Paul President's pov:
Ce trebuie de știut despre mine este că nu sunt cine cred alții că sunt - mă ascund după o fațadă. Știu ca nu este recomandat sa fac lucruri de acest fel, dar societatea, țara, orașul, mă împiedică să mă exprim așa cum sunt, cum simt, de ce sunt atras...
În tot acest timp, am fost ceva ce mulți sunt în România, în aceste timpuri, cineva care preferă să judece decât să fie judecat, iar așa mi-am căpătat un loc intre băieți.
în clasa noastră, nu este un singur grup mare si unit, ci bisericuțe. Băieții te acceptă după un singur criteriu: fii un nesimțit! Și asta am făcut să mă integrez. Mi-am bătut joc de lume, mai ales de fete.
Ceea ce nu știam era că doamna karma le ține partea lor, la rândul ei, fiind si ea o femeie.
Cu aceștia mi-am dezvoltat pasiunea pentru sport, cu antrenament reușind să capăt ceva masa musculara. Mi-am dedicat timp fotbalului, scopul fiind să scap de frânghiile fraudei. Nu mi-a plăcut sa judec, nu mi-a plăcut să critic lumea de obiceiurile lor bune, nu mi-a plăcut sa mă prefac că mă uit la o fată pentru acel fel de scopuri.
Pentru că în adâncul meu cred ca știam ca nu aș putea fi la fel ca restul, ca nu aș putea fi cu o fată, iar el mi-a confirmat gândurile.
Rosey Rose
Anul trecut am început sa îl observ cu mai multă atenție, iar atunci fluturași au început sa îmi infecteze pacea interioara din stomac.
Un prieten, nu cel mai apropiat, de care am început îmi placă, unul dintre cei mai răi dintre noi, cu remarci grele pe suflet, dar care a reușit să intre in grațiile profesorilor si să scape de orice acuzație.
Un bully.
Fizicul său nu era cel mai ok, nu pentru standardele impuse de lumea contemporană, dar pentru mine, ochii lui sunt o invitație către căldura unui foc, o casă; zâmbetul lui mi l-aș aminti și în ultimul moment in care am ochii deschiși, iar părul lui mereu va aprinde în mine nevoia să mă joc în acele bucle stacojii.
După cum am mai zis și înainte, personalitatea sa nu era un lucru pe care îl găseam atractiv, dar pana si pentru el, era prea mult. Așa mi-am dat seama că noi doi nu suntem așa diferiți precum credeam, la fel ca mine, acesta încerca să ascundă ceva despre el.
O trăsătură importantă...
Dar ce?
Dacă ar fi fost un suflet pur, nu ar mai fi atăt de crud cu cei care nu sunt el și care nu îi sunt prieteni. Nu ar mai critica pe oricine și nu ar mai face haz de necazul altuia.
O iubire cu o fată ar fi invalabilă, pentru că dacă inima sa ar fi în mâini așa de fragede, gura sa nu ar face alte fete să se simtă atât de prost despre cum gândesc, cum se îmbracă, cum se comportă si despre corpul lor. Nu, sexismul făcea parte din el și nu îmi făcea plăcere.
Așa că rămânea altceva, varianta care le dădea bucurie acelor sentimente absurde.
Oare chiar se poate?
...Ca el să își ascundă atracția față de același sex după un asemenea comportament?
Rămâne de văzut, pentru că voi profita de anul care începe acum să aflu mai multe despre el și cine este cu adevărat. Până la urmă, șansa să am pe cineva cu aceeași orientare ca mine aproape merită asumată.
De când am intrat pe porțile școlii aveam un presentiment că anul acesta nu va fi ca oricare altul, iar cu scopul meu de a săpa în sentimentele lui Rosey, m-a cuprins nervozitatea.
CITEȘTI
2 boys 1 heart
RomansaAmbii au sentimente unul pentru celălalt, dar nicinul nu are curajul sa o recunoască pana in prima zi a ultimului an împreună, dupa o "discuție" in baia băieților. ☆o poveste de dragoste intre Paul President si Rosey Rose☆ ~poveste bazata pe 2 coleg...