ಥ‿ಥ

2.1K 87 73
                                    

Eyo! Selam millet! Yeni bölüm değil bunun için üzgünüm. Buraya bugün size bazı şeyleri açıklamak için bir şeyler yazmak istedim. Daha doğrusu açıklamak ve söylemek istediğim şeyleri söylemek istedim.

Öncelikle hepinize teşekkür etmek istiyorum. Henüz bu kitaba başlayalı 2 ay bile olmadı ama okunma ve vote sayımıza bakınca çok gurur duyduğum bir ilerleme var ve hepsi açıkça sizin sayenizde. Bunun için size bir kere daha teşekkür etmek istedim.

Söylemek istediğim şeye gelirsek eğer -kitaba ara vereceğim çünkü...Çünküsünü açıklayayım;

1. Bölüm opening ve endinglerinde size bazen o gün yaşadığım şeyleri yada abidik gubudik şeyleri yazıyorum ve bunu eğlencesine yazıyorum ama hesaplarının ismini vermeyeceğim bazıları "Bize ne bundan,biz yazdığın kitapla ilgileniyoruz,boş yapma." tarzında mesajlar atıyor.

2. Az önce votelerden bahsetmiştim. Bu konuda aç gözlü müyüm bilmiyorum ama şu an ilk yayınladığım '00' bölümü an itibariyle 376 kişi okumuş (ben bunu yayınlandıktan sonra artmış olabilir) ama 24 oy var. O bölüm tanıtım gibi bir şeydi ama '01' başlıklı bölüm 334 okunmasıyla 32 votesi var. Gelelim saddede: okunmalardan çok memnunum ama insan verdiği emeğin karşılığını bekliyor. Gerek yorumlarınızla gerek votelerinizle cidden mutlu oluyorum. Fakat şöyle düşünün bir kitap yazıyorsunuz ve sizi takip eden geniş bir kitle var. Bölümü yayınladığınız gün neredeyse 100 kişi okuyor ama vote 26-27... Gerçekten üzülüyorum. Vote tamam vermiyorsunuz,belki de iyi yazamıyorum ama en azından yorum bırakın.

3. Aynı şekilde gelen tepkileri yazarken altına parantezle saçma sapan şeyler yazıyorum ve gerçekten bunu ciddiye alanlar var. "Neden insanlarla alay ediyorsun,onların gururunu incitiyorsun." vesaire vesaire... Bir noktadan sonra düşünüyorum "Ya cidden daha mı saygılı olayım?Napsam?" falan diye.

4. Chibi~chan meselesi. Kitaba başlarken Chibi~chan'ı küçük,ufak anlamında hiç düşünmedim sadece kulağa sevimli geliyordu. (Y/N) yada (S/A) kullanmak itici ve sevimsizdi benim için ve bu yüzden Chibi~chan kullandım. İsterseniz Chibi'yi atıp kendi isminizi de koyabilirsiniz falan diye düşünmüştüm ama bununla ilgili yorum ve mesajda aldım. Yani gerçekten sinirleniyorum ve belli etmemek için fazlaca uğraşıyordum ama artık benim canıma da tak etti. Yani bu bir kurgu kitabı ve içinde olan her şeyi bu kadar ciddiye alan varsa yemin ederim okumasın daha iyi. Evet sinirliyim çünkü öyle güzel bir hevesle yazıyorum ki sonra dank "Ben senden uzunum tatlım Chibi~chan ne?" yada "Bende küçüksem artık..." falan diye mesaj veya yorum geliyor.

Sert olmak hiçbir zaman istemedim ama en son madde beni deli eden bir madde. Burda olabildiğince hepinizin yorumlarını okudum,cevap verdim,eğlendik ve cidden sizleri çok seviyorum ama gelin görün ki şu 4.madde beni çileden çıkarıyor.(Ayrıca gelen mesajlar ironi olarak yazılan mesajlar değil baya ciddiler.)

İşte bunlar benim yazma isteğimi aşağı çekiyor ve tüm hevesim kırılıyor. Aynı şey Suna × reader kitabım içinde geçerli. Buradan kaç kişi o kitabı okuyor bilmiyorum ama 2.madde o kitap içinde geçerli. Yazdığım şeyleri beğeniyorum ama bazen insanlar çuvallayabiliyor. Bazen iyi bir bölüm oluyor bazen olmuyor.Bazen yayınladığım gibi çatır çutur okunuyor bazen de bekliyorum ama her gün size bölüm atıyorum ki pandemi yazında kısa da olsa eğlenebilin.

Bu bölümü yayınladığım gün elimdeki bütün stok bölümler bitmiş demektir. Verdiğiniz tepkileri yukarıdaki sebeplerden ötürü dürüst olacağım yazmak istemedim. Fakat hepsi galerimde duruyor ve isteğimi geri kazandığımda hepsini yazacağım. Stok bölümler elde ettiğimde buraya gelip hepsini sizinle paylaşacağım.

Fakat gene de istek tepkilerinizi bırakabilirsiniz.Burada aktif olmasam da gelen istek tepkileri ss alıp yazacağım.

Umarım anlayışla karşılar ve beni beklersiniz. Geciken tüm tepkiler için özür dilerim. En kısa zamanda hepsini sizinle paylaşacağım ve lütfen yukarda yazdığım 2.maddeyi bir düşünüp empati yaparsanız mutlu olacağım.

Şimdilik SAYOO-NARA (っ˘̩╭╮˘̩)っ

HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin