Akaashi Keiji

2.6K 134 182
                                    

Akaashi o kadar güzel ki...

Medya seçerken zorlandım

Derin bir nefes vermenle ağzından çıkan buhar havaya karıştı. Çok soğuk bir kış sabahı dizlerinin biraz daha altında olan montunla okula gitmek için durakta bekliyordun. Hava o kadar soğuktu ki bacaklarını montunun altında birbirine sürterek ısıtmaya çalışıyordun. Boynundaki atkıya her geçen saniye daha da gömülürken başka bir yumuşak atkının boynuna dolandığını hissettin.

Arkanı döndüğünde Akaashi atkıyı sarmayı bitirmişti. Montunun kapüşonunu çekip önüne geçti ve ön düğmelerini ilikleyip soğuğun yüzüne vurmasını engellemeye çalıştı.

-Burnun kıpkırmızı.

Ellerini montunun cebinden çıkarıp burnunu tuttun.

-Ellerini cebine geri koy,üşüyecekler.

Akaashi'nin dediğini yapıp çıkarttığın ellerini geri cebine soktun.

-Sen üşümeyecek misin? Atkını bana verdin.

-Önemli değil.

O yola bakarken sende ona bakıyordun. Hayranlıkla...

Akaashi çok güzel...

Geri önüne döndüğünde bu sefer o sana baktı.Montunun içinde kıpırdanıyordun.

-Etek giymek çok zor olmalı, bacakların üşüyor değil mi?

-Evet,üşüyorlar.

Bunu engelleyemem.

<Time Skip>

Okula vardığında sınıfa girmeden önce dolabına gidip ayakkabılarını değiştirmek için dolabını açtın. Gene bir not...

"Bu aralar hava dayanılmaz derece de soğuk.Kendine dikkat et ve sıkı giyin."

Haftalardır istisnasız her gün tanımadığın biri dolabına notlar bırakıyordu. Sadece okuyup geçiyordun ve dert etmiyordun. Yine öyle yaptın,notu okudun, ayakkabılarını giydin ve sınıfa geri çıktın.

Notu sıranın üzerine bıraktın ve dersinin kitaplarını çıkardın.

-Yeni bir not daha mı?

Başını kaldırdığında Akaashi notu eline almış inceliyordu.

-Evet yine...

-Kim olduğu hakkında bir fikrin var mı?

-Tanrım,hiçbir fikrim yok. Hem niye biri bana böyle notlar bırakıyor ki?

-Belki de senden hoşlanıyordur?

-Neden biri benden hoşlansın ki Akaashi?

-Çünkü...

Önündeki sıraya oturdu.

-Çünkü nazik,zarif,güzel,sevimli,zeki ve çalışkansın.

HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin