15.Díl

2.3K 106 30
                                    

Tento díl věnuju své milované babičce která nám v Úterý 16.11 zemřela. Budu tě milovat navěky 💔🖤💔

Afrodita za mnou vypadala že se každou chvílí zhroutí. Vyděšeně se na mě koukne a já v ní vidím vyděšenou srnu. Stejnou srnu jakou jsem byla tehdy i já sama. V tom se k ní Luke rozejde. To už je ale na Afroditu příliš a tak se rychle otáčí a utíká z domu. Luke jí rychle následuje. ,,Pane bože." říkám si pro sebe na hlas a rychle mířím za nimi a Christian mi je v patách. Luke je u auta a snaží se ho otevřít. ,,Proč to Luke dělá ? Už přeci měl spřízněnou duši." ptám se vyděšeně Christiana. Ten se na mě smutně podívá. ,,Dostal od bohyně druhou šanci Rose." řekne mi a já nechápu proč se tváří tak smutně. ,,Co to pro ní znamená ?" ptám se ho. Povzdechne si ,,Už nikdy se nevrátí domů. Musí tu zůstat a já Lukovi dát požehnání. " Záporně zakývám hlavou na nesouhlas. To se nesmí stát. Rozpláču se. ,,Rose .Tím ubližuješ dětem. Neplač." domlouvá mi a obejme mě. ,,Odtáhni ho od toho auta ať jí můžu odvést na letiště přikážu mu. ,,To se nestane Rose. Ona je už člen smečky a pokud jde o Luka tak ten nedopustí aby jsi jí odvezla pryč. " Uslyším vyděšený hlasitý plač a tak se kouknu na auto. Luke už do auta nenaráží a klidně mluví na Afroditu ,,Lásko ty se mě nemusíš bát. Otevři mi... se mnou budeš v bezpečí." ,,V bezpečí budu tehdy když budu daleko od tebe. Rose!" prosí s výkřikem mé jméno a Luke se na nás otočí. ,,Prosím Luno ať vyjde z toho auta....." prosí mě se slzama v očích. A já? nevím co mám říct. Mám kamarádku která se ho bojí a nechce s ním mít nic společného a pak je tu muž který dostane druhou šanci na spřízněnou duši a . ,,Dost!" křikne Christian. A tím si sjedná pořádek. ,,Luku běž do domu a ty Rose nastup do auta a odjedťe do našeho domu. ,,A- ale alfo." řekne potichu Luke a vypadá že se kadou chvíli zhroutí když dojde k nám. ,, Luku nejdřív jí musíme všechno vysvětlit. Je to jen člověk a neví co to pro nás znamená. Prosím vím že je to pro tebe těžké ale nech jí pro dnešek v našem domě a večer přijď na večeři. " Christian se na mě koukne a čeká na mou odpověď. Kývnu. ,, Skvělé tak Rose běžte do auta a já řeknu řidièovi aby vás odvezl. Dal jsem mu na deset minut volno." říká mi a pak přátelsky chytne Luka kolem ramen ,,Pojď chlape a neboj se bude v pořádku. Překvapil mě jak si dokázal s touto věcí takhle poradit a tak jsem k němu ještě rychle přiběhla a oba se na mě nechápavě otočili. Vezmu Christiana za hlavu a stáhnu ho k sobě a mé rty se srazí s jeho. Poté se odálim a usměju se na jeho šokovaný obličej ,,Děkuji. Miluji tě ." řeknu a rozejdu se k autu kterému se blíží i řidič.

Ihned se na mě usměje ,,Tak pojďte paní moje já vás odvezu domů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ihned se na mě usměje ,,Tak pojďte paní moje já vás odvezu domů." říká mi s úsměvem a když jsem u auta tak se dveře otevřou a uplakaná Afrodita se koukne nejdřív na mě a pak za mě kouknu se a vidím Christian a Luka jak se na nás koukají. Luke vypadal že se snaží ovládat aby k autu nedoběhl a Afroditu nevyndal. Proto si rychle sednu a auto se dá do pohybu. Afrodita se o mě opře a dá se do breku. Povzdechnu si a přitisknu si jí k sobě a i mě po chvíli steče slza po tváři.

Afrodita skoro ihned usnula jak jsem jí ukázala pokoj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Afrodita skoro ihned usnula jak jsem jí ukázala pokoj. A já jsem si s povzdechem sedla na gauč. Velmi jsem litovala Afroditu a i to v jaké situaci teď je. Chápala jsem jí víc než si myslí. I já jsem nechtěla tento život. Zjistila jsem že život s vlkodladem je život v přesile. Vlkodlaci jsou ty nejvíce majetnické stvoření na světě. A bohužel obě jsme v situaci která je pro většinu lidí nemožná. Uslyším otevření hlavních dveří a Christian za chvíli přijde za mnou do obývacího pokoje a sedne se za mě a obalí své pevné paže kolem mě. Rozpláču se.,, Tohle se nemělo stát. Měla jsem tě jen navštívit." Políbí mě na hlavě a povzdechne si ,, já vím. Něco takového bych nečekal ....ale Rose ona musí být s ním." řekne mi jemně ,,Ne to nemůžeme dopustit. Christiane ona s ním být nechce. Je velmi křehká a už přítele má. " říkam mu abych jí zachránila ,,Rose není uniku. Pokud mu nedám svolení tak stejně půjde za ní a já neznám lepšího strážce kromě Luka. A navíc dostal dar po všem co si vytrpěl v minulosti má teď druhou spřízněnou duši. Nemůžu mu říct po takové bolesti ne..... Když mu umřela Anastasie..... byl na tom velmi zle. Málem zešílel a já mu slíbil že  pokud si najde druhou spřízněnou duši tak se postarám o to aby byla s ním a dám mu svolení. Málem jsem na to dnes zapoměl ale on nezapomněl na to co jsem mu slíbil a já to musím udělat Rose. " říká mi klidně

,,Ale co Afrodita ? Ona o tvém světě nic neví a je vyděšená k smrti z toho že by se k ní znovu přiblížil a Luke

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ale co Afrodita ? Ona o tvém světě nic neví a je vyděšená k smrti z toho že by se k ní znovu přiblížil a Luke.... nebude čekat na to až bude připravená." Povzdechne si ,,Máš pravdu nebude na ní čekat. Chápu že tě to děsí ale on se o ní postará jak nejlépe bude umět a domluvím mu aby na ní šel opatrně. Neboj se Rose on není blazen aby jí ihned označil ale ...nebude chtím aby odcházela z domu. Bude jí hlídat jako oko v hlavě. Nedovolí jí aby se vratila do země kde žila. Možná že s ní tam pojede na dovolenou ale to je všechno co jí bude nabídnuto. Navíc už teď hlídá dům." Otočím se a kouknu se na něj. ,,On hlídá dům ? " ptám se ho jako bych byla úplně blbá a neslyšela co mi řekl. Přikývne a přitiskne si mě na svou hruď ,,Ano chce mít jistotu že neuteče."

Omlouvám se za případné chyby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Omlouvám se za případné chyby. Ano díl vychází po dlouhé době ale teď mám práce nad hlavu snad se nezlobíte. ❤️💔❤️

My Queen, My Luna CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat