-Ez most komoly? Hinata, mégis mióta?
Sakura nem akart hinni a fülének. Barátnője éppen most vallotta be neki egy tengerparti öltöző fülkéjében, hogy bele van zúgva Sakura legjobb barátjába. De hogyan is jutottak idáig?Sakura reggeli után éppen az egyik kedvenc sorozatát nézte a kanapén, amikor csörgött a telefonja.
-Remélem valami jó indokod van, hogy hívsz Naruto! Ez egy izgi rész, úgyhogy gyorsan mondd!
-Ma különösen kedves vagy, Sakura-szólt bele Naruto, azon az idegesítően vidám hangján, és tudomást sem véve Sakura kéréséről, ráérősen még kényelembe helyezte magát.
-Naruto-emelte fel a hangját figyelmeztetően a pink hajú lány.-Jó, mondom már...tudom, hogy mostanában el akarod kerülni azt a barmot-kezdte, Sakura szíve pedig egyből a torkába ugrott. Mégis mit tervezel?
-És ne hidd, hogy ezt ő nem veszi észre! Nem kérdez senkitől semmit, de szerintem zavarja...
Na, persze! Sakura meg az angol királynő nem? Gúnyosan mosolyogva megrázta a fejét, inkább nem is válaszolt, hagyta, hogy szőke barátja folytassa.
-Ma lemegyünk a strandra, és mielőtt még lemondanád-tért a lényegre-, a pasidat is meghívom. Egész jól megvagytok, nem?
-De, megvagyunk.Ebben volt igazság, még akkor is, ha Gaara egyelőre semmi intimebbet nem mert csinálni kézfogáson kívül. Szinte minden nap találkoztak, és amikor nem élvezték egymás társaságát, akkor üzenetben beszélgettek. Nem mondták ki hivatalosan, hogy na, ők most együtt vannak, de Sakura szerint erre nem volt semmi szükség. Végre tartozott valakihez, és nem viszonzatlanul tepert a figyelemért.
-Akkor eljöttök?-Naruto reménykedő hangja másodpercekig visszhangzott Sakura fejében, mire végül válaszolt.
-Még megkérdezem őt is, oké? És majd megírom.
-Szuper, akkor nem is zavarlak tovább, szia-és már le is tette. Ki érti ezt?Sakura azt a gondolatot, hogy talán ma még tovább tudja nézni az epizódot, inkább elvetette, helyette azonnal tárcsázta barátját. Sakura négy csöngést számolt, mielőtt Gaara felvette.
-Sakura, szia.
-Szia-Sakura nem volt benne biztos, hogy kellene felvezetnie a délutáni programot, mert pontosan tudta, Gaara mennyire nem érzi magát komfortosan nagy társaságban.-Öhm, Sakura...itt vagy?
A lány a fejéhez kapva kínosan összeszorította a szemét. Hogy lehetek ilyen béna?
-Persze, csak elgondolkodtam! Mindegy...azt akartam kérdezni, hogy nincs-e kedved ma délután eljönni velem és a barátaimmal a tengerhez?
A vonal másik végén egy pillanat alatt csend lett, Sakura nem sok jót remélt. Azonban amikor fojtott susogást hallott, összevonta a szemöldökét.-Menj már el!-egy lány hangja volt, ezt már tisztábban lehetett érteni, és Sakura azonnal felismerte Gaara nővérét, a szőke Temarit.
-Szívesen elkísérlek-szólt újra bele, ezúttal normál hangerővel a vörös.
-Köszi-vigyorgott, magában hálát rebegve Temarinak a rózsaszín.-Akkor majd együtt megyünk le, fél háromra várlak! Szia!
-Szia!És Sakura bontotta a vonalat, mert azonnal fel kellett túrnia a szekrényét bikini után kutatva. Számára az egyik legjobb dolog nyáron a strandolás volt, nem csoda hát, ha mindenképpen el szeretett volna menni Narutoékkal.
Csak Sasuke ne lenne ott...ráadásul félmeztelenül! Ó, anyám!
A ruhásszekrénye legmélyén meg is pillantott egy kékszínű bikinifelsőt, amit a pántjánál fogva diadalmasan a plafon felé tartott. Az alsó része is rövidesen előkerült, így Sakura boldogan vette tudomásul, lesz mit felvennie. Talán még a megkezdett részt is be tudja fejezni, mielőtt nekiáll borotválkozni...
-Hát ezt nem hiszem el!
Ismét hívta valaki, ezúttal messengeren. A barátnőivel készített közös csoportban indított hívást Ino, és Sakura biztosra vette, hogy valami "életbevágó". Nem is tévedett sokat, a szőke lány kétségbeesetten meredt a kamerába, amikor ő és Hinata is becsatlakozott. Hinata, akinek fekete haja most kontyba volt fogva, szégyenlősen csak a fél arcát mutatta (persze, így is imádnivalóan csinos volt), Sakura ezzel szemben összevont szemöldökkel bámult a kijelzőre, kicsit ijesztően festve.
YOU ARE READING
ᴀɴɴᴏʏᴀɴᴄᴇ
Fanfiction„-Nem, nem és nem! Ma végre eldöntötted, hogy túllépsz Sasukén, nem engedhetem, hogy feladd! Itt voltam melletted, ameddig azt az idiótát hajkurásztad! Most is itt leszek, amikor kilábalsz belőle." „Először azt hitte, a lány oda fog menni hozzá, de...