Bakalım istediğim gibi olcak mı
Biraz paslandım da
-Aa...aa..aa... Nasıl? Ses iyi mi?
-Harika duyuluyor Chibi~chan.
Arkadaşının seni onaylamasıyla ses açma çalışmana başladın. Aslında bu bir tekerlemeden ibaretti ama bunu ses açma çalışmasına dönüştürmüştün.
-Harika oldu! Yavaştan başlayalım!
Orkestra çalmaya başlarken derin bir nefes alıp sende söylemeye başladın. Şarkı Miley Cyrus'un Nothing Breaks Like a Heart'tı.
(Çok severim bu şarkıyı)
Biz yaşarız ve sevimli yalanlar tarafından öldürülürüz
Amfide sesin yankılanırken diğer sınıfın öğrencileri amfiyi doldurdu. Birkaç kız amfinin ön sıralarına doğru gelirken sınıfın popüler erkekleri ortalara doğu oturmuştu.
Biz aşık olmak için tüm geceye sahibiz
Akustik çalgılarla beraber herkes sesinle büyülenmişti. Gittikçe artan ritim seni heyecanlandırırken nakarata hazırlandın. Ve o sırada amfinin orta kısımlarından seninle beraber sarı saçlı bir çocuğun sesi yükseldi.
Bu dünya seni incitebilir,
Seni derinden keser ve bir yara izi bırakır.Herkes şaşkınlıkla o tarafa doğru bakarken sesin hafifledi ve amfide sadece o çocuğun sesi duyulmaya başladı.
İşler dağılır ama hiçbir şey bir kalp gibi kırılmaz
Ooh ooh
Hiçbir şey bir kalp gibi kırılmaz.Herkes o kadar şok olmuştu ki orkestra bile durmuş o kişiye bakıyordu. Yankılanan son seste kesildikten sonra sarı çocuk ne yaptığını fark edip eğildi.
-Affedersiniz,özür dilerim!
Panikle sandalyeden kalkıp amfinin sahnesinden inerek o tarafa doğru yürümeye koyuldun.
-Oh hayır! Hiç önemli değil! Harikaydı!
Eğildiği yerden bu sefer o şaşkınlıkla kalkarken amfinin önlerinde oturan kızlardan sana küçük bir tezarhuat geldi. Bir an onlara gülümseyip önünde doğrulan ve senden kat kat uzun olan sarı çocuğa baktın.
-Benimle söyler misin?
Kızardı ve saçmalamaya başladı.
-Ah?! Ne?! Ben mi?! Hayır!! Bu senin performansın değil mi?!
-Sahnede benimle olman güzel olacak.
-Ama... Bu bencillik...
-Israr ediyorum.
Daha çok kızarıp sakinleşmeye çalıştı.
-Adın ne?
-Semi... Semi Eita.
(Uf sende ismini söylüyorsun şu Chibi~chan meselesini yazmayacağım çünkü artık bunu açıklamaktan bir tık gına geldi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)
FanfictionBu kitabın vatana,millete ve dünyaya hiçbir faydası yoktur! (Başladığımda 10.sınıftaydım şimdi üniversiteye gidiyorum ve hayır hiç utanmıyorum next question)