Suna Rintarou ²

2.9K 115 150
                                    

NSFW BÖLÜMÜDÜR!

Rahatsız olacaksanız lütfen bölümü atlayın!

Müstehcen şeyler vra bu yüzden hasassanız harbiden okumayın.

-Hızlan Rin,yarın yokmuş gibi sevişelim.

-Sabah bunların hiç birini hatırlamayacak olman sinirimi bozuyor.

Kendini yavaşça sana iterken gözlerinin arkaya doğru yuvarlanmasını izlemek hoşuna gitmişti.

-O zaman bana hatırlat.

Son derece nazik davranıyordu.Nazik ve yumuşak vuruşlar yapıyordu çünkü önemli olan sarhoş olsan bile seni memnun etmekti.Böylece sana zaman ayırabilirdi.Kendini hafifçe sana iterken yüzünün aldığı ifadeyi kaçırmadan izleyebilirdi,vücudunu inceleyebilirdi,altında inlemeni rahatça dinleyebilirdi.İlk turu onun isteği üzerine yavsaşça yaptınız ama sen yavaş olmasını istemiyordun.

İçinden çıktığı gibi ikinizde boşaldınız.Biraz mola vermeniz gerektiğini düşündüğü için sevgilin boynunda kendine ait izler bırakmaya karar verdi.Boyun çevreni morartırken kulağına fısıldadın.

-Bir dahaki sefere içime boşal aşkım.

Şaşırdığı için geri çekildi.

-İçine mi boşalayım?

-Beni kendi meninle doldur.

-Kaşındığının farkında mısın?

-Sana söyledim,beni yürüyemyecek hale getir.

-Beni azdırıyorsun.

-Hadi devam et ama sert olsun.Bağıracak kadar inlet beni.

(Vur banaaağğğ)

Seni kırmadı ve gene içine girdi.Hiç beklemeden ve bir saniye tereddüt etmeden sertçe girdi.Çarşafı parmaklarınla sıkı sıkı kavrayıp cidden gürültülü bir şekilde inledin.Buna karşılık Suna'nın yüzünü memnuniyet gülümsemesi kapladı.

-Nasıl,senin için yeterince iyi miyim?

İnlerken sadece "Harikasın." diyebildin.Belirli bir tempo yakaladığında hala nazikti yada sarhoş olduğun için sana öyle geliyordu.Her seferinde ona biraz daha sert olup olamayacağını soruyordun ve kendinden şüphe etmeye başlamıştı.Henüz içine girmiş ve yeni yeni kendini sana vurmaya başlamıştı ama her seferinde daha fazlasını istiyordun.

Yatak ileri geri sallanırken neyi yanlış yaptığını bulmaya çalışıyordu.Biraz sertleşmişti (penisi) çünkü uzun zaman sonra ilk defa biriyle sevişiyordu bu yüzden sessizce küfür edip daha sert olmaya çalıştı.Onun gerildiğini fark ettiğin anda devreye girdin.

-Hey Rin?

Sana bakmadı.

-Rin?Tatlım,sana sesleniyorum.Rin?

Gene bakmayınca onu parmaklarınla dürtmek zorunda kaldın ve içinden çıkar çıkmaz isteğini gerçekleştirip deliğini kendi sıvısıyla doldurdu.İçindeki sıcaklığı hissedince ister istemez yüzün buruştu ve titredin.Fakat Suna'nın dikkati hala sende değildi bu yüzden onu tekrar dürttün.

HAİKYUU TEPKİ! (İstek tepki ve One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin