Reakcja BTS kiedy dowiaduje się że coś się stało z jego autem.

185 6 0
                                    

RM

Jechałaś do pracy i się śpieszyłaś więc nawet nie zauważyłaś że rano auto było zarysowane. Dopiero jak wróciłaś z pracy to zobaczyłaś. Przestraszyłaś się reakcji chłopaka bo myślałaś że to ty zrobiłaś. Gdy weszłaś do domu zobaczyłaś swojego chłopaka dziwnie się uśmiechającego. Podeszlaś do niego i już wiedziałaś że coś ukrywa.
- Namjoon wiesz że moje auto jest porysowane. - powiedziałaś bo nie wiedziałaś jak zareaguje na inną wiadomość.
- Tak wiem. Wczoraj już było. - powiedział i starał ci się nie patrzeć w oczy.
- Wczoraj? - zdziwiłaś się.
Tak. Proszę nie złość się ale chciałem je tylko wczoraj przestawić bliżej drzwi garażowych i się porysowało o patyki leżące na stoliku. - tobie szczena opadła. Myślałaś że to ty je porysowałaś ale to jednak zrobił twój chłopak. Ty jak zrozumiałaś wszystko to się zasmialaś i się przytuliłaś do chłopaka.
- Oj Namjoon znowu uruchomił się król destrukcji. - chłopak nie widział czy ma się bać czy nie.

Jin

Jechaliście razem na zakupy. Po całym dniu spędzonym na chodzeniu po sklepach mieliście wracać do domu. Ty miałaś prowadzić więc jak ruszyłaś jakiś facet was przytarł i pojechał dalej. Jin był wściekły. Nie na ciebie tylko na tego faceta.


Suga

Jak jechałaś do pracy to przyrysowałaś samochód o latarnie i wiedziałaś o tym. Jak wróciłaś do domu chciałaś mieć już to za sobą i powiedziałaś o tym swojemu chłopakowi. On to przyjął w miarę spokojnie. Skończyło się tylko na latającym pilocie od telewizora.

J-hope

Wiedziałaś że nie będzie ci łatwo powiedzieç chłopakowi o tym że jego samochód jest porysowany ale musiałaś to w końcu zrobić. Jak wróciłaś po pracy do domu poszłaś szukać chłopaka. Leżał na kanapie i coś oglądał.
- Kochanie. Mamy mały problem.
- Jaki?
- Bo tak jakby porysowałaś twój samochód.
- Co zrobiłaś?!
- Porysowałam twój samochód.
- Wiedziałem że jesteś niezdarna więc to przewidziałem. Nic się nie stało. A teraz chodź oglądać.

Jimin

Jechałaś do pracy i wjechał w ciebie jakiś facet. Tobie się nic nie stało poważnego ale samochód miał całą maskę rozwaloną. Zadzwoniłaś do swojego chłopaka żeby mu o tym powiedzieć. On nie przejął się samochodem. Szybko przyjechał po ciebie drugim o zabrał do szpitala żeby sprawdzić czy na pewno nic tobie nie jest.

V

W nocy włączył się wam alarm w samochodzie więc wybiegliście zobaczyć co się stało. Zobaczyliście że wasz samochód ma rysę zrobioną czymś grubym przez całą długość samochodu i jak ktoś ucieka. Taehyung chciał gonić tą osobę ale go powstrzymałaś. Poszliście sprawdzić kamery i zadzwoniliście po policję. Następnego dnia okazało się że to była jakaś jego psychofanka.

Jungkook

Właśnie wyjechałaś z podwórka i czekałaś aż chłopak zamknie dom i wsiądzie do samochodu ale po chwili jakąś baba wjechała w ciebie z rozpędu. Kooki przybiegł i sprawdził czy nic ci nie jest. Kobieta która w ciebie wjechała uciekła zanim przyjechała policja. Następnego dnia dowiedzieli się sie że to była jedna z byłych dziewczyn Kooka.




Reakcje kpopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz