8.díl

2.9K 123 27
                                    

Probouzím se v hluboké noci. Je mi teplo a můj žaludek je jako na vodě. Jsem ráda že Christianovo sevření není tak pevné a já se můžu zvednout a tryskem utíkat do koupelny a celý svůj obsah žaludku vrhnu do mísy. Zvracím jako zběsilá. Dlouho jsem tento stav neměla a moje tělo mi po dlouhé době chce dát co pro to. Uslyším vzdálené kroky které se ženou do místnosti ke mě a když se otevřou dveře do koupelny tak rázně zvedám ruku a mávám na Christiana ať odejde. Nechci aby mě viděl když je mi takhle. Ikdyž by si zasloužil cítit to co cítím já. Můj žaludek je na vodě a můj krk pálí kvůli žaludečním šťávám který jdou ze mě ven. Mé tělo je unavené z nedostatku spánku a mírné bolesti hlavy. Jsem z těhotenství naprosto vyřízená. Jak někdo může tvrdit že je to nejkrásnější ženské období ? Já si zatím vychutnám jen klečení nad záchodé míse. Z ničeho nic ucítím jak mi dvě ruce stahují vlasy do zádu tak aby mi nepřekáželi. ,,Běž pryč." řeknu mu než se na mě spustí další vlna nevolnosti. ,,Nenechám tě tu samotnou." říká a da mi pusu do vlasů. Mluví ke mě tak něžně jako k dítěti. ,,Za všechno můžeš ty.... Za to že je mi takhle!" říkám a zhluboka vydechnu a vezmu si kus toaletního papíru a utřu si pusu a pak to hodím do mísy a splachnu to. Pomalu se zvednu protože moje nohy jsou nestabilní a Christian se mi snaží pomoct a tak mě přidržuje než dojdu k umyvadlu. Pustím vodu a naliju si jí do dlaní a vypláchnu si s ní pusu. ,,Odnesu tě ." říká mi Christian a zvedne mě do náruče a v jeho náručí opět usínám.

Probouzí mě vůně ,,Lasko vstávej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Probouzí mě vůně ,,Lasko vstávej." Šeptá Christian a já pomalu otevřu oči a uvidím ho nademnou. ,,Udělal jsem ti snídani a udělal ti tohle. Řekne a mě podá mi hrnek a já nadšeně vyskočím do sedu a beru si od něj kávu. ,,Myslela jsem že jsi mi zakázal kafe." říkám a foukám teplý nápoj a napiju se. Chutná slabě ale nevadí mi to ,,Není to kafe, kotě. Je to karo. Náhražka kávy - ale není špatná ne ?" ,,Náhražka ?" ptám se a znovu se napiju. ,,Lásko kafe pít nebudeš na tom jsme se přece schodli tak ted jsem ti sehnal tuto náhražku. Je bio - Samozřejmě ...Nikdy bych ti nedal nic špatného ." říká a podá mi tác s džusem s miskou ovoce a waflemy s čokoládou. ,,Kdybyž by  jsi mě pustil z těch blbých pout tak jsme si snidani mohli dát spolu v kuchyni a nemusela jsem snídat v postely. " říkám mu a jeho úsměv který ještě před chvílí měl spadnul. ,,Víš co jsem ti o tom řekl tak mě furt nepokoušej. Zůstaneš tady po čas celého těhotenství ." říká mi nekompromisně . ,,Tak že až porodním tak si budeš myslet co ? že s dětmi neuteču ?" ptám se ho rozčíleně. Podívá se na mě a jeho oči jsou úplně červené ,,Ty tu zůstaneš i mými dětmi !" zuří a v tom ucítím bolest v podbřišku a pak si rychle chytím břicho ale moje ruka je odebrána a je nahrazena Christianovou ,,Promiňte já nechtěl křičet. Nemusíte se bát jste v pořádku a v bezpečí ." říká Christian a začne mi líbat bříško.,, Co se děje? '' ptám se když vidím že se snaží uklidnit a tak po chvíli naštvaně odpoví,, Jsou kvůli tobě ve stresu. Bojí se že budou beze mě. Nutíš mě tím co říkáš být zlí a křičet na tebe a tím je děsím... Tak tě prosím ať už to neděláš. Už žádné povídání o tvém odchodu - s dětmi nebo bez nich. Jen přes mou mrtvolu. Dám perfektně zajistit celou smečku, dám všude kamery a kolem domu dám detektor pohybu pokud budu muset a ty pak nebudeš moct ani na záchod aniž by se nespustil... To chceš Rose? Přijít si jako v kleci? Protože pokud ano tak mi věř že pro mě ji není problém zrenovovat a tebe udržet ve vnitř té klece. " říká mi a čeká na mou odpověď. Děsí mě to co říká a tak jen přikrývnu a mlčím. Všechen vzdor a slova mi došla.,, Skvělé Lásko a teď sněz tu snídani. Já jdu zatím uklidit kuchyň a pak se podíváme na nějaký film zatím co já budu dělat svou práci." Odešel a nechal mě tam.

O hodinu později :
,, Promiňte lásky že mi to tak trvalo ale byl tam bordel  a připravil jsem ti čerstvý pomerančový džus." vzal mi zápěstí a klíčkem mi odemkl pouta. Než jsem si ale červené odřené zápěstí mohla prolmnout tak už ho držel a sazel mi polibky tam kde pouta poranila moji kůži.,, Než ti je pak dám tak se ujistím že je máš dost volný." A pak mě vezme do rukou jako nevěstu a jde se mnou dolů.,, Můžeš mě pustit. " řeknu mu nechápavě. Mám nohy a to že jsem těhotná ještě ze mě nedělá invalidu ( nic proti nim),, Nedělám z tebe invalidu lásko jen jsem rád že se o tebe můžeme postarat to je vše." říká a položí mě na gauč a přikryje mě.,, Za dva dny má být úplněk připomene mi než pustí film který jsem si na netflixu vybrala. Kouknu se na něj a ten na mě kouká jako na boží obrázek.,, Co to pro mě znamená?" ptám se.,, Mordag bude extrémně majetnicky Rosemarry. Bude tě chtít mít pod úplnou kontrolou. Ať ti udělá cokoliv a bude chtít po tobě cokoliv poslechni ho. Teď se o tebe nebude chtít dělit s ničím. Ani s dekou ne. A nejspíš bude chtít být v blízkosti tvého bříška kde jsou naše štěňátka ale nic víc snad chtít nebude. Ale u něj člověk nikdy neví. Už se na vás moc těší. " řekne mi a já vydechnu. Pokud je Mordag ještě víc majetnicky než Christian.....
Tak jsem v prdeli....

Omlouvám se za případné chyby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za případné chyby. Promiňte že mi to trvalo. Je léto - brigády, párty... A tak si snažím užívat léta ☀️ a ne být na laptopu 🙈 snad to chápete a užíváte si krásné léto 🌅 💋❤️

My Queen, My Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat