Seni çko seviyorum Tendou
Şebelek surat
Bu öğleden sonra dersi ekmek zorunda kalmıştın.Zaten Tendou ile çıkarken bunu yapmak artık normal bir hale gelmişti ama umursamıyordun.Akademik başarın ve mükemmel oyunculuk yeteneğinle izin kağıdı almak senin için çocuk oyuncağıydı.Ama bugün cidden dersi ekmiştin.
Sabahtan beri erkek arkadaşını arayıp durdun okulda fakat yoktu.Spor salonunu falan da kontrol ettin.Aklına gelebilecek her yere baktın ama okulda değildi.Onu aramayı da denedin ancak telefonu kapalıydı.Goshiki gelip Tendou'nun sabah antrenmanında kendini sakatladığını söylemese az daha kafayı yemiştin.
Öğle arasına birkaç dakika kalmıştı.Çantanı toplayıp erkenden sınıftan ayrıldın.Okuldsn çıkmak için zili beklemedin zaten güvenlik ortalarda yoktu.Caddeye çıkıp okulun iki arka sokağındaki erkek arkadaşının dairesine gittin.Çantandan yedek anahtarları çıkarıp kapıyı açtın.
Evdeydi,çantası vestiyerde duruyordu.Tüm perdeler çekili olunca daha kalkmadığını düşündüğün için ses çıkarmadın.Ayakkabılarını antrenin başında çıkardın ve sessizce yatak odasına gittin.Aralık olan kapıyı elinle iteleyip açtın.Sevgilin arkasını kapıya dönmüş uzanıyordu.Parmaklarının ucunda gidip yanına oturdun.Ellerini (onun) alnına düşmüş kızıl saçlarına daldırdın.
Çok sevimli görünüyor.
Uyurkenki yüzünü izlemeyi seviyordun çünkü sabit duruyordu ve sende rahatça yüzünü inceleyebiliyordun.Uyanıkken biraz gürültücü ve fazla hareketli oluyordu.Daha çok yakalanmamak için oradan oraya kaçan bir fareyi anımsatıyordu.
Ellerini saçlarından çekip yanağını okşadın.Yanakları puf puf,yumuşacıktı.O yüzden her zaman yanaklarını sıkardın.Yüzünün tüm ayrıntılarını ellerinle hissettin.Çene hattının keskinliğini,kaydırak gibi olan sevimli burnunu,kedininkini andıran kıvrımlı dudaklarını...Elini çekmek üzereydinki bandajlı parmaklarını seninkilere geçirdi.
-Chibi~chan?
-Günaydın.
Gözlerini aralar aralamaz ona bakan sevgi dolu gözlerini görünce tembel bir gülümseme yayıldı dudaklarına.
-Okulda olman gerekmiyor mu?
-Dersi ektim.
Eğildin,dirseklerinden yardım alarak üst bedenini onunkinin üzerinde tutuyordun.Aranızda sadece birkaç santimetre vardı.Eliyle (senin) yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına ittirdi.
-Benim yüzümden mezun olamayacağından korkuyorum.
-Dersi eksemde notlarımı yüksek tutuyorum.Merak etme,önemli olan sensin.
Ufak bir sessizliğin ardından burnunun ucunu öptün.
-Bazen neden benim gibi bir canavarı sevdiğini anlayamıyorum.
-Bu konuda anlaştığımızı düşünüyordum?
Cevap vermedi.
Dizinin sakatlığı bahane.Başka bir şey var.
-Ten,seni seviyorum ve sen sadece benim canavarımsın ama kendine böyle eziyet etmen...Beni mahvediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)
FanfictionBu kitabın vatana,millete ve dünyaya hiçbir faydası yoktur! (Başladığımda 10.sınıftaydım şimdi üniversiteye gidiyorum ve hayır hiç utanmıyorum next question)