Jak slíbil tak i udělal. Mordag se objevil druhý den navečer. Všechno proběhlo hladce. Mordag byl z toho velmi spatný, a já jsem ho litovala. Po promeně zpět na Christiana,k nám přišla doktorka. Christian chtěl mít jistotu že je všechno v pořádku. Kontrola dopadla dobře a tak přišel čas na mojí odměnu. Mohla jsem zavolat Afroditě aby prijela na návštěvu a konečně jsem jí mohla vidět. Christian se na to moc netvář. Nesnese pomylení na to že nejsem v posteli, ale slib je slib.
Beru mobil a vytukám číslo které jsem od Afrodity dostala. Zmáčknu všechny číslice a volám jí. ,,Halo ?" ozve se po chvíli její jemný hlas. ,,Afrodito, tady Rose." řeknu jemně a usměju se ,,Rose! jsem tak ráda že volá. Už jsem si začínala dělat starosti, že se s tebou něco stalo." řekne mi se starostí v hlase. ,,Nestalo nebojse. jen tatínek těch maličkých potvůrek mě nechtěl pustit z dohledu. Moc se o mě teď bojí. " vysvětluje jí. ,,To chápu !" říká mi se smíchem. ,,Chtěla jsem se tě zeptat jestli by jsi nechtěla za mnou přijet . Co nejdříve to půjde a zůstat s námi celý dva týdny. " říkám jí s úsměvem a Christian se začne dávit. Jemně ho poplácám po zadech a čekam na její odpovìd.,, To je Skvělé ! Mohla bych dorazit hned zítra jestli ti to nebude vadit. " říká mi ,,Blázníš budu moc ráda když přijedeš už zítra. '' a to u Christian odchází z pokoje a koulí očima. Nic ale neříká. ,, Super tak já tě budu zítra čekat na letišti! " říkam jí s úsměvem a rozloučíme se. Jsem tak šťastná že dorazí a hlavně takhle rychle že jí to nevadí.

,,Tak kdy tu lidskou bytost máme očekávat ? " říká mi Christian znechuceně. ,,Nemluv o ní takhle. I já jsem člověk... Nebo ti přijdu nechutná ? " říkam a rozpláču se ,,Ale ne lásko neplakej, já to tak nemyslel." říka mi a jde mě utěšovat. ,,Ale myslel...Budu pro tebe jen hnusný člověk a ještě k tomu budu tlustá. " pláču ještě víc. A hlavu zabořím do poltářù. " Jeho pevné tělo obalí to mé. ,,Lásko jsi ta nejkrásnější bytost na světě a nejsi tlustá. Jsi krásná a těhotná. A pokud jde o tu tvojí kamarádku tak tě tam odveze řidič. Nemám zítra čas jet na letiště ale jakmile dorazíte do smečky tak vás řidič odveze k Lukovi. Chci vidět že budeš v pořádku." kývnu souhlasně hlavou a přitulím se k němu. Bude spát u nás v domě ?" ptám se - no spíš si ověřuju to co už vím. ,,Jo hned ve volné místnosti vedle dětí. " souhlasí se mnou. Přikývnu. Jsem zticha a užívám s svou výhru.,, Jsi dost citlivá na to že jsi teď začala třetí měsíc." směje se mi a já naštvaně přimouřím oči a tak je zticha.
Druhý den:
Vstávám brzo. Afrodita mi ještě večer posílala detaily letu a za hodinu a půl by měla být na letišti. Jsem ustrojená a jdu pomalu dolů. Dole mě už čeká Christian a upijí kávu. Jakmile mě uvidí tak se na mě usměje. ,,Dobré ráno lásko." popřeje mi a usměje se na mě ,,I tobě ." popřeju mu a sednu si ke stolu kde na mě čeká obložený talíř s jídlem. Vezmu si croasant a potřu ho marmeládou a slastně se do něj zakousnu. ,,V kolik má dorazit ?" ptá se mě ,,Za hodinku plus mínus. " Jen přikývne a upije a pak něco naťuká do telefonu. ,,Dobře tedy já tě teď musím opustit. Mám problém s jedním obchodem." řekne mi a políbí mě na čele. ,,Co vlastně děláš za práci ? " ptám se zájmem. ,, Prodáváme dřevo, vykupujeme pozemky a vlastníme několik podniků, letiště a máme pár barů po celém státu. Taky vlastím různé právní společnosti jako král Alfů a oni mi vyplácí daň za vše co jim obstarávám. Teď se mi sekla dodávka kávy kterou potřebuju dostat do kaváren. Neboj se nic nelegálního nedělám a ani nejsem žádný mafián. " zasměje se . ,, Jsem rád že se zajímáš o mou práci." řekne mi s ùsměvem a dodá: ,,Jsme tedy domluvení. Jakmile seberete na letišti toho člověka tak pak ihned pojedete k Lukovi abych věděl že jsi v pořádku a pak si můžete dělat co chcete. Ale žádný velký chůze a vezmeš si telefon a zvedneš mi každý hovor který ti ode mě přijde. " Odsouhlasím mu všechno co po mě chce a pak mě nechá samotnou. Mám se nasnídat a za patnáct minut mě má čekat auto před domem.
Auto je před domem přesně v čas. Řidič je starý muž který mě baví svým humorem, který je doslova nakažlivý.
,,Tak rádá tě vidím !" říkam a pevně jí obejmu. Afrodita snad zkrásněla ještě víc pokud to jde. Je opálená a tím snad ještě víc vynikla její nadpřirozená krása. Je dokonalá. Na sobě má černé šaty, béžový kabátek a boty na malém podpatku. Dlouhé blond vlasy jsou všude kolem ní.

(Afrodita)
Celou cestu si povídáme a smějeme se. Afrodita mi řekla že si má přítele. Ukázala mi je jeho fotku a je to nádherný muž. Blond vlasy, tmavé oči ....nádherný. Jmenuje se Mark. Jsou spolu pár měsíců a vypadá smutně. Prej se teď hádají. Říkala jsem jí že se musím stavit ještě za manželem než pojedeme domů. Nadšeně souhlasí. Jsem ráda že tu je.
Náš zábavný řidiè zastavuje před mě již známém domě kde bydlí Luke. Nic se tu nezměnilo. Ptám se Afrodity jestli půjde se mnou a nebo počká až se vrátím. Nemusela jsem se ptát a ihned vystupovala z auta. Jdeme ke dveřím, na které zaťukám a čekám. Otevře mi Claire a hned mě obejme. ,,Tak ráda tě vidím ty naše těhulko." směje se a pak se koukne za mě. ,,Ahoj jsem Claire." řekne a podá ruku Afroditě která jí s úsměvem chytne ,,Jsem Afrodita." řekne jí jemně a usměje se. ,,Jsi tak krásná! Tak pojďte. " Vejdeme do vnitř a zamířím do obývacího pokoje kde slyším hlasy a Afrodita mi je v patách. Jakmile mě uslyší tak se na mě podívají a ukloní se. ,,Ahoj lásko." řekne Christian, rozejde se ke mě a políbí mě. V tom se ale za ním ozve zavrčení. Oba ztuhneme a koukneme se na Luka který má zlaté očia kouká za mě. Podívám se za sebe a vidím na smrt vyděšenou Afroditu ,,MATE." Řekne Luke a můj strach kvůli Afroditině budoucnosti mě ochromí. To snad ne...prosím jí ne.

Vidíte mě rádi? Já vás rozhodně ano!!
Konečně jsem se k tomu dostala. Omlouvám se ale té práce mám teď opravdu hodně! K tomu už mám brigádu. Bude to mazec ale prosím 🙏 mějte se mnou trpělivost. Hezký večer 🌃 ❤️
Omlouvám se za případné chyby! ❤️
ČTEŠ
My Queen, My Luna CZ ✅
Loup-garouLuna nikdy netušila že Alfu tolik potřebuje.... (nečtěte bez předchozích dílů - nepochopíte děj) 3.díl 💕🐺💕 DOKONČENO 1.8.2022 Trilogie : Wolf pack 🐺🌑 1. Díl : My Luna CZ DOKONČENO 2. Díl : Forever my luna DOKONČENO 3. Díl My Queen my Luna CZ D...