Reakcja Ateez kiedy jest na ciebie napalony.

353 8 0
                                    

Hongjoong

Chłopak cały dzień chodził i siedział jak na szpilkach. Denerwował się albo cię unikał. Ty nie dawałaś za wygraną i gdy przytuliłaś go od tyłu jemu się zrobił większy problem w spodniach. Odwrócił się do ciebie przodem i mocno przytulił całując w skroń. Jak cię tak przycisną poczułaś jego problem i już wiedziałaś o co chodzi. Nie zastanawiałaś się długo bo też miałaś na niego ochotę więc pociagnełaś go w dół łącząc wasze usta w namiętnym pocałunku. Jak się oderwaliście chłopak spojrzał na ciebie pytająco.
- Czy ty.. - przerwalaś mu w połowie.
- Tak mam na ciebie ochotę. A więc na co czekasz. - pociągnałaś go znów i go pocałowałaś on jeszcze w szoku oddawał pocałunek a kiedy się rozkręcił zamienił was miejscami i teraz to ty byłaś oparta tyłem o szafkę. Złapał cię za nogę a potem podniósł tak że siedziałaś na jego tali. To oplotłaś go nogami a on posadził ci na blacie.
- W takim razie dzisiaj pobawimy się inaczej. - zrobił sexowną minę i zaczął was rozbierać.

Seonghwa

Chłopak nie miał problemu z powiedzeniem tego tobie więc jak tylko zostaliście sami wyszeptał ci na ucho:
- Wiesz. Mam na ciebie dzisiaj taką ochotę że się ode mnie nie uwolnisz. - ty wytrzeszczyłaś oczy a on się cwaniacko uśmiechnął. Jak nadszedł wieczór chłopak zaciągnął cię do sypialni i mieliście nieprzespaną noc.

Yeosang

Chłopak wstydził się mówić na głos o takich rzeczach ale za to w głowie miał niegrzeczne sceny z tobą w roli głównej. Gdy nadszedł wieczór położyliście się do łóżka. Chłopak przytulił cię od tyłu i wtedy poczułaś jego problem. Przekręciłaś się przodem i pocałowałaś go delikatnie żeby jeszcze bardziej go sprowokować. Potem zciągnełaś z was kołdrę i usiadłaś na chłopaku okrakiem. Ten nie wiedział jak ma zareagować bo nigdy tak nie robiłaś.
- T.I.?
- Jak ty nie umiesz dominować to ja to zrobię. - powiedziałaś i zaczęłaś ściągać jego bluzkę. To tak bardzo podniecało chłopaka że przekręcił was tak że teraz ty byłaś na dole.
- Ach tak? A kto jest teraz górą? - ty spojrzałaś na niego z pożądaniem i twoje ręką powędrowała na krocze chłopaka. Zacisnełaś tam rękę na co chłopak wytrzeszczył gały ale chwilę po tym pozwolił ci kontynuować i zaczął ściągać twoją bieliznę w której spałaś.



Yunho

On miał problem z przekazaniem ci takiej informacji. Kiedy w końcu się na to zabrał przez przypadek zobaczył jak się przebierasz. Teraz już miał taki problem że nie mógł wytrzymać. Wparował do pokoju w którym byłaś i przewrócił cię na łóżko.
- Yunho?
- Proszę cię już nie mogę. Zrobisz mi tą przyjemność? - dopiero teraz zrozumiałaś dlaczego cały dzień się jąkał jak z tobą rozmawiał. Miał problem widoczny bardzo dobrze. Ty mu skiwnełaś głową że się zgadzasz. On od razu po uzyskaniu zgody zaciągnął z ciebie bluzkę i zaczął całować twoją szyję.


Mingi

Byliście w wytwórni bo chłopak miał trening. Rano widział cię w samej bieliźnie i nie mógł zapomnieć tego widoku. Co chwilę na ciebie zerkał i się oblizywał. Ty dobrze wiedziałaś o co mu chodzi. Gdy zostaliście sami ty wzięłaś go za rękę i pociągnełaś za sobą do łazienki. Chłopak był niepewny ale poszedł za tobą. Popchnełaś go do jednej z kabin i zaczęłaś całować. On oddawał pocałunki i wkręcał się coraz bardziej. W końcu wyszło że zrobiliście szybki numerek w łazience w wytwórni a w domu to powturzyliście.



San

Wy postanowiliście wziąść wspólną kąpiel po męczącym dniu. Chłopak i tak był już na ciebie napalony a ta kąpiel podnieciła go jeszcze bardziej. Gdy wszedł do łazienki i zobaczył ciebie w samym ręczniku czekającą na niego nie wytrzymał. Szybko się rozebrał i wszedł do kąpieli żeby nie było widać jego problemu. Gdy ty do niego dołączyłaś poczułaś problem i to bardzo dokładnie. Przekręciłaś się do niego przodem i usiadłaś okrakiem na jego kolanach. Chłopak był cały czarwony bo podejrzewał co zaraz zrobisz. I stało się to co przewidział. Wypiłaś się w jego usta i usiadłaś całkiem na jego czułym punkcie. Chłopak oddał pocałunek od razu i złapał cię za pośladki żeby cię lekko unieść. Zaniósł cię do sypialni i położył na łóżku. Ty nie czekając na jego ruch zjechałaś ręką do jego krocza. Chłopak mruknął zadowolony i zabrał się za twoje piersi.



Wooyoung

Byliście na spacerze wieczornym a ze względu że było lato i wieczory były ciebie miałaś ubraną obcisłą bluzkę z dużym dekoltem i bardzo krótką spódniczkę. Chłopak widząc ciebie w tym stroju zabrał ze swoją bluzę którą miał zawiązaną tak żeby nie było widać jego kroku bo miał tam problem. Jak wróciliście do domu ty poszłaś się myć a on się przebrać i spać. Jak wróciłaś zobaczyłaś jak siedzi na łóżku zakrywając krocze. Podeszłaś do niego i zabrałaś mu poduszkę żeby wiedzieć o co chodzi. Jak zobaczyłaś jego rozłożony namiot to już wiedziałaś o co chodzi. Kazałaś mu wstać. On to zrobił nie pewnie. Uklęknełaś przed nim i złapałaś za sznureczek od spodenek. On już wiedział co chce zrobić więc ci to ułatwił i zdjął spodnie. Ty od razu zabrałaś się do roboty. Po sprawieniu mu przyjemności położyłaś się do łóżka ale chłopak nie chciał zaprzestać tylko na jego przyjemności więc przekręcił cię i zawisł nad tobą.
- Teraz moja kolej skarbie. - powiedział kuszącym głosem i zabrał się za całowanie twoich piersi.

Jongho

Najmłodszy był bardzo nieśmiały w takich sprawach. Dobrze wiedziałaś że młody ma na ciebie ochotę ale wstydzi ci się tego powiedzieć. Czekałaś aż wrócicie do domu. On usiadł na łóżku z głośnym westchnięciem a ty miałaś plan jak go bardziej podniecić. Jak weszłaś do pokoju usiadłaś Jongho na kolana zanim zdążył  zareagować i wtuliłaś się w niego. On odwzajemnił uścisk trochę zaniepokojony. Zaczęłaś mu się wiercić na kolanach przez co czułaś jak jego problem się powiększa. Gdy w końcu zeszłaś z jego kolan chciał położyć na nie poduszkę ale ty go powstrzymałaś. Zabrałaś mu poduszkę i uklęknełaś przed nim i oparłaś głowę na jego kolanach i oblizałaś usta. Chłopak zaczął się wycofywać ale ty mu nie pozwoliłaś. Wstałaś i usiadłaś okrakiem na jego kolanach. Spojrzałaś mu w oczach w których widziałaś pożądanie. Pocałowałaś go namiętnie co on oddał po chwili. Popchnęła go tak że leżał na łóżku i zawisłaś nad nim. Ten przekręcił was że teraz był pod nim. I tak była długa noc na kanapie.



Reakcje kpopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz