4. Elutasíthatatlan

3.6K 107 9
                                    

ANGELIKA

Rémségesen idiótának érzem magam, amiért egy fikarcnyit is elhittem, hogy a Dominik Szoboszlaival váltott üzeneteim bármit is jelenthettek a focistának. Naiv voltam, mert megfeledkeztem arról, hogy a legmélyebb érzéseimet írtam le neki a legelső üzenetemben és az, hogy azóta mennyit beszéltünk, teljesen elnyomta bennem azt a kínos érzést, amit mindez kiváltott. És nem utolsósorban a gondolatot, hogy Dominik úgysem venne engem komolyan. Az, hogy most itt volt a barátnőjével azok után, amit tegnap előtt éjjel írt, eléggé elszomorított, és fel is dühített. És ugyanakkor rémségesen dühös voltam saját magamra, amiért azt éreztem, hogy jogom van dühösnek lenni a focistára.

- Mi a baj? - kérdezi Lola, amint helyet foglalok vele szemben és szemügyre veszi a halálra vált arcomat.

Kényszerítem magam, hogy ne forduljak az engem vizslató barna szempárok felé.

- Én csak... - rázom meg a fejem fájdalmasan és vetek egy pillantást Szoboszlaira és a barátnőjére, akik időközben felállnak az asztaluktól.

- Oh... - Lola jókedvűen elneveti magát, amint észreveszi, hogy kit bámulok, ezért gyorsan vissza is nézek rá. - Ha szeretnéd, megkérem hogy csináljon veled egy közös fotót. - bök fejével Szoboszlaira.

- Nem szeretném. - rázom meg a fejem. - Te ismered őt? - kérdezem óvatosan, miközben a focista és a barátnője elhagyják a kávézót, én pedig utoljára alaposan megbámulom mindkettejük hátát.

Hirtelen olyan kicsinek érzem ezt a várost, és ezt a helyiséget is, és kicsit úgy érzem, hogy megfulladok.

- Igen. De biztosan jól vagy? Olyan képet vágsz, mint akinek spontán klausztrofóbiája van. - mondja tudálékosan.

- Az meg mi? - nyögöm értetlenül.

- Hát ilyen alkalmanként előforduló klausztrofóbia. A legjobb barátnőmnek van ilyenje, általában akkor tör rá, ha hisztis. Mellesleg Szoboszlait azért is ismerem, mert véletlenül összeakadt ezzel a barátnőmmel egy bulin. - teszi hozzá enyhe nevetéssel.

Én pedig kénytelen vagyok rájönni, hogy az életemben jelenlévő number 1 celebrity crush valószínűleg egy hatalmas játékos a pályán kívül is.

- Oh... - reagálok és bűntudattal hajtom le a fejem.

- Angie, mi történt? - kérdezi Lola mindenttudóan.

- Ez a barátnője volt ugye? - kérdezem.

Tudom, hogy ő volt. Ez a csaj rengeteget posztolt Dominikról.

- Azt mondta, hogy olyasmi. - fintorog Lola. - Jó fej kissrác, de nagy csajozógép annyi biztos.

- Te... honnan tudod mindezt? - rázom meg a fejem tanácstalanul.

Lola szórakozottan villant rám egy mosolyt.

- Nem szeretem ezt nagy dobra verni, mert utána mindenki erről beszél, de... Mario Götze barátnője vagyok.

Szemeim elkerekednek a mondata hallatán. Úristen. Ahhoz képest, hogy Dominik Szoboszlait mennyit stalkoltam, most kicsit idiótának érzem magam, amiért nem tudtam, hogy ki Götze barátnője, főleg hogy Lola szintén hozzám hasonló körökben mozgott.

- Ne nézz így. - neveti el magát. - Inkább meséld el, miért döbbentél le ennyire ennek a srácnak a látványán. Tudok egy s mást a focistákról. - kacsint rám mindenttudóan.

Lola és én is rendelünk egy kávét időközben, én pedig úgy döntök, hogy erőt veszek magamon és elmesélem neki - szalonképesen - hogy mi a helyzet Szoboszlaival, mert addig nem igazán hajlandó a tárgyra térni amíg ezt meg nem teszem. Kicsit abszurdnak érzem, hogy mindezt elmondom a 28 éves egyetemi tanáromnak, de... úgy érzem, hogy talán ő tud segíteni. Hiszen ő is ugyanúgy zene művészettel foglalkozik, mint én, és egy über híres focistával jár ezek szerint.

Celebrity Crush: Szoboszlai DominikTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon