DOMINIK
Már sötét van, mikor Angie-t végül hazaviszem. Ő egy édes csókkal és széles mosollyal búcsúzik tőlem, én pedig még akkor is idióta pillangókat érzek a hasamban, amikor eltűnik a bejárati ajtó mögött.
Kibaszott jó volt az, amit ma csinált. Még mindig alig tudtam magamhoz térni. Amikor az első üzenetét olvastam, nem gondoltam volna, hogy valaha tényleg megtörténik ez köztünk. Most viszont annyira örültem, hogy megtörtént, hogy az egész hazafelé vezető utat végig mosolygom, sőt a zuhany alatt még dúdolni is kezdek.
Az ágyban fekve látom, hogy Bendi írt nem sokkal ezelőtt, hogy lenne-e kedvem egy videóhíváshoz. Miért ne?
Rögtön hívni is kezdem, aztán max nem veszi fel. Ő pár másodpercen belül fel is veszi és még a szokásostól is világfájdalmasabb ábrázattal találom magam szemben.
- Mi bajod van? - kérdezem tőle rögtön.
- Babett és én szakítottunk. - fintorog.
- De hát ez jó! - szalad ki a számon és igazából még rohadt lelkes is vagyok.
Bendi elenged egy nagy sóhajt.
- Mi van, nem dobtad ki vagy mi? - ráncolom a szemöldököm.
- Kiderült, hogy megcsalt valakivel. - vallja be és egy pillanatra tényleg ledöbbenek.
Persze, tudtam a nőjéről, hogy már több focista átment rajta, mint BMW az A9-es autópályán, és Bendi számíthatott volna rá, hogy ez fog történni, most mégis rohadtul megsajnálom.
- Jaj, haver, rohadtul sajnálom. - nyögöm ki végül. - Mármint azt, hogy most ennyire rosszul vagy. Azt nem, hogy végre eltűnt ez a picsa az életedből. Nem hozzád való volt.
Ő csak egy fintorral megrázza a fejét és egy pillanatig tényleg azt hiszem, hogy sírva fakad.
- Figyelj... - mondom neki, mire ismét rám néz a kamerán keresztül. - Nem gondolnám azt, hogy bármi baj lenne veled vagy a... teljesítményeddel. - mondom neki mindenttudóan. - Adj magadnak egy kis időt, gondold át a dolgokat, koncentrálj az edzésekre meg meccsekre. - mondom neki nagy bölcsen.
Bendi összeráncolja a szemöldökét.
- Te mikor lettél ilyen bölcs meg ennyire... ehm... kisimult? - kérdezi, mire kitör belőlem a röhögés.
- Igazából ma. - kacsintok rá cinkosan.
- Mi történt ma? Azért hívtalak, hogy depizzünk együtt. - vallja be és végre ő maga is elmosolyodik a saját hülyeségén.
- Uh... ehm... elég sok minden történt. Legfőképp Angelika történt. - vallom be kínosan.
- Mi a fasz? - kérdezi totálisan ledöbbenve. - Ugye nem azt akarod mondani, hogy azért van ennyire öntelt fejed mert tényleg kavarsz azzal az instás csajjal? Legutóbb még totál krízisben volt az anyja miatt.
- Nem kavarok vele! - kérem ki magamnak. - Totál komolyan veszem ezt az egészet. Nagyon szeretek vele lenni. Tudod mit? Talán te is körbe nézhetnél a rajongóid között, hátha akad köztük normális is.
- Nekem nincsenek tinilány rajongóim. - fintorog.
- Honnan tudod? - nevetem el magam. - Nézzük meg van-e rólad valami jó fanfiction. - tanácsolom, amin annyira ledöbben, hogy nem tud rá mit reagálni.
Nem is nagyon kell neki. Rövid másodpercek alatt pötyögöm a keresőbe, hogy Bolla Bendegúz fanfiction és ki is dob egyet.
- Oh, wow Bendi. - vigyorodok el. - Valaki írt rólad egy könyvet.
YOU ARE READING
Celebrity Crush: Szoboszlai Dominik
FanfictionEgy történet, amiben egy lány legmélyebb érzéseit írja le üzenetben rajongása elsőszámú személyének, a focista Dominik Szoboszlainak. Azzal azonban nem számol, hogy választ is kap.