a/n

82 3 0
                                    

~Povestea este bazata pe 2 colegi homofobi, care sunt cam bombardieri, asa ca nu va asteptati sa ii duca capul sau sa fie prea de treaba.

~Cartea cuprinde relatia celor doi si actiunea se petrece prin scoala, mai ales cu personaje din clasa mea, dar nu toti.

~Cu mai multe capitole, va veti intreba de ce nu sunt ajutati, dar vreau sa va amintesc ca ei nu sunt vazuti cu ochi blanzi, ci cu judecata, pentru ca personajele feminine sunt bazate pe fetele de la mine din clasa, care nu au o viata prea usoara datorita lor si bullying-ului.

~Am folosit nume din filme sau personalitati pentru ca nu vreau sa dau nume reale in caz de dragii mei colegi gasesc povestea. Pentru suspans duh.

~Numele lor nu tin foarte mult de gen asa ca fiti atenti la pronumele pe care le folosesc

~Cei din coperta sunt personajele principale, pe care le-am dat denumirea de Paul President si Rosey Rose. (numele inventate)

~In caz de cititi asta, nu imi pare rau.

~Nu voi escalada mult cu relatia dintre cei doi, pentru ca ma face sa ma simt incomfortabil.

~Nu stiu cat de buna este, sa nu aveti asteptari prea mari si amintiti-va ca este mai mult razbunare decat pura creativitate.

~Nu stiu cat de des voi scrie din ea, dar va rog sa aveti rabdare.

~Capitolele s-ar putea sa fie prea scurte pentru placul vostru, dar incerc din greu sa le fac cat de lungi ma duce imaginatia.

~Nu vreau critici despre ce scriu, asa ca daca esti impotriva comunitatii lgbtq+, te sfatuiesc sa parasesti cartea inainte sa fac povesti de dragoste boy×boy si cu tine. Dovada e chiar aici.

~Nu vreau sa va fac sa va simtiti prost asa ca nu ezitati sa parasiti cartea daca va face incomfortabili

~Daca vad comentarii de hate va dau report

~Daca va place si cititi va multumesc mult pentru asta.

~Daca aveti sfaturi despre cum imi pot imbunatati scrisul, va rog sa lasati un comentariu.

~Cartea aceasta este un ✨wattapd✨ sa nu uitati

~Imi cer scuze pentru greselile gramaticale.

draga voastra va pupa :*

2 boys 1 heartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum