𝟕. 𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

478 25 10
                                    


-Szerintem semmi rossz nincs abban, ha egy filmben nincsen romantika...
Hinata elejtett félmondatát Ino döbbent arckifejezése követte.
-De igenis van!

Sakura pillanatokon belül egy kisebb vita közepén találta magát, ahol a két lány azt taglalta, szükséges-e a romantika minden egyes filmbe, vagy sem. Sakura őszintén nem tudta, mit is gondoljon erről, hiszen nagyon szerette a szerelmes filmeket, de meg tudott nézni egyet-egyet, ahol szükségtelen lett volna a románc.

Mégsem szólt inkább közbe, csak kívülről figyelte az eseményeket, magában nagyon jól szórakozva. Hinata, ahogy egyre inkább zavarba jött Ino heves monológjától egész vicces látványt nyújtott. Csakhogy néhány perc elteltével már kezdett monotonná válni, és már Hinata sem tudott megszólalni, így Sakura úgy döntött, véget vet neki.
-Lányok, fejezzétek be! Inkább döntsétek el, milyen filmet nézzünk-ajánlotta, és legnagyobb szerencséjére Ino azonnal a laptop felé fordult, hogy válogasson.

Az ottalvós bulik igazán szórakoztatóak is tudtak lenni, főleg az ember legjobb barátaival. Az egész délutánt azzal töltötték, hogy Hinatáék hátsó kertjében egy pokrócon fekve élvezték a napsütést. Neji legnagyobb bánatára a lányok egész estére itt készültek maradni, így a fiú igyekezett minél kevesebbszer előjönni a szobájából.

-Nejinek van barátnője, Hinata?-kérdezte Ino, miután Hinata apukája beküldte őket limonádéért.
-Nincs, azt hiszem...-gondolkodott a fekete hajú, majd halványan elmosolyodott.
-De szinte biztos vagyok benne, hogy Tenten és közte alakul valami.
Sakura számára ez nyilvánvaló volt, valahogy a lány és Neji közti viszony sosem volt csak barátinak nevezhető. Sakura nem sokat találkozott Tentennel, de mégis észrevette, hogy Tenten szemei ellágyulnak és furcsán csillognak, ha a Hyūga fiú szóba kerül.

Most azonban egy másik Hyūga szerelmi élete került terítékre, mielőtt még hozzákezdtek volna a filmezéshez. Hinata paradicsom piros arcát egy párnába rejtette, miután Ino kíváncsian rákérdezett:
-Na, és mi van veled meg Narutoval?
Sakura őszintén remélte, hogy ha majd legközelebb összefut szőke barátjával, kicsit tud nála puhatolózni lányok terén.

-A sarkadra kell állnod, Hinata! Meglátod, oda lesz érted, ha odamész és beszélsz vele!
-Inonak igaza van, beszélnetek kell-értett egyet Sakura, ezzel elérve, hogy szégyenlős barátnőjük még vörösebb legyen.
Hinata csak zavartan terelni kezdte a témát, és hogy barátnői végre békén hagyják, elindította a választott filmet.

-De ezt nem értem...-gondolkodott hangosan Ino, miközben pattogatott kukoricát dobott a szájába.-Az apja csak úgy hagyni fogja, hogy megölje magát?
-A fia érzéseire gondol, mert ő nem boldog így, hogy képtelen járni-válaszolt Hinata egy párnán könyökölve.

Már javában a film vége felé járhattak, amikor Sakura telefonja rezegni kezdett.
-Mi a...-vonta össze a szemöldökét, amikor látta, hogy Naruto keresi. Sakura megvonva a vállát arra gondolt, biztos nem lehet olyan fontos, valószínűleg valami hülyeség miatt hívta, ezért lenémította a telefonját, és újra a laptop felé fordította a figyelmét.
-Ki volt az, Sakura?-kérdezte hátrafordulva Ino, de Sakura lazán leintette.
-Nem fontos.

Húsz perccel később mindhárom lány zsebkendőt szorongatott, ahogy az utolsó jelenet is véget ért. Sakura mindig is túl érzelmes lány volt, ezért meg sem lepődött, hogy ameddig Hinata és Ino csak néhány könnycseppet morzsoltak el, addig ő már az ötödik használt zsepinél tartott. Nem igazán tehetett róla, egyszerűen csak könnyen lehetett megríkatni. Éppen javasolni akarta a lányoknak, hogy legközelebb nem pont egy szomorú filmet kellene nézniük, de hirtelen az ablak felé kapták a fejüket.
Egy jól hallható koppanást követve Ino azonnal felugrott, hogy megnézze, mi volt az. Hinata és Sakura követték, azonban amit vagy akit az udvaron láttak, igazán meglepő volt. Sakura ledöbbenve nyitotta ki az ablakot, hogy azon kihajolva lekiáltson az idióta szőkének.

ᴀɴɴᴏʏᴀɴᴄᴇDonde viven las historias. Descúbrelo ahora