Tōoru Oikawa

3K 141 210
                                    

Ah Oikawa'cım

Bölümünü doğum gününde yazıyorum ama Allah bilir ne zaman yayınlarım

İwaizumi,Oikawa ve sen ortaokuldan beri beraberdiniz.Sen ve İwaizumi her zaman Oikawa'yı ordan burdan topluyordunuz.Oikawa bir yerde fanları tarafından sıkıştırıldı mı? İwaizumi kaba kuvvetle Oikawa'yı oradan çekip alırken sen Tōoru'nun kız arkadaşı rolünü üstleniyordun.

Sana her zaman çok kızıyordu.O kalabalıkta olmaktan hoşlanıyordu.Bir sürü kızın onun için tezahürat yapması hoşuna gidiyordu.İwaizumi ve sende onun bebek bakıcılığını yapmaktan pek mutlu değildiniz ama Oikawa atsan atılmaz,satsan satılmaz bir arkadaştı.

Sizin için kritik bir maçtan çıkmıştınız ve herkes ölüyor durumdaydı.Menajer olarak onlar senin sorumluluğundaydı ve hepsiyle ilgilenmem gerekiyordu,öyle de yaptın.Elbette Oikawa gene yoktu.Formanın ceketini düzeltip bir hışımla spor salonundan çıkıp sağa sola bakınmaya başladın.Kızların sevinç çığlıklarını duyduktan sonra Oikawa'nın nerde olduğunu bulman uzun sürmedi.

Kalabalığı bir şekilde aştıktan sonra Tōoru'nun ellerine kendi parmaklarını geçiriyordun ki elini çekti bu yüzden sende onu kolundan kavramak ve çekiştirmek zorunda kaldın.

-Evet bayanlar!Bugünlük bu kadar gösteri yeter sevgil...

Tōoru kolunu savurmasıyla bir köşeye düşüverdin.İki kız seni kaldırırken Oikawa sana bakmıyordu bile.Bozuntuya vermedin ve üzerini düzeltip kollarını sıvadın.

-10 dakika içinde soyunma odasına gel Tōoru Oikawa.

Sinirle spor salonuna girerken ayaklarını yere vuruyordun.Farkında olmadan o kadar ses yapmıştın ki bir koç arkandan sana ses yapmaman konusunda bağırmıştı.Seijoh'un soyunma odasının kapısına geldiğinde İwaizumi çıktı kapıya.

-Tanrı aşkına koridorda pata küte yapan sen miydin?

-Evet bendim!

-Sinirli misin sen?

-Sence?!

-Kesinlikle sinirlisin.Oikawa ne yaptı?

-Boşver.Sadece içeri gir ve biraz dinlen.

Az sonra koridorun başında Oikawa göründü.İwaizumi kapıyı kapatırken ona kaş göz yaptı ama Tōoru anladı mı orası tartışılır.Henüz yanına birkaç adımı vardı ki sesini yükseltti.

-Sana bana karışma dedim,değil mi?!

-Senden ben sorumluyum.Her şeyden önce menajeriniz olarak!

-O zaman sadece menajerlik görevini yap!

-O görevlerden biri de seni o kalabalıktan kurtarmak Oikawa!

-O halde yapma!İstemiyorum!Bana karışma artık!

-Tamam,bundan sonra karışmayacağım.Canın ne istiyorsa onu yap!

Soyunma odasına girdiğinizde bağrışmalarınızdan kavga ettiğinizi herkes anlamıştı.Sessizce seni dinlediler ve sende bugünkü maçın üzerinden geçtin.Daha sonra da okula dönmek için spor salonundan otobüse doğru yol almaya koyuldunuz.Başka bir kız grubu Oikawa'nın çevresini sararken görmezden geldin.

HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin