Umut , şimdi hiç görmeyen birine , gökkuşağıni anlatmak kadar zor.
:;::;;::;::;;:;;:;;::;::;:;::;::;:;;:::::;;:;;:;::;::::::::;;;;;;
Gözlerimi sıkıca kapatıp yeniden açtığımda rüyada olmadığımın bir kanıtı olarak yüzüme çarpıyordu .
Ağzımı bir kaç kez açıp kapatmıştım ama her defasında söyleyecek hiçbir şeyimin olmamasıyla öylece susmuş ve doktora doğru kafamı kaldırarak ;
"Tamam, istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz ""Öncelikle vücudunuzda morluk ezilme yada kanama gibi bir durum son haftalarda gördünüz mü "
"Imm... sırtımda aynadan bakarken görmüştüm üç küçük morluk " dediğimde başını sallayarak dosyaya bir şey yazdıktan sonra yüzünü bana çevirerek soru sormaya devam etmişti ;
"Ele gelen büyük lenf nodu (Özellikle koltuk altı veya boyunda)
Nedeni bilinmeyen Ateş
Gece Terlemesi
Sık tekrarlayan Enfeksiyonlar
Devam eden halsizlik, yorgunluk
Ciltte kendiliğinden veya kolaylıkla meydana gelen kanama ve çürükler
Açıklanamayan ateş
Vücutta özellikle kemiklerde ve eklem yerlerinde ağrı " dediğinde şaşırmıştım çünkü bu olaylar bu iki haftada fazla üzerine düşmesemde yaşamıştım."Son iki haftadır bunlar fazlasıyla oluyor " dediğimde başını sallamış ve kendimi fazla yormam gerektiğini söyleyip odadan çıkmıştı.
Başımı yeniden babama çevirdiğimde başını yere eğmiş bir şekilde durduğunu görmüştüm.
"Baba "
Ses yok
"Özür dilerim "
Bana bakmıyor
"Bunu size söylemediğim için özür dilerim "
Cevap yok , bana kızgın
"Baba , babaa " O kadar çaresiz söylemiştim ki buna kayıtsız kalmamış olmalı ki başını kaldırıp bana bakmaya devam etmişti.
"Neden bahsetmedim ben senin babanım "
"Ben bile farkında değildim " dediğimde bana bakmayı kesip yanıma gelmiş ve elimin üzerine sayısız öpücükler kondurmaya başlamıştı.
"Baba annem ve dedem nerede ? " dediğimde yüzünü bir an kaldırmış sonrada indirerek;
"Deden anneanneni almaya gitti , annende doktorun yanında durumun hakkında bilgi alıyor "Birkaç dakika sonra kapı açılmış ve annem içeriye göz altları çökmüş gözlerinin içi kıpkırmızı bir şekilde giriş yapmıştı.
Babamla konuşurken oluşan o minik tebessüm solup gitmişti dudaklarımda yavaşça .
Ona bakmaya devam ettiğimde gülümsemiş sonrada babamın biraz önce oturduğu koltuğa kendini adeta bırakmıştı.
Gülümseyerek " Hadi hazırlanın da gidelim çıkış yaptım hastaneden biraz önce " dediğinde şaşırmıştım o hiçbir konuda telaş etmezdi ama konu benimle ilgili olduğunda son derece muhafazakar olurdu.
Gözlerini bir süre kapatmış ve sonrada geri açmıştı bizim aynı pozisyonda olmamız bir yana ona şaşkınlıkla bakıyorduk.
Fazla sakindi ve bunun hırsını ben uyuduğumda ağlayarak banyo yapacağı zamana sakladığına % 100 emindim.
Yavaşça anneme çevirdim bakışlarımı gerçekten fazla sakindi. En sonunda pes ederek yataktan inmiş ve odanın içinde bulunan lavaboya girmiştim.
Ellemi ve yüzümü yıkadıktan sonra burnumu çekerek aynaya bakmaya başladım her zaman beyaz olan tenim bugün biraz sarımtrak olmuştu.
Ağzımdan ufak çaplı bir kahkaha çıkmış ve anlamıştım son iki haftadır bende bir değişiklik olduğunu fark etmiştim .
Ama hiç onlara söyleyememiştim aklımın ucundan bile geçirmemiştim.
Buğulanan gözlerime etkisi kaybolsun diye su çarptıktan sonra peçeteyle yüzümü kurulamış ve hızlıca lavobodan çıkmıştım .
"Anne , hadi gidelim eve başım ağrıyor "
Kapının pervazında durmuş gözleri kapalı bir şekilde duruyordu ama benim konuşmamdan dolayı gözlerini açmış ve iki adımda yanıma gelerek önce şakağımı öptükten sonra eliyle saçlarımı okşamıştı baştan sona .
Hastaneden çıktığımız zaman babamın siyah arabasıyla bizi beklediğini gördüm annem bana arka kapıyı açarken bense onu daha fazla beklememek adına binmiş ve emniyet kemerimi takmıştım.
Emniyet kemerini taktıktan sonra başımı kaldırdığımda dikiz aynasından bana bakan bir babam vardı , ona baktığımı anlamış olacakki hızla önüne dönmüş ve arabayı çalıştırarak eve doğru yol almıştık.
"Babamgile eve gitmelerini söyledim buraya gelselerdi kötü olurlardı "
"İyi yapmışsın birtanem " dediğinde annem kafasını arka koltuğa dönerek bana bakmaya başlamıştı ;
"Kendini nasıl hissediyorsun bir tanem ha "
"İyi babama söylediğim gibi başım ağrıyor "
"Eve gidince sıcak bir duş aldıktan sonra ilaç veririm biraz rahatlarsın "
"Duş alacak dermanım yok direk uyusam "
"Imm seni ben duş aldırayım istermisin ? "
"Olur "
Eve geldiğimizde dedemin arabasını gördüm sokakta bizden önce eve gelmişlerdi demek ki.
Yavaşça açtığım kapıdan inip evin önünde durmuştum ki ben daha zile daha uzanmadan kapı açılmış ve anneannem elinde demir kaşıkla beni bekliyordu.
Bu kadın biraz sonra beni ilgiye boğacak gibi hissediyordum ama hadi hayırlısı.
:;:::;::;::;::;;:;;:;;::;:::::;;:;;;::;::;;:;::;::;:;;;::;:;;:;;:
Uzun bir aradan sonra merhaba ;
İlk önce şunu belirteyim uzun yazabildiğim kadar yazıyorum ve her bölümün sonuna sınır var o sınır geçtiği an bölümü paylaşıyorum .
İkinci konu ise hayalet okuyucu olmayın oy ve yorum desteği yaparsanız sevinirim hem bakarsınız daha çok bölüm gelir .
Ölmeden önce yapılacaklar listesi lazım yorumlara çökün .
Oy sınırı : 40
Yorum sınırı : 25
Takipçi sınırı : 4