ANGELIKA
Nevetve zárom be magam mögött a szobám ajtaját. Két barátnőm, Sophie és Lisbeth szintén röhögve vetődnek be az ágyamba és folytatják a hasfájdító tevékenységet.
- Nem értem, miért kellett feljönnünk! - kéri ki magának Sophie. - Annyira vicces az anyukád. Tanulhatnál tőle, regisztrálj te is Tinder-re, és lehetne végre neked is néhány randid.
Fejemet rosszallóan megcsóválva ülök le tehetetlenül a franciaágyra. Anyám kriminális volt. Mióta az apámmal elváltak, és túljutott a depresszióján - azaz, mióta rendszeresen hangulatjavítókon élt - állandóan randizott. Most pedig egy balul elsült találkozóról ért vissza idő előtt, és elmesélte ezt az egészet nekem és két barátnőmnek, miközben lehúzott minket két pohár Martinivel. Ezért menekültünk fel ide.
- Nem akarok randira menni. - rázom meg a fejem rosszallóan, és szemöldökeim fájdalmasan összeszaladnak.
- Mi volt azzal a sráccal, akivel egy szakra jársz? - Lisbeth hasra fordulva könyököl fel és emeli rám a szemöldökét.
- Huhh... - sóhajtok gondterhelten. - Valahogy elkeveredtem vele a kollégiumba, ahol buli volt. Végül kikötöttünk a mosodában, ahol már úgy voltam vele, hogy oké, akkor dugjunk, leszarom, mire bevágja hogy... oh, Angie nem azt érdemled, hogy itt legyünk együtt először. - nyögöm ki fájdalmasan. - El is ment a kedvem az egész témától. Olyan undorítóak ezek a pasik. - forgatom meg a szemeim.
- Jaj, kicsim. - Sophie mindenttudó mosollyal ölel magához. - Te is tudod, hogy ez nem így van. Még egy kör? - emeli fel a kezében tartott Martinit, amire boldogan mondok igent Lisbeth-tel egyetemben.
Kis ideig sikerül a barátnőimet szóval tartanom és megtudni minden fontos információt az ő szerelmi életükről. Lisbeth például véglegesen szakított a volt gimis matektanárunkkal, és most valami külföldi cserediákkal szűrte össze a levet az egyetemen.
- Na és te Angie, mit csinálsz a kövi hétvégén? Nem megyünk el a wellness központba hárman? - fordul hozzám Sophie, amint befejezi a történetét arról, hogy mennyire fáj a térde, ezért el akar menni valami masszázsra a központba.
- Apámmal találkozom. - vonok vállat. - Elvisz egy Hertha - RBL meccsre Berlinben. - forgatom meg kicsit a szemem, hiszen ez valami olyan program volt, amit ő csinált szívesen és nem pedig én. - Legalább bámulhatom a helyes srácokat. - rántok vállat, mire a két barátnőm egyszerre küld felém mindenttudó vigyorokat.
Normális esetben ezt biztosan nem vallottam volna be, de az elfogyasztott alkohol miatt totálisan lazának kezdtem érezni magam. Igazából nem volt nagy bajom a meccsre járással. Németországban ez teljesen normális családi programnak számított. Én pedig tényleg szerettem nézni ezeket a férfiakat. Egyet kifejezetten.
A háromfős csajbulim elég vad tivornyába fajul este 10 körül. Anyám egy órával ezelőtt bekopogott egy kis piával, és még 10 percig a középpontban lehetett, amint gyorsan átlapozták a Tindert a barátnőimmel.
- Oké, Angelika... felelsz vagy mersz? - Lisbeth nagy vigyorgások közepette teszi fel a mindent eldöntő kérdést a játék harmadik körében.
- Felelek. - viszonzom a vigyorát.
- Ki az a pasi, akit kielégítenél orálisan? - kérdezi köntörfalazás nélkül, én pedig úgy érzem, hogy a Sprite-tal kevert Martini miatt tüstént megfulladok.
- Senki! - kérem ki magamnak, miután tudok beszélni.
- Ugyan már, Angie. -lök meg Sophie is vigyorogva. - Csak van valaki akiről fantáziálsz néha éjszakánként.
YOU ARE READING
Celebrity Crush: Szoboszlai Dominik
FanfictionEgy történet, amiben egy lány legmélyebb érzéseit írja le üzenetben rajongása elsőszámú személyének, a focista Dominik Szoboszlainak. Azzal azonban nem számol, hogy választ is kap.