- Pamantul catre Annabeth! Aloo!
- Huh? Ce e?
- De cand am venit, ceasca aia de pe masa primeste mai multa atentie decat primesc eu.
- Ba nu.
- Ba da.
- Off, scuza-ma! Am doar... multe probleme.
- Probleme?
- De matematica, adica.
De cand primisem acel mesaj, nu mai puteam gandi limpede deloc! Fix cand aveam si eu o zi mai... favorabila sa spunem, trebuia sa fie stricata. Ce voia proasta aia de la mine? De unde stiu ca ea imi trimisese mesajul ala? Pai, e singura careia ii place sa ameninte prin mesaje. Ceea ce e naspa e ca eu nu pot sa-i trimit mesaj inapoi. In fine nu ca m-ar fi speriat amenintarea ei. Clar nu de asta nu m-am atins de ceasca de cafea si clar nu de asta ma holbez la ea de vreo 15 min. Yep, jocurile foamei incep de acum.
- Jackie, imi pare nespus de rau, insa trebuie sa plec.
- De ce? Sa-ti faci temele? Ce e in neregula cu tine? Inainte imi spuneai totul.
- Cum adica inainte? Ce vrei sa spui?
- De la un timp ai devenit foarte distanta. Tu ma mai suni, nu mai stai cu mine in pauza de masa si de fiecare data cand incep sa-ti povestesc ceva parca intri intr-o transa. Mai trebuie sa asculti si problemele altora, stii?
- De parca tu ti-ar pierde timp pretios sa vorbesti cu mine in loc sa faci cumparaturi online.
- As vorbi daca am face dialog. Stii, dialog? Vorbirea directa intre doua sau mai multe persoane?
- Stiu ce-i ala dialog. Daca vrei asa mult sa vorbim, de ce nu-mi spui adevarul?
- Poftim?
- Pauza de masa, ziua balului.
- Ti-am spus, eram la baie. Ce mare lucru?
- Si de ce n-ai venit la bal? Ai fost racita? Serios, acum. Alta scuza mai buna nu aveai? Ai vorbit doua saptamani despre petrecerea cu costume. Nicio raceala nu ar fi fost in stare sa-ti dea planurile peste cap.
- De ce te-as minti? Nu te inteleg, Anna. Nu inteleg ce vrei sa stii!
- Daca ai fost cumparata de blonda sau nu!!
- Ce?? Ce tot spui acolo?
- Ugh nimic! Am plecat de aici.
- Suna-ma cand o sa vrei sa-mi spui ce se intampla cu tine.
Imi venea sa urlu! Am ajuns sa cred ca cea mai buna prietena m-ar fi putut trada! Eram complet confuza. Noel nu imi mai daduse niciun mesaj de cand o vizitasem pe Sam la spital. Saptamana care a urmat a fost destul de linistita. Nimeni nu a mai omorat pe nimeni, insa eu eram pe jumatete moarta. Asa ma vedeau toti. Ma tot gandeam la cele petrecute. Ma pierdeam de fiecare data cand incercam sa analizez lucrurile. Azi era sambata. Toata dimineata mi-am spus ca e timpul sa trec peste, din moment ce blonda n-a mai comis nicio crima din ziua balului. Apoi am primit acel mesaj desigur, ca altfel nu se putea.
- Ce naiba?! Tu??
Da, asta sunt eu, inca simtind nevoia sa intreb daca era el, desi eram sigura ca nu e o copie.
Dupa ce am plecat de la cafenea, am facut stanga pe o strada mai pustie pe care o foloseam ca scurtatura in zilele de miercuri, cand trebuia sa ajung la meditatii. Asa, deci mergeam pe trotuar, cand brusc o masina imi iese in cale, aproape calcandu-ma. In acel moment mi-a venit in minte ~ZIUA 19~ , cand am vrut sa ajung la magazin si am luat-o frumusel pe de-a dreptul, fara sa tin cont ca mai treceau si masini ca na, e o tara libera. De atunci, merg numai pe trotuar si traversez numai pe la trecerea de pietoni. Asa ca ar fi trebuit sa tin minte numarul masinii ca sa-l dau in judecata pe sofer, asta dupa ce imi gaseam un avocat.
Fiind inca in soc, cineva vine in spatele meu si ma impinge ca sa imi revin. Ciudat, insa a mers. Asta ar fi trebuit sa faca Jackie azi la cafenea. Sau nu, pentru ca ar fi existat posibilitatea sa aterizez cu fata in ceasca de cafea. Cand ma intorc sa vad cine era...
- Mi-ai dus lipsa?
Capitol scurt...sorry guys. De mai mult n-am avut timp. Incerc sa postez urmatorul capitol cat de repede pot. Multumesc pt vizualizari si voturi. Byee❤❤
CITEȘTI
A hurricane of secrets
Teen FictionAnna este o adolescenta obisnuita: are iubit, prieteni si o reputatie destul de buna la scoala. Totul merge bine, pana cand incepe sa primeasca niste mesaje de la un necunoscut care pretinde ca detine niste informatii benefice pentru fata. Anna ajun...