13 díl

2.5K 105 15
                                    

Ano vím že jsem říkala že se bojím aby se dětem něco nestalo ale teď už je to zase na stejné lodi.Christian je opět extrémně majetnický. Teď už mi nedovoluje ani chodit. Tak že to je tak že mě pořád někam nosí a usmívá se u toho jako sluníčko na hnoji. Je to k nevydržení! Jemu to ale jak se zdá dělá dobře a tak mu v tom nebráním. Po pravde ikdybych mu v tom bránila tak s tím nic neudělám. ,, Tak jdeme na to " říká Christian a v rukou má laptop s kterým ke mě míří. ,, A  co ?" ptám se a nepatrně se zamračím a zmrzlinu, z které jsem doteď ujídala si položím na stehna . Sleduju Christiana který míří k posteli kde si lehne vedle mě a ukáže mi barvy na zeď ?,, Na co potřebujeme barvy na zdi ?" ptám se ho a on na mě koukne jako na blázna. ,,Přece na dětské pokojíčky pro děti " říká mi jako by to měla být samozřejmost. ,, Ale Christiane děti přece budou u nás ."říkám mu a on se na mě usměje jako sluníčko ,,Vážně ? " zeptá se mě ,,Ano samozřejmě. Maličký miminka se musí hlídat. U některých miminek může selhat dech a můžou přestat dýchat a nebo se můžou zadusit mlékem ." Christian zbledne ,,To jsem nevěděl ." přizná se a nervózně si mne krk. ,,No tak to nebudou spát v postýlce vedle nás ale u nás v posteli. " nad tím pozvednu obočí ,,U nás v posteli ? Tři miminka ? to jako budou spát mezi námi ?" to se na mě smutně i vyděšeně podívá. Ta představa o tom že jsem od něj daleko ho děsí. ,,Dobře tak budou v postýlce vedle nás. " řekne nakonec a přítulý se ke mě ,, A to mi připomíná toto. " Řekne a rozklikne jinou složku. Ukáže mi krásnou postýlku pro děti. Vidím postýlku pro kluky je krásná bílo šedá s nebesy. Ale když se kouknu na cenu postýlky taky vykulím oči. ,,Christiane viděl jsi cenu te postýlky pro kluky? je sice velká a oba se tam vejdou ale ta cena je až moc velká." říkám mu. Zasměje se ,,To je jen pro jednoho. Každé naše dítě bude mít jednu postýlku. " říká mi už nekompromisně. ,,A teď postýlka pro naší malou holčičku.'' Řekne a ukáže mi postýlku pro malou a nepatrně smrštím obočí. Postýlka je dělaná do kočáru jako měla popelka od Disneyho jen vršek je vyřešený tak že tam jsou nebesa. To se hrozný pomyslím si než si uvědomím že na mě Christian kouká ,,Není to hrozný. Je to moje malá princezna a proto bude mít i princeznovký kočár." zasní se ,,Skoro to vypadá jako kdyby ses na kluky vůbec netěšil." řeknu mu a v tom mě píchne v bříšku a Christian mé bříško hned začne líbat a hladit ,,Tak to není lásky nebojte těším se na vás na všechny ale vy jste moji maličký chlapci a stěží budete chtít postýlku pro princezny jakou má vaše sestřička. " říká něžně ,,Správně lásky milujeme vás všechny stejně. Běžte spinkat. Dobrou " šeptá a políbí mé bříško naposledy.,, Klukum nevadí že holčička bude mít hezčí postýlku než oni. A že prej se nemůžou dočkat až uvidí svou maminku a tatínka. Je to pro mě obrovský dar Rose. Po tom všem čím jsme si prošli ...Ty sis prosla.. Přiznám se že po tvém posledním útěku jsem už nečekal že tě najdu a už vůbec ne že se vrátíš a s tím že mi dáš takový darek." řekne a ruku položí na mé vypounuté bříško ,,Jsem opravdu šťastný Rose a moc ti děkuju za to že tě mám a i za to že máme je je to dar. Ty jsi můj dar od měsíční bohyně. Mohl bych žít bez všeho Rose dokonce i bez dětí ale nikdy ne bez tebe." říká mi a já se usměju. Má pravdu taky jsem nečekala že nám spolu bude takhle dobře. Ikdyž se občas chová jako podšahaný blázen a je majetnický víc než je zdrávo tak ho i tak miluju. ,, Chtěl bych se tě na něco zeptat ale slib mi že budeš klidná ." říká mi s prosícím pohledem se mi zaryje přímo do srdce. ,,Co ?" zeptám se ho ,,Jen mi to napřed slib ať mám jistotu. " říká znovu ,, Dobře slibuju že budu klidná. " říkám mu tak aby měl jasno. ,,Mordag by chtěl vidět jak tebe tak i děti. Prosí tě o druhou šanci ." říká mi a mě začne zrychleně bušit srdce. Vydechnu a pak se nadechnu ,,Dobře ale pokud to přežene tak se ihned proměníš a... za to po tobě něco budu chtít já . " říkám mu a on se nad tím maličko zamračí. ,,Záleží co je to ? " říká mi a já se nadechnu ,,Chtěla bych sem pozvat jednu mojí kamarádku. Zavrčí a postaví se ,,Rose mi sem lidi netaháme. Jsme rádi že tu nejsou a do ničeho se nepletou. ,,Pardon ? já jsem pokud vím taky víc člověk něž vlk." říkám mu a zakaboním se. Dojde ke mě s úsměvem a obličej mi vezme do dlaní ,,Ano ale ty jsi můj malý človíček." a políbí mi všechna místa na obličeji a já se zasměju ,,Prosim ! pokud chceš abych Mordaga po tom všem přijala tak já si chci sem pozvat na týden kamarádku. Pokud mi to zakážeš tak má Mordag utrum ." Zasměje se ,,Tak že ty umíš i obchodovat....No tak to mi asi nic jiného nezbyde. Ale nejdřív ti dnes musí říct doktorka že jsi v pořádku. Souhlasíš ?" Zeptá se mě a já se usměju jako kdybych teď vyhrála v loterii. ,,Beru ." a podám si s Christianem ruku ,,Jinak než půjdeme spát tak půjdu uklidit tu rozteklou zmrzlinu a hned jsem tady." říká mi a po chvíli se vrátí a lehne si vedle mě a přitáhne si mě k sobě a obalí se okolo mě ,,Přemýšlel jsem o jmenech : Alex, Nate, a Molly?" zeptá se mě ,,Pro kluky jsou jména stejná jako se líbí mě ale jmeno pro naší holčičku se mi nelíbí ..... ,,Co říkáš na Avu ? " ptám se a sluduju Christianovu tvář a zamračený výraz se projasní v Úsměv Ava je dokonalé jméno kotě ." říká mi s úsměvem a políbí mé čelo a já s úsměvem řeknu jména našich dětí : Alexi,Nate a Avo už teď vás milujeme ."

Omlouvám se za případné chyby a dlouhé čekání

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za případné chyby a dlouhé čekání. Teď si musím sehnat i brigádu na Víkendy a až si jí najdu tak přidávání dílů bude ještě pomalejší ale bohužel to teď jinak nejde a v tuto chvíli brigádu velmi potřebuju. Prosím mějte se mnou trpělivost 🙏

My Queen, My Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat