Misteriosul de la bal

182 12 7
                                    

- De data asta te voi ierta, insa daca se mai repeta o singura data, direct la director te duc, spuse amenintator doamna Headington.

- Va multumesc pentru intelegere, spun eu, ironic. Profa imi arunca o privire si mai amenintatoare, apoi iese din clasa cu un aer de diva. Uneori, tipa se crede fotomodel.

Ies si eu din clasa si ma indrept spre cantina, unde Jackie statea nelinistita la o masa, dand din maini si din picioare ca o disperata si verificandu- si celularul din cinci in cinci minute. Vazand ca nu mai suporta asteptarea, imi fac loc printre restul meselor, ajungand intr- un final la prietena mea.

- Annaaaaaaa! tipa ea, atragand atentia tuturor elevilor asupra mesei noastre.

O imbratisez si ne asezam, privirile celorlalti inca indreptate spre noi. Nu o mai vazusem pe Jackie din ~ZIUA 59~ , cand ne- am dus, impreuna cu Thomas si Dane, la munte. Am facut o plimbare prin padure (noi chiar avem ceva cu padurile) si am pierdut timpul pe acolo pana s- a inserat. Baietii au vrut sa ne faca o farsa, speriindu- ne de moarte. Au intrat pe YouTube (date mobile forever) si ne- au pus sa ascultam mormaitul unui urs. Eu si Jackie ne-am speriat si am luat- o la fuga prin padure, fara sa ne gandim ca poate am putea sa dam peste un urs adevarat!!! Pentru ca nu prea stiam sa fac pe mortul, m- am suit in copac si la fel si Jackie. Am stat acolo pana ce ursul s- a plictisit si a plecat. Apoi ne- am intalnit cu baietii.

Revenind, ne- am asezat la masa. Am inceput sa vorbim despre tot felul de chestii, inclusiv despre balul ce va avea loc in seara asta.

- Siii... te- a invitat Thomas la balul mascat?

- Nu.

- Nu? Cum asa? intreaba Jackie, mirata.

- Poate nu stie de el.

- Imposibil. Se organizeaza in fiecare an, plus ca sunt afise peste tot. Chiar si in baie. Am admirat unul cand ma dadeam cu ruj.

- Atunci poate nu merge.

- Si asta este imposibil. Capitanul echipei, sa nu mearga la bal? Daca tu mergi, el vine garantat.

- Cine a spus ca merg?

- Se- rios? Esti batuta in cap?

- Nu stiu...adica in fiecare an e aceeasi chestie. Toti poarta costume ridicole si danseaza in stil medieval. A devenit plictisitor.

-  Nu aveai aceeasi parere anul trecut.

- Acum am.

- O haide! Ce o sa faci cu rochia aceea superba pe care ai cumparat-o cu 6 luni inainte?

- Ti-o dau cadou.

- Oricat de mult as vrea sa am acea minunatie de rochie, voi refuza oferta ta, spune Jackie cu un zambet larg.

- De ce ai face asta?

Stiam cat de mult i- a placut acea rochie inca din ziua in care am cumparat-o (desi a recunoscut ca mie imi vine mai bine decat ei). Era ciudat ca acum refuza un cadou pe care era sigura ca l-ar fi adorat.

- Degeaba voi avea cea mai frumoasa rochie de la bal daca nu si pe cea mai bestiala prietena langa mine! Motivul pentru care vreau sa merg la bal este pentru ca vreau sa petrecem timp impreuna. Nu te-am mai vazut de o gramada de timp! N-ar fi rau sa mergem impreuna la o petrecere, nu crezi?

Discursul ei  "foarte emotional" nu mi-a dat alta varianta, decat sa accept sa merg la bal.

- Te urasc asa de mult ca-mi esti o prietena asa de buna!

- Stiu, nu?

- Si totusi nu stiu ce m-as face fara tine.

- Eu stiu! Uite cine a venit! Cine pleaca? Eu! Paa!

A hurricane of secretsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum