3. Elképesztő

3.2K 108 6
                                    

ANGELIKA

szoboszlaidominik: Nincs már senki olyan akinek ez nem tetszene.

Hajnali 3 óra van, amikor ezt az üzenetet kapom és mielőtt kellőképpen elcsodálkozhatnék, kétségbeeshetnék, vagy bármit is érezni kezdhetnék, sietősen teszem el a telefonom, mert Sophie nagyon úgy néz ki, mint aki hányni fog 20. születésnapja alkalmából. Igazából megérdemli, hogy most szenved, mert ő írta és küldte ezt a több körre is elvinnélek töltetű üzenetet Szoboszlainak a nevemben, akaratom ellenére.

Az emeleti fürdőszobánkban nyomom a barátnőmet a padlóra a wc elé, és abban reménykedem, hogy anyám annyira benyugtatózta magát, hogy nem fogja hallani az öklendezését, sem azt, hogy Lisbeth vigyorogva dúdolgat a fürdő ajtóban. Kibaszott stresszes egy hajnal.

A szülinapos szerencsére rendesen kihányja magát, így miután kicsit rendbe szedem, a szobámban már egész együttműködő amíg átöltöztetem és lefektetem.

- Figyelj csak, Angie. - fordul felém Sophie ezer wattos vigyorral.

Kegyetlen rosszul lesz ha majd ismét felébred. - állapítom meg.

- Mi az? - engedek el egy kis nevetést.

- Ne haragudj rám és hidd el nekem, hogy az a focista... - sóhajt mélyet. - Jaj, túl részeg vagyok, hogy kimondjam a nevét. Van egy olyan érzésem, hogy tetszel neki. De nagyon.

Jaj. Szemöldökeim összeszaladnak, amint ismét eszembe jut, hogy mit válaszolt Sophie üzenetére.

- Ritkán mondok ilyet, de igaza van a kis szülinaposnak. - vetődik Lisbeth is az ágyamba, szerencsére már alvós ruhát viselve.

Kicsit elcsodálkozok a furi kis megérzéseiken. Még szerencse, hogy nem tudják, milyen választ kaptam.

- Jó éjt, lányok. - rázom meg a fejem. - Elmegyek zuhanyozni. - jelentem ki, és feltápászkodva az ágyról, ténylegesen elhagyom a szobám.

A fürdőben csak a lehajtott WC tetejére ülök és ismét felnyitom a képernyőmet. Kicsit megdöbbent, hogy a focista tényleg ezt írta nekem, ilyen késői órán. Ujjaim kissé megremegnek, amint a képernyőre helyezem őket. Ittam egy keveset én is az este, most mégis teljesen józannak érzem magam.

angelikahartmann: Sajnálom, ha valami rossz történt. Jól vagy?

Nem tudom pontosan mi történt. Óhatatlanul is az a gondolat cikázik a fejemben, hogy... szakítottak volna a barátnőjével?

Ajkaimat kissé idegesen préselem össze és várok válaszra, de nem érkezik semmi sem az elkövetkező 5 percben. Annyi mindenre gondolok közben. Még arra is, hogy lehet, hogy a focista barátnője meglátta, hogy miket írtam neki. Fejemet megrázva teszem félre a készüléket. Ruháimtól megszabadulva úgy érzem, hogy muszáj zuhanyoznom, hogy kicsit megnyugodjak.

Minél tovább állok a zuhany alatt annál kevésbé akarok kijönni onnan. Végül, mikor már fullasztó a gőz, elzárom a csapot és a kabint kinyitva a törölközőmért nyúlok. Többé-kevésbé szárazon már a testem köré tekerem, gyorsan fogat mosok és ismét a telefonért nyúlok, ahol egy új üzenet fogad. Szívverésem felgyorsul és gondolkodás nélkül nyomok rá a focistától jött legújabb értesítésre.

szoboszlaidominik: Nem tudom pontosan mennyire rossz, ami történt... kicsit szarul, de elvagyok.

Oh. Nos. Ezzel nem igazán tudok mit kezdeni. Ködös és szűkszavú. Hirtelen még az sem hoz izgalomba, hogy a srác akiért oda vagyok, lehet, hogy szinglivé vált vagy hasonló. Csak elönt az aggodalom.

Celebrity Crush: Szoboszlai DominikTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang