Kuroo'yu yazarken utançtan yerin dibine girmiştim.
Böyle şeyler yazabilen biri değilim.
Ehe!
İstek tepkilerinizi bırakmayı unutmayın!
Bugün günü birlik bir okul geziniz vardı.Okul gezisi sadece genelleme aslında birinci sınıflara özel bir geziydi.Japonya'da ki en güzel Sakura ağaçlarının olduğu koruya gidecektiniz.Planlama için kahvaltı,koru yürüyüşü,öğle yemeği,çilek tarlası ziyareti,normal kiraz ağaçlarından kiraz toplama etkinliği ve sonra da akşam yemeği vardı.
Öğrenci kurulu 1.sınıf temsilcisi olarak en son evinin önünden sen alındın.Saat henüz sabah 05.00'ti ve otobüsteki herkes uyuyordu.Senseiler seni karşılayıp herkese verdikleri gibi sana da bir battaniye verdiler.Otobüs koridorunda yürürken arkadaşın el salladı ve sende onun yanına gittin.
Arkadaşının hemen oturduğu koltukların arkasında Kageyama ve Hinata çok tatlı bir şekilde uyuyorlardı.Gülümseyip hemen arkadaşının yanına oturdun.
-Çok sevimli gözüküyorsun Chibi~chan.
-Sende öyle...Kaçta aldılar?
-Saat 04.00'e geliyordu.
Omzunu gösterip gülümsedin.
-Biraz uyu öyleyse.
O da sana gülümseyip kafasını omzuna koydu.Kulaklığını ve telefonunu çıkarıp rastgele çala bastın.Bir yandan da arkada sevimli bir şekilde uyuyan Kageyama'yı düşünüyordun.
Hinata sayesinde Tobio'nun senden uzun vadede hoşlandığını öğrenmiştin.Kageyama konuşurken ağzından kaçırmış ve bu vesileyle tüm takım senin Tobio'nun crush'ı olduğunu öğrenmişti.Herkes onu ikna etmeye çalışsa da onun buna cesareti olmadığı için duygularını kendisine saklamaya karar vermişti.Ama bizim 'Güneş ışığımız' çenesini tutamayıp sana yetiştirmişti hemen.
Aslında duygularınız karşılıklıydı ama onun sana çıkma teklifi yada hiç olmazsa sevgisini ilan etmesini o kadar istiyordun ki ona henüz bir şey söylememiştin.Bugün onun sana açılmasını kolaylaştırmak için bir şeyler yapmayı düşünürken sende uyuyakaldın.
Saat 08.00 gibi otobüs durunca uyandınız.Gerinme,aradan esneme sesleri de geliyordu ve nihayet senseinin sesi duyuldu.
-Chibi~san?!
Görevli olarak senseinin yanına gittin.Kageyama seni görünce kendine bir çeki düzen verdi ama onu uyurken gördüğün düşüncesi onu utancından yerin dibine sokmuştu.Bugünkü planı anlattın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)
FanfictionBu kitabın vatana,millete ve dünyaya hiçbir faydası yoktur! (Başladığımda 10.sınıftaydım şimdi üniversiteye gidiyorum ve hayır hiç utanmıyorum next question)