BÖLÜM II - ORTALIK YANGIN YERİ

4.7K 552 335
                                    

Arkadaşlar ilk 2 bölüm biraz kısa. Diğer bölümler daha uzun olacak :) Çok ama çok merak edildi, bakalım ÖYKÜ SEREZ kimmiş 😉

🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Türk askeri ilk silahı canıdır. Mevziisi bedenidir ve bayrak namusu, vatan evidir.

“Hoşgeldin,” dedi adam kadına bakarak.
“Hoşbulduk.” Siyah çantasını çıkarıp etrafa baktı, “Burada mı kalacağım?” yüzünü buruşturmuştu. Allah aşkına burada hayvan bağlansa durmazdı.

“Beğendiremedik hanımefendiye. Kusura bakmayın, jakuzili süit odamız kalmadı.”
“Dalga geçme!” dedi boynundaki puşiyi çıkarıp masaya koydu.

“Hayır burada kalmayacaksın,” diyerek çekmeceyi açıp sakallı bir adamın fotoğrafını koydu önüne. “Yeni görevin bu. Ali Kozcu. Bu adamın kampına sızacaksın.”
“Bu sence de biraz fazla riskli değil mi? Yani onunla aynı görev de olmam? Sonuçta beni görürse açığa çıkabilirim ve görevimin içine edilir.”

Adam kahkaha attı, “Korkuyor musun kız çocuğu?”
“Neyden korkacağım be?” diye meydan okudu. “Giden canım olsa, vatana bin kere feda olsun. Sadece görevi mahvetmek istemiyorum.”

“Düğün günü nasıl ektin onu?”
“Benimle eğleniyormuşsun gibi bir his var içimde Kara, yanılıyor muyum?”
Nihat gür bir kahkaha attı, “Evet, eğleniyorum. Düğün günü göreve çağrılan bir gelin, çok değişik ve eğlenceli.”

“Bak o, onun Özel Kuvvetlerde olduğunu bilmediğimi sanıyor. Ben de seninle çalışıyorum. Yani karşı karşıya gelmemiz imkansız değil-”
“Seni tanımayacak Öykü. Görevin gereği yüzünde sürekli bir peçe olacak. Elinden geldiğince çatışmalara girme ve lütfen kendini riske atacak bir delilik yapma kız çocuğu.” Yeni kimliğini kıza uzattı, “Arjin,” diye düzeltti. Sonra da deminki sorusunun cevabını bekliyormuş gibi sırıtınca Öykü bıkkın bir nefes bıraktı.

“Senden nefret ediyorum Kara.”
“Ah bebeğim, bende sana bayılıyorum.”
“Tamam, onu atlatmama gerek kalmadı çünkü düğün günü terk edilen bahtsız bir gelinim ben, şuanda da kafamı dinlemek için çok uzaklara geldim. Eminim o da aynı göreve çağrıldı. Düğün gününe kadar bana ölüp biten adam, nikahtan bir saat önce kaçıyor. Ne inandırıcı ama.”

Adam kahkaha attı, “Ah, o kafanı mermilerden uzak tut o zaman ve söz görev bitince nikahınızı ben kıyacağım.”
“Bizden uzak dur yeter.” Sırt çantasını yeniden taktı. “Umarım görevden sonra evleneceğim ve beni hala seven o adamı kaybetmem.”

“Seven adam vazgeçmez. Merak etme.”
Kız gülümseyerek başını salladı, “Teselli için teşekkürler. İhtiyacım olacak.”
“Kampa sahadaki Kolpa sokacak seni.”
“Kolpa döndü mü?”
“Ve inanamayacaksın ama o manyak hala tek parça.”

“Muhteşem.” Ayaklandı, “Misafirperverliğine tüküreyim. Bir çay bile vermedin. Hadi kaçtım ben o zaman.”
Nihat başını sağa sola salladı. “Arkanı kolla kız çocuğu. O muhteşem kıçını Ali Kerim için bir daha kurtarmam.”
“Bana aşık olduğunu biliyordum pislik herif.”

“Sorma, aşkından öldüm ve sırf evlenmemen için bu görevi sana kitledim.”
“Senden beklerim.” Kadın kahkaha atarak çıktı o viraneden.

***

“Yüzbaşım bu askeri time almak istediğinize emin misiniz?” diye sordu.
Kerem kaşlarını havalandırdı, “Neden öyle dediniz yüzbaşım?”

“Adam deli. Bildiğiniz manyak yüzbaşım. Geçen gün el bombasının pimini çekip teröristin çok affedersiniz ama gö-yani özür dilerim poposuna sokmuş.”
Kerem güldü, “Götünde patlatmış yani eylemini,” dedi beğeni ile dudaklarını büzerek. “Tam aradığım adam. Benim akıllı adamla işim yok yüzbaşım. Akıllı adamı delirtecek yüreğim hiç yok. O yüzden ben kendim gibi adamlar arıyorum.”

DİPSİZ KUYU - İNKİTAM SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin