JB
Byłaś z chłopakiem na rowerach. Jeździliście tak od godziny i już mieliście się zbierać do domu ale w czasie jazdy spadłaś z rowera bo jakiś gościu w ciebie wjechał. Twój chłopak zwyzywał tego gościa i zaprowadził cię do szpitala bo nie mogłaś chodzić. W szpitalu okazało się że masz skręconą kostkę. To na tyle wystraszyło chłopaka że pilnował cię jak tylko mógł. Siedzieliście tam do późnej nocy żeby założyli ci gips. Chłopak w czasie czekania zadzwonił do chłopaków by zabrali wasze rowery i po was przyjechali. Już w domu chłopak opiekował się tobą calusieńki czas żeby znów się tobie coś nie stało.
Junior
Sprzątaliście dom. Nadszedł czas na mycie okien. Ty myłaś okna na piętrze a chłopak na parterze. Byłaś na tyle nieostrożna że spadłaś z krzesła na którym stałaś. Chłopak usłyszał hałas więc wbiegł na górę żeby zobaczyć co się stało i zobaczył ciebie leżącą na ziemi. Pomógł ci się podnieść i posadził cię na łóżku. Chłopak się zmartwił tym że bolała cię głowa od upadku więc zawiózł cię do szpitala. Tam się okazało że nic poważnego ci nie jest i to trochę uspokoiło chłopaka. W domu i tak się martwił więc nie pozwolił ci nic robić i sam dokończył sprzątanie.
Jackson
Chłopak był w pracy kiedy dowiedział się że jesteś w szpitalu. Szybko wybiegł z wytwórni i popędził do szpitala w którym byłaś. Od lekarza dowiedział się w pracy jeden z klientów poparzył cię wrzątkiem kiedy nie zgadzałaś się z jego propozycją. Lekarz zgłosił całe zajście na policję a ty miałaś być do jutra na obserwacji. Jak wyszłaś ze szpitala miałaś przywitanie przez całą bandę słodziaków.
BamBam
Chłopak wyszedł do sklepu a ty zostałaś w domu bo byłaś chora. Ciężko ci się oddychało i zaczęłaś się dusić. Twoja sąsiadka usłyszała dźwięki z twojego domu i zadzwoniła po karetkę. Jak chłopak przyjechał dowiedział się od sąsiadki co się stało i w którym szpitalu jesteś. Pojechał do ciebie jak najszybciej. W szpitalu dowiedział się że lekarz dał ci złe leki dlatego ledwo oddychałaś. Teraz już jest wszystko dobrze a ty zostałaś na obserwacji na 3 dni potem mogłaś iść do domu. Chłopak cały czas siedział przy tobie. Jak wróciłaś do domu pytał jak się czujesz i patrzył czy masz wszystko czego potrzebujesz.
Mark
Mark dowiedział się od twojej koleżanki z pracy że jesteś w szpitalu. Jak tam pojechał dowiedział się że wściekły klient wylał na ciebie gorącą kawę. Nie miałaś mocnych oparzeń więc wieczorem wróciłaś z Markiem do domu. Chłopak pilnował czy nic cię nie boli i czy nie robisz nic co mogło by cię boleć.
Youngjae
Chłopak był na próbie gdy trafiłaś do szpitala. Dowiedział się tego od twojego szefa który do niego zadzwonił. Pojechał tam najszybciej jak tylko mógł gdy już miał wejść do sali zaczepił go lekarz.
- Czy nazywa się pan Choi Youngjae?
- Tak. A czemu się pan pyta?
- W taki razie gratuluję panu zostanie pan ojcem. T.I. jest w 3 miesiącu ciąży. - na tą informację chłopakowi zaświeciły się oczy.
- Będę ojcem?
- Tak.
- A mogę wejść do T.I.?
- Oczywiście. - chłopak od razu wszedł do twojej sali i mocno cię przytulił.
- Czemu nie mówiłaś że jesteś w ciąży?
- Chciałam ci to powiedzieć w sobotę w twoje urodziny. To miała być niespodziankę ode mnie.
- Oj kochanie. To by była najlepsza niespodzianka na świecie. - chłopak pocałował cię w czoło. Wieczorem wyszłaś ze szpitala i jak przyjechaliście do domu miałaś przywitanie przez całe GOT7 bo Youngjae już ich powiadomił że zostaną wujkami.Yugeom
Byłaś molestowana przez swojego szefa ale bałaś się komukolwiek o tym powiedzieć. Dzisiaj gdy ten się do ciebie dobierał próbowałaś go odepchnąć ale sama nadziałaś się na nóż leżący na blacie. Twoja koleżanka zauważyła całe zajście i zadzwoniła na policję i po pogotowie. Potem do twojego chłopaka i opowiedział mu o całej akcji. On był rozwścieczony na twojego szefa. Jakby mógł to by go udusił od razu. Pojechał do szpitala w którym byłaś i porozmawiał z twoim lekarzem. Miałaś tylko małe rozcięcie na plecach i parę siniaków mimo to chłopak się panicznie bał o ciebie. Następnego dnia wyszłaś do domu a chłopak zajmował się tobą jak jajkiem.