" Kırık kalplerin hikayesi kısa olur
"Ne oldu " derler.
"Hiç " dersin biter ... ":;:;;:;;:;;::;:;;:;;;::::::;::;::;:;;;::;;:;;:;:::;::::;:;;::;:::
Sabah şafağında kalktığımda sessizce tavana bakmayı sürdürmüştüm ta ki annem kapıyı açtığında dakikalardır tavanda olan bakışlarım bir melek edasında içeri giren anneme çevirdim.
Senelerdir sabah aydınlanmaya başladığında kalktığımdan annem ve babamda alışmıştı malesef ama bu güzel olmuştu gece yerini gündüze bırakırken çok güzel bir seyirlik oluştururdu , ve bizde sabah kahvaltısından önce bir kahve keyfi yapardık benim balkonumda .
Ayağa kalktığımda dün uyku sersemliğiyle attığım ters dönmüş terliklerime baktım şükürler olsun ki annem görmemişti ona göre terlikler ayaktan çıktığı anda yatağın altına doğru itilmeliydi .
Elimi yüzümü yıkarken göz altlarıma baktığımda vasattı birde duş alsam fena olmazdı bence , banyonun kapısının açılmasıyla oraya baktığımda annem elinde kupayla beni bekliyordu hızlı elimi ve yüzümü kurulayıp balkona geçtiğimizde annem elindeki kupayı orta sehpanın üzerine koymuştu .
" Ne zamandır bu balkona çıkmamış iyi geldi şimdi seninle oturmak "
" Validem "
"Söyle validenin bitanesi "
"Nöbetlerin ne zaman bitecek seninle uyumayı özledim " dediğimde gözleri yavaşça beni buldu .
"Seni bu aralar boşluyorum ama iki hafta boyunca benimlesin kız kıza gezip eğleneceğiz "
"Kız kıza derken hanımlar ilk aşkınızı unuttunuz herhalde dimi "
" Yoo beyefendi biz ilk aşkımızı unutalı çok oldu kız kıza eğleneceğiz "
" Niye ya bende geliyim lütfen " dediğinde annem bana dönüp kaşlarını kaldırdı bu galiba bak bana babanı nasıl yalvartıyorum demesiydi .
" Hayır biz anne kız günü yapacağız "
" Bir dahakine beraberiz o zaman " ikimizde biliyorduk ki babam ne yapar eder bizimle beraber gezmeye gelirdi .
" Hmm annemin yanınada gidelim çok özlemiş bizi burnumda tütüyorsunuz demişti son görüşmemizde " dediğinde babam belini dikleştirerek elindeki kupayı sehpaya koyup bakışlarını anneme çevirmişti.
" Benide özlemiş yani ha " ah babacım anneannem seni hiçbir zaman sevemiyecek ,
" Senden hiç bahsettirmedi özür diliyorum " dediğinde kendimi tutamayarak bir kahkaha patlattım.
" Sonuçta kızı benim biricik torununda' da katkım var "
Anneannem babamı ilk gördüğünde hiç sevmemiş , küçük yaşta evlendiğinden dolayı da erken evlenmesini istememiş ama sonra nasıl olduysa evlenmelerine izin vermiş, ne zaman evlilik konusu açılsa babama önce bir sayar , söver sonrada klasikleşmiş lafı olan ( Benim kızımın aklını çeldi yoksa kızım hiç evlenmezdi dizimin dibinde otururdu ) cümlesini söyleyip konuyu kapatırdı .
Saat sekize gelirken hepimiz kahvelerimizi içip balkondan ayrılmıştık . Muhtemelen annem yine babama bizimle gelmemesi için nutuk çekerek üstünü giyinmekle meşguldü.
Banyoya girip suyu açarak uykumu getirecek kadar sıcak suyla mayışa mayışa duş alıp üstümü giyinmek için odama dönüş yapmıştım ilk önce aynanın karşısına geçip saçlarımı kurutup taramış sonrada hangi kıyafetimi seçmek için gardırobun karşısında soluğumu almıştım.
Fıstık gibi olmuştum valla beni gören çatlasın hemde orta yerinden çatlasın .
Aşağı inmeye başladığımda annem her zamanki gibi hızlı ve öfkeli olarak kahvaltı hazırlıyordu çantamı kapının kulpuna astığımda onun yanına giderek çay doldurmaya başlamıştım .
Babam kravatını bağlarken odaya girince ona gülümseyip sandalyeye oturmuştum. Herkes yerini alıp hızlıca yemek yemeye başlamıştı.
Kahvaltı sofrasını el birliğiyle kaldırdıktan sonra babam emniyete bizde kız kıza günümüze başlamak için yola çıktık ...
:;:;;:;;::::;:;;;;;::;::;:::;;::::;::;:;:;,;:;::;::.:::;:;;::::";
Yeni hikayeme hoş geldiniz
Oy Sınırı : 30
Yorum sınırı: 20
+ 3 takipçi