𝟐𝟐. 𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

281 21 8
                                    

Régen volt már ennyire másnapos - jutott erre a megállapításra Sakura, miután sajgó fejjel kelt...Naruto mellett.
Azonnal ijedten ugrott hátra.
Mégis mit keres mellettem ez az idióta?

Nyögve feltápászkodott, szemét résnyire tudta csak kinyitni. Amikor aztán végignézett a szobán, ami határozottan nem az övé volt, méginkább nem értett semmit.
Ő egy óriási matracról kelt fel, mellette Naruto, a fiú karjai pedig Sai vállára tekeredtek. Sakura nem akarta őket felébreszteni, ezért visszatartotta a majdnem kitörő nevetését.

Az ágyon Temari feküdt, nyitott szájjal hortyogott békésen, egy párnát ölelgetve. Sakura már kezdett visszaemlékezni a tegnap estére, de hogy mégis miért ivott annyit? Arra a kérdésre nem talált választ.

Lába elé figyelve igyekezte elhagyni a helyszínt, mikor majdnem megbotlott Choji kinyújtott lábában. A fiú kiterülve szuszogott egy piros takaróba burkolózva, és nem úgy nézett ki, mint akit felébresztett volna, hogy Sakura csaknem átzuhant rajta.

Az utolsó személy a szobában Ino volt, akit csak azért talált meg az ágy alatt, mert hosszú szőke haja kilógott. Egyre kíváncsibb volt, hogyan kerültek ezekbe a helyzetekbe.

Nem lepte meg, hogy amint kilépett a konyhába, baráti társaságuk további két tagja csendesen beszélgetve kávézgatott az asztalnál.
Shikamaru vette észre őt először, és már pattant is, hogy Sakura elé tegyen egy bögrét.

-Jó reggelt!-köszöntötte Hinata mosolyogva.-Hogy vagy?
-Fáj a fejem-mordult fel Sakura és leülve a székre fejét azt asztalra fektette, közben pedig kegyelemért könyörgött az égieknek.

Hinata megveregette barátnője hátát és segített Shikamarunak lefőzni még egy adag kávét.
Sakura meg sem próbált gondolkodni, kérlelőn nézett barátaira, hogy ők meséljék el, mi is történt pontosan, mert a lány csak addig emlékszik, hogy Inoval ivóversenybe kezdtek.
-Hát, mint arra számítani lehetett, az én bájos barátnőm is csatlakozott hozzátok a versenyben-kezdte Shikamaru fejét csóválva.
-Aztán Naruto, az az idióta kitalálta, hogy menjünk el a városba sétálni...

Na, ez speciel teljesen kiesett Sakurának. Vagy várjunk...mintha vissza tudná idézni, hogy Ino majdnem elesik, de Temari a ruhájánál fogva rántja vissza...

-Szóval, miután elértünk a parkba, az a szerencsétlen Ino kis híján összeesett, ezért Temari elkapta-Shikamaru arcán látszott, mennyire nehezére esik nevetés nélkül elmesélnie a történteket.

-Azzal viszont nem számolt, hogy Ino ruhája elszakad...Naruto ekkor ismét egy csodás ötlettel állt elő! Jöjjünk ide és varrjuk meg. Persze, nem kellett sok, hogy megtalálják az alkoholt, Temari nem dugta el sosem.
Á, szóval ez Temari lakása!

Sakura még maradt egy órát, de mivel kezdte egyre kényelmetlenebbül érezni magát és úgy tűnt, senki nem képes még felébredni, elindult haza.

-Köszönöm a kávét-húzta fel a cipőjét és nem lepődött meg, hogy kissé sáros lett. Talán azt nem szeretné tudni, hogyan.
-Majd beszélünk! Sziasztok!

Azzal elindult hazafelé, közben kerülte a szemkontaktust minden szembe jövő emberrel.
A haja kócos volt, a szeme égett, a feje még mindig hasogatott egy kicsit. És ami még rosszabb volt, érezte, hogy totális csődtömegnek néz ki. Nem vágyott másra, mint egy alapos fürdésre és hajmosásra, hogy aztán tiszta ruhákba bújva pihenje ki a tegnapot.
El kéne mennem futni...

Úgy határozott, hogy majd napnyugtakor megy el kocogni, mert ismerte magát, néhány óráig még biztosan használhatatlan lesz.

Annyira elkalandozott a figyelme, hogy hirtelen egy idegenbe ütközött. A lány meglepetten hátrahőkölt és azonnal a szemüvegéhez kapott, nehogy leessen a fejéről.

ᴀɴɴᴏʏᴀɴᴄᴇDonde viven las historias. Descúbrelo ahora