Reakcja Monsta x kiedy cie prowowokuje u twoich rodziców.

193 5 2
                                    

Shownu

Siedzieliście u twoich rodziców na obiedzie a chłopak co chwilę łapał cię za udo pod stołem. Ty co chwilę zwalałaś jego rękę ale on nadal swoje. Kiedy przestałaś reagować chłopak zaczął cię łapać coraz wyżej a kiedy włożył ci ręce za majtki aż podskoczyłaś.

- Shownu!!!! - krzyknełaś a twoi rodzice nie wiedzieli o co ci chodzi.
- Tak kochanie? - powiedział chłopak zabierając rękę będąc zadowolonym efektem swojej pracy.
- Jeszcze raz a śpisz w salonie.
- Ale co on ci zrobił? - zapytała twoja mama. Chłopak tylko się szerzej uśmiechnął.

Kihyun

Twoja mama wysłała was po zakupy, jak wróciliście i ułożyliście wszystko w kuchni usiedliście do stołu. Twoi rodzice jeszcze coś robili w kuchni. Twój chłopak skorzystał z okazji i zaczął podszczypywać cię za uda. Ty odtrancałaś jego rękę do momentu aż odpuścił. Kiedy chciałaś wstać bo twoja mam cię wołała chłopak złapał cię za talie i pociągnął na swoje kolana. Ty wyladowałaś na nich i zrobiłaś wielkie oczy. W tym samym czasie twoja mama weszła do salonu gdzie byliście. Spojrzała na was i zaśmiała się.
- Kihyun jak chciałeś teraz moją córkę to było powiedzieć wtedy bym was nie namawiała na obiad. - powiedziała nadal się śmiejąc.
- Dobrze proszę pani, następnym razem tak zrobię. - też się zaśmiał a ty siedziałaś jak ten słup na jego kolanach.
- Proszę mów mi mamo i idźcie do domu się bawić już wam nie przeszkadzam.
- Mamo! - krzyknełaś z poirytowania a chłopak uśmiechnął się zwycięsko.

Hyungwon

Siedzieliście u twoich rodziców przy stole bo nocowaliście u nich. Twój chłopak nie przejmował się obecnością twoich rodziców bo miał na ciebie ochotę od wczoraj ale nie spaliście u siebie tylko u twoich rodziców więc nie mogliście się pobawić. Chłopak trzymał rękę na twoim kolanie. Jego ręka zaczęła się przesuwać w górę twojego uda. Potem gdy doszła już wystarczająco wysoko położył rękę na twoim czułym punkcie. Ty na niego spojrzałaś ze strachem w oczach. Chłopak się uśmiechnął i wziął na chwilę rękę tylko po to żeby zaraz włożyć ją pod twoją bieliznę. Ty podskoczyłaś i zrobiłaś się cała czerwona.
- Wszystko dobrze? - zapytała twoja mamy widząc twoją czerwoną twarz.
- Tak mamo tylko pójdę się przewietrzyć. - wstałaś i poszłaś na dwór się przewietrzyć. Gdy stałaś tak jakiś czas poczułaś jak ktoś tuli cię od tyłu i poczułaś problem tej osoby. Spojrzałaś na ręce i już wiedziałaś że to twój chłopak. Chłopak zaczął całować twój kark. Nagle twoja mama wyszła do was i wytrzeszczyła oczy.
- Mamo?! Co ty tutaj robisz?! - miałaś w oczach strach że twoja mama się odsunie od ciebie bo zawsze ci powtarzała że seks to dobiero po ślubie.

Minhyuk

Przylecieliście do Polski bo chłopak chciał zobaczyć twój kraj. Wieczorem poszliście na kolację do twoich rodziców ale nocować mieliście u ciebie. Gdy siedzieliście przy stole i rozmawiałaś z rodzicami Minhyuk zaczął się nudzić. Położył rękę na twoim udzie a ty spojrzałaś na niego pytająco. On tylko się uśmiechnął. Co jakiś czas ściskał twoje udo ale ty nie reagowalaś bo twój chłopak często ci tak robi. Jak zobaczył że ci to nie przeszkadza włożył ci rękę w majtki. Ty podskoczyłaś i zrobiłaś się czerwona.
- Kochanie chcesz się przewiatrzysz? Bo zrobiłaś się cała czerwona. - zapytała twoja mama po polsku.
- Tak mamo. Możesz otworzyć okno? - twoja mama otworzyła okno a ty spojrzałaś karcąco na chłopaka. Podobało ci się to co robił ale nie chciałaś żeby twoi rodzice to zobaczyli. Chłopak jednak dalej nie przestawał bo widział że to ci się podoba. Ty w pewnym momencie wstałaś od stołu i się wydarłaś.
- Minhyuk ty durniu. Jeszcze raz to zrobisz a dostaniesz celibat na miesiąc.
- Oj tam oj tam. Już dobra przestaje. - odpowiedział a twoi rodzice patrzyli na was jak na duchy bo rozmawialiście po koreańsku. Jak usiedliście i przeprosiłaś rodziców za awanturę twój chłopak znów chciał cię wkurzyć i włożył ci rękę w majtki. Ty tym razem nic nie powiedziałaś tylko nadepłaś mu na nogę z całej siły a pod koniec kolacji wyszeptałaś mu na ucho.
- Celibat.

Wonho

Z nim mieliście plany na noc a twoi rodzica akurat dzisiaj postanowili zaprosić was na kolację. Chłopak żeby przyspieszyć kolację zaczął ci robić dobrze pod stołem. Tobie się to bardzo podobało ale nie chciałaś żeby twoi rodzice się dowiedzieli. Odepchnelaś znowu jego rękę ale on nie dawał za wygraną. W końcu się poddałaś i powiedziałaś rodzicą że jesteście bardzo zmęczeni i będziecie już wracać do domu. A w domu zemściłaś się na chłopaku.

Jooheon

Mimo że kocha seks z tobą to boi się twojej kary więc nigdy nie próbował cię denerwować w ten sposób. On woli cię wtedy tulić bo wie że dostanie nagrodę.

I.M.

Mimo że chłopak jest jeszcze dzieckiem to lubi seks z tobą a jeszcze bardziej seks z tobą na stole. Chłopak ledwo co się powstrzymywał żeby nie wziąść cię na stole przed rodzicami. Ale za to podszczypywał twoje udo i co jakiś czas wkładał rękę w twoje majtki. Ty byłaś czerwona ale podobało ci się to co robił. W pewnym momencie był tak mocny pod stołem że o mało co nie doszłaś przez jego palce przy stołem. Teraz zrozumiałaś że musicie jak najszybciej wrócić do domu. Powiedziałaś mamie że ci słabo i musisz iść do łazienki. Jak do niej weszłaś nie zdążyłaś się zakluczyć bo chłopak wszedł tuż za tobą i zakluczył was.
- Co się stało kochanie? Niedobrze ci? - zapytał zmartwiony chłopak.
- Nie. Wszystko dobrze ale nie powinieneś tego robić przy moich rodzicach. Chyba będzie najlepiej jak pójdziemy do domu.
- Wiem że chciałaś spędzić czas ze swoimi rodzicami. Przepraszam już nie będę tak robił przy twoich rodzicach. - powiedział z miną zbitego szczeniaczka. Ty go przytuliłaś i poszliście spowrotem do twoich rodziców do stołu.




---------------------------------------------------
Po pierwsze przepraszam że tak rzadko dodaje rozdziały ale mam mało czasu.
Po drugie znowu rozdziały bez gifów bo mam słaby net i nie mam czasu na ich szukanie.
Po trzecie rozdział zrobiony trochę na szybko więc wybaczcie różne błędy i niedociągnięcia.

Reakcje kpopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz