut mojí chuzí. Jakmile vkročím do města už ke mě letí malá Kiera ,,Luno!" s roztomilým křikem ke mě uhání a jakmile je u mě tak mi omotá ručičky kolem nohou a hlavičku mi položí skoro na bříško. ,,Už se těším až budeš mít miminka Luno ! Můžu ti je pak  miminka pohlídat ? " Ptá se mě a chytne se mě za ruku a jde se mnou. ,, Samozřejmě že můžeš. Ráda tě uvidím ." Říkám jí s úsměvem. ,,A neměla by jsi být ve školce ?." zeptám se jí a ona se na mě šibalsky usměje ,,Měla jsem ale mě se nějak nechce .. nemůžu jít s tebou ?" zeptá se mě ,,Ale já jdu k paní doktorce na prohlídku zlatíčko." Řeknu jí a ona se mě stále drží ,,To mi je jedno já chci být s tebou dlouho jsem tě neviděla Luno." Usměju se a nakonec souhlasím. ,,A jak jsi věděla že tu budu,.. vypadalo to že na mě čekáš." Znovu se šibalsky zasměje ,, Slyšela jsem Alfu s Betou o tom mluvit." Aha tak že o tom ví... Super tak to mi hned zpříjemňilo den. Jdeme dál a procházíme smečkou. Každý mě s úsměvem zdravý a nebo se ještě ukloní. Jsem ráda že nikdo na mě není naštvaný. Toho jsem se bála ale jak vidím nemusela jsem se ničeho bát. Zatím co já se cítím trapně z toho jak se mě každý klání... Kiera vypadá že si to užívá. Jsem pobavená z její rekce.  Jdeme dál až se před námi začne objevovat nemocnice. Ničím nerušený jdeme do vnitř budovi. Dojdeme do druhého patra a vejde přes dveře vlevo do čekárny která je prázdná. Možná se Kiera spletla a Christian nedorazí. Tím lépe pro mě. Čekám co se bude dít když se otevřou dveře tak k mému překvapení vykoukne stará žena. ,,Aáá moje zlatíčko Luno. Už na vás čekáme pojďte do vnitř!" Řekne šťastně když mě uvidí. Nejistě se zvednu a jdu do vnitř i s Kierou která mě předběhne a utíká do vnitř ,,Alfo!" Slyším její šťastný křik a já ztuhnu a nakonec vejdu a sestřička za mnou zavře dveře. ,,Ahoj lásko. " Řekne a políbí mě. A já ztuhlá sání nevím co říct a tak se nechám políbit. ,,Jsme rádi že vás vidíme Luno . " Řekne mi s úsměvem doktorka. ,, Já vás také. Řeknu obejdu Christiana a jdu si lehnout na lehátko.
,,Tak jdeme na to . " Řekne když si Christian sedá vedle mě a malou si dává na nohy a pak mě hned chytí za ruku a když se jí snažím vyprostit hned mi jí sevře pevněji a zavrčí. Druhou runou si šaty vyhrnu až k prsům a usměju se na malou Kieru která sedí na Christianovi a zrušeně pozoruje moje obří břicho. Doktorka mi dá gel a ten rozmaže na mém bříšku a pak zapne minitor. A koukáme rázem na tři malé bytosti který jsou v mém bříšku a který vypadají že se právě probudili. ,, Hmmm... " Řekne doktorka a ve mě se to sevře. ,, Je něco špatně ?" Zeptám se jí vyděšeně a čekám na odpověď ,, Ano Luno neodpočíváš. To je špatně nejen pro tebe ale i pro děti. Nejlepší by bylo kdyby jsi celý Víkend byla v posteli. A žádný stres! Jinak jsou v pořádku ale teď se musíš opravdu šetřit Luno. Za chvíli budeš začínat 8. Měsíc a ty už jsou zrádné. Můžeš teď rodit kdykoliv se mrňouskové rozhodnou. Tak že Alfo chci aby byla jen v posteli a žádný stres a možná když by jste jí udělal masáž nohou aby ji neotýkali tak by to pro ní bylo taky skvělé. " Přikývne ,,Nebojíte postarám se o ní. " Řekne jí a pomůže mi stáhnout šaty a pak mi podá ruku abych se zvedla na nohy. ,, Já vím že se o ní postaráte Alfo ale je to moje povinnost. " Řekne a já se naštvaná řítím ven.

Povzdechnu si - není přece moje věc že nejsem silná jako Hulk. Samozřejmě že mě narval do auta. ,, Lásko já vím že jsi na mě naštvaná ale já za to opravdu nemohl. Vzala si tvoje věci které jsi nechala v čekárně. Nějaký parfém nebo co jsi to v té blbé kabelce měla. Vím že mě to neomlouvá ale vážně mě ta vůně zmátla. Než jsi vešla tak jsem jí chtěl sáhnout na břicho -jako na tvoje ne na její... Věř mi mám všechno po čem jsem kdy toužil. Opravdu se omlouvám... Slibuji že udělám cokoliv aby jsi mi odpustila.... Prosím.... cokoliv. "
,, Cokoliv?" Zeptám se

Omlouvám se za dlouhé čekání

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za dlouhé čekání. Moc vás miluju a doufám že jste v bezpečí z toho co se děje mě ochromilo. Prosím pomáhejte cokoliv co dáte pomůže. Samozřejmě nenutím je to vaše věc. Já pomáhám jak můžu a vím že jeste úžasný lidé. Už to že čtěte slaťaniny co píšu... Co si budeme občas to stojí za to 😂 ale jsem ráda za to jaká parta sebevrahů jsme a moc vás miluju ❤️ Buďte v bezpečí moc vás prosím a posílám lásku 💙💛💙💛💙

My Queen, My Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat