Már vagy délután három óta készülődött, hogy biztosan minden tökéletes legyen Sasuke születésnapján. Fürdött, hajat mosott, hajat szárított, tortát sütött...
Ino még épphogy megérkezett hozzájuk, amikor Naruto üzent neki.Naruto: Ezt nézd, Kiba mit tudott szerezni!
A fénykép, amit átküldött legalább egy táskányi alkoholt ábrázolt. Ezek láttán Ino felderült, Sakura viszont csak a homlokát ráncolta.
Sakura: Biztos jó ötlet ez?
Naruto: Csak egyszer lett tizenhat éves a kicsi Sasuke!!!!Ebben igaza volt, mégis...Sakurának rossz érzése támadt ezzel kapcsolatban. Ino rázta fel egy kicsit azzal, hogy önként vállalta, megcsinálja a rózsaszín hajú sminkjét.
Néhány órával később már mind Narutoék nappaliját díszítették, ameddig a fiú az ünnepeltért ment el. Sakura nagyon izgult, így miután minden készen állt, kiállt az ajtóba, hogy ott várja őket.
Vajon mit fog szólni Sasuke, ha Naruto elmondja neki amit terveztünk? Dühös lesz? El sem jön?Ezen nem kellett már sokáig töprengenie, mert Itachi meghozta a két fiút, és már felé is tartottak. Sakura lámpalázasan nyújtotta át az ajándékot, amin napokig gondolkozott. Végül egy ezüst karkötőt szerzett neki, melyen medálként ott díszelgett az Uchiha család szimbóluma, egy egyszerű legyező. A fiú vonásai mintha egy kissé megenyhültek volna, miközben Naruto beterelte őt a házba, kezében a kék konfettiket ábrázoló ajándéktáskával. Ameddig a többiek is felköszöntötték a fiút, addig Sakura tanácstalanul nézett körbe.
Hol lehetett már Gaara? Naruto az utolsó pillanatban őt is meghívta, de a vörös rá nem jellemző módon késett. Miután Kiba előpakolta a piákat, és mindenki elkezdett bevadulni, Ino átkarolta a vállát.-Gyere, Tepsihomlok! Igyunk valamit-ajánlotta, de Sakurának nem sok kedve volt hozzá. Mi van, ha valami baj lesz?
Már éppen el akarta utasítani, amikor egy ismerős arc lépett mellé. Gaara végre megérkezett.
Annyira elvonta a figyelmét exe, hogy tiltakozni is elfelejtett, mikor legjobb barátnője a kezébe nyomta a borral megtöltött műanyag poharat...Sakura felszabadultnak érezte magát, az az olcsó bor, amit Inoval közösen megittak, úgy tűnt, megtette a hatását. A nappalit néhány színes fényforrás borította be, a hangfalból zene szólt, és az egész világ eltompult egy kicsit.
Sakura csak táncolt és táncolt, közben néha beszélt Gaaraval, aki tartotta magát a megbeszéltekhez, és teljes mértékben barátként viselkedett vele.
Ino hamar a táncparkett kellős közepén találta magát, és felrángatta magával Chojit és Kibát, akik szintén nem voltak már túl józanok. Sakura mellett hirtelen Shino állt meg:
-Te jól vagy, Sakura?
-Persze-mosolyodott el a lány megvonva a vállát, és magában jót derült azon, hogy ez a bogaras fiú ennyire aggódik mindenkiért. Ő, Hinata és Shikamaru voltak, akik felelősségteljesen jártak körbe, ellenőrizve barátaik állapotát.Sakura egy kósza pillantást vetett Sasukéra, aki most is éppen pohara tartalmát ürítette ki. Akárhányszor csak felé nézett, szinte mindig ivott. Sakurának nem tetszett ez az egész, ezért úgy döntött, aznap este ő már nem iszik többet. Ha a fiúnak valami baja lesz, nem akar totálisan részeg lenni.
Az egyik kedvenc számát indította be valaki, ezzel el is kapta a fejét Sasukéról, és Ino mellé lépve ugrálni kezdett. A következő pillanatban valaki megragadta a kezét, hogy megpörgesse. Sakura döbbenten felnézett, de csak Naruto vigyorgott le rá, egyik kezében a műanyag poharával.
-Nem tudod, mi találta Sasukét?-kérdezte, Sakura fülébe kiabálva.
-Az előbb beszéltem vele, de nem sok értelmeset mondott.
YOU ARE READING
ᴀɴɴᴏʏᴀɴᴄᴇ
Fanfiction„-Nem, nem és nem! Ma végre eldöntötted, hogy túllépsz Sasukén, nem engedhetem, hogy feladd! Itt voltam melletted, ameddig azt az idiótát hajkurásztad! Most is itt leszek, amikor kilábalsz belőle." „Először azt hitte, a lány oda fog menni hozzá, de...