Miya Atsumu

2.9K 112 170
                                    

Atsumu'ya düşündüğüm ikinci seneryoyu yazıyorum

NSFW BÖLÜMÜDÜR! RAHATSIZ OLACAKSANIZ LÜTFEN BÖLÜMÜ ATLAYIN!

Ders sırasında okul formanın cebindeki telefonun ardı ardına defalarca kez titreşmişti.Gizlice telefonu çıkarıp sıranın altında uyanan ekrana baktın.Mesajların hepsi sevgilindendi.

Gene ne oldu acaba Tsumu?

Mesajlara bakmak için ekranı kaydırdı ve mesajlar kısmına girip Atsumu'nun attığı mesajlara baktın.

Gene mi azdın?!

Seni soyunma odasına çağırıyordu.Onun antrenmanı vardı ve tenefüs ziliyle beraber bitecekti.Ayrıca zilin çalmasına 5 dakika vardı.Bir yolunu bulup sınıftan çıkmalıydın bu yüzden sende regl kozunu oynayıp sınıftan çıktın.Hızlıca ana binadan çıkıp spor salonuna gittin ve oradan da soyunma odalarının olduğu kısma yönledin.

Kapının kolunu kavrayıp açtığın gibi Atsumu seni içeriden tutup yanına çekti ve nerden bulduğunu bilmediğin bir anahtarla kapıyı kilitledi.Etraf karanlıktı sadece aşırı derecede küçük ve buğulu olan camdan içeri günün ışığı giriyordu.Onu azarlamaya hazırlanıyordun ki buna fırsat vermeyip seni öpmeye başladı.

Başta ona karşılık vermedin ama ne kadar dayanabilirdin ki?Onun dilini kendi ağzında hissedince Atsumu'yu omuzlarından tutup ittirdin ve elinin tersiyle dudağını kapattın.

-Napıyorsun!Okuldayız!

-Şu an sana çok ihtiyacım var.

Elini eteğinin altından kalçalarına götürürken yüzünü buruşturdu.Eline vurdun.

-Delirdin mi?Yakalanırsak çok kötü olur.

Bacaklarının önünde hissettiğin şişkinlikle aşağı doğru baktın.Ciddi anlamda kalkmıştı.

-Seni bu kadar azdıran ne?

-Ergenlik hormonlarım.Hadi indir şunu.

Seni hiç dinlemeden tekrar elini eteğinin altından sokup kalçalarını sıktı ve sonra okşamaya başladı.Tamam,bu ilk seferiniz değil ama hala tuhaf hissetmeye devam ediyordun.Kalçalarını okşarken kalkan penisini sana dayadı.Hem okşanmak hem aletini sana dayanaması sınırlarını çok zorluyordu.

Atsumu alaycı bir tavırla "İndirecek misin?" diye sordu.Aşırı derecede tehlikeli de olsa kabul ettin çünkü buradan bir kurtuluşun olmayacağını biliyordun.Eteğinin altındaki destek şortunu indirdi ve ardından iç çamaşırını...Vajinanı okşarken öteki eliyle kendi kemerini açmaya çalışıyordu.

İnlemekten çok sızlanıyordun.Seni bu hale soktuğu için söylenip duruyordun ve o her söylenişinde bundan daha çok keyif alıyordu.

-Hff...Neden bunu uhm...şimdi yapmak zorundaydık Tsummuuu?

-Çünkü küçük Tsumun'a söz geçiremedim.

Pantalonunun düğmesini açmış iç çamaşırını indirmişti ve onun kalkan aletini görebiliyordun.Elini vajinandan çekti.

HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin