bonus: lisa and august

16 3 0
                                    

TW: scene mature, mult sânge, tentativă de suicid, miscarriage

Razele soarelui cădeau pe pielea noastră și pe buzele lui aproape roșii. Părul lui de un castaniu închis era deranjat și îi intra în ochii închiși.

Începe să se miște sub mine și lasă să îi iasa un oftat, mai târziu deschizându-și ochii de culoarea smoalei. Își intercalează privirea cu a mea și colțul gurii i se ridică intr-un zâmbet.

Mâinile care erau pe talia mea încep să se plimbe de sus până în jos, gâdilandu-mi simțurile și făcându-mă să râd și să mă aplec spre fața lui și să-i las săruturi mici pe maxilar.

Și-a rasucit capul, capturându-mi buzele și începe să zâmbească în sărut. O mână îmi părăsește spinarea și o așează în spatele gâtului meu:

"hmm, 'neața, Lis"

Vocea lui August mă face să mă topesc de fiecare dată când o aud și nu aș vrea să ies vreodată din îmbrățișarea lui, așa că îmi unesc fruntea cu a lui și doar stau acolo, unde mă simt în siguranță.

Degetele lui îmi mângâie spatele gol și îmi dădeau părul la o parte să își poată continua traseul în forma infinitului.

"Putem sta aici azi?" îi șoptesc în ureche.

"Lisa, știm amândoi că iubești banii mai mult decât pe mine, trebuie să mergem la muncă.."

"Poți să vii să mă vezi, măcar? Mă simt mai bine când ești și tu acolo."

Cu un sărut la tâmpla, se ridică în șezut și mă ia și pe mine cu el, îmi dă părul de după urechi și îmi încojoară fața cu mâinile lui lungi și calde: "Pentru tine, aș face orice. Voi fi acolo, promit."

Fericită, îi dau un scurt sărut pe buze și mă ridic din pat și îi iau tricoul de pe podea, punându-l pe mine.

Între timp, îl simt cum se ridică și el și cum se apropie de mine. August mă îmbrățișează de la spate și își așează capul pe umărul meu:

"Mergem la duș?"

"Eu mă duc, tu te duci să ne faci micul dejun"

Și cu asta îi ies din strânsoare și fără să știu, închei ultima noastră dimineață împreuna.

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

"Ok, îndreaptă-ți capul spre stânga și privirea mai visătoareee, perfect"

Sunetul aparatului se aude și nu mă mișc din poziția în care sunt acum. Azi a trebuit să fac poze pentru o revistă dedicată parfumurilor, iar directorul voia ceva mai diferit pentru noua colecție. Așa că ședința foto se afla într-un platou cu apă și cu mine udă din cap până în picioare, cu o robă cu un decolteu adânc și umerii aproape desgoliți, care nu îmi ajungea dincolo de coapse.

Îmi iubesc slujba, dar să stai 3 ore pe o podea udă, schimbâbdu-ți poziția pentru fiecare clic, devine obositor.

Însă ce mă face să stau și să ma opun era privirea lui, care mă calma.

"Ok ultima tură, capul lăsat pe spate și ochii închiși, a da și măinile în jurul tău"

Aplauze se aud în platou când poza a fost făcută și cineva din echipaj îmi aduce halatul, căruia îi mulțumesc.

August vine spre mine și mă ridică în brațele lui, rotindu-ne pe amândoi de câteva ori până am amețit.

"Te-ai descurcat așa bine, Love"

2 boys 1 heartUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum