ANGELIKA
Nagyon kevés lány van rajtam kívül a partin. Talán csak Dominik barátainak a barátnői. Amiért vele érkezem kapok is pár furcsa pillantást, ő azonban egész vacsora alatt velem van és bemutat egy rakás embernek, és tényleg azt meséli, hogy Mario Götze barátnőjének a barátnője vagyok - ami amúgy elég fura - de senki nem kérdezősködik túlságosan emiatt. Néhány hozzá közelebb álló csapattársán - például Willi Orbánon és Tyler Adams-en - érzem, hogy pontosan tudják, hogyan ismerkedtünk meg.
Az este hátralévő részében Dominik elég sokat spanol másokkal, amit nem is bánok túlságosan, hiszen Bendi szinte egész végig szóval tart, és a kezdeti kínosság ellenére, most nagyon is jól elbeszélgetünk egymással.
- Hihetetlen, hogy valaki ennyire imádjon a középpontban lenni. - szólal meg Bendi és rosszalló mosollyal csóválja meg a fejét.
Pillantását követve, a tekintetem én is a fotózkodó kis csoportra emelem, ahol Szoboszlai körülbelül az 500. képét lövi különböző emberekkel, különböző pózokban.
- Ti ugye egy suliba jártatok általánosban? - kérdezem érdeklődve.
- Igen, ott is pontosan ennyire feltűnési viszketegségben szenvedett a srác. - neveti el magát Bolla. - Rendszeres látogató volt az igazgatónál, néha engem is belerángatott.
Elnevetem magam a mondandóján.
- Mesélj el kérlek egy ilyen sztorit. - kérem csillogó szemekkel a focistát.
Remélem nem gondolja, hogy csak azért beszélgetek vele, hogy minél több infót megtudjak életem szerelméről. Mert egyébként nem csak ezért teszem ezt. Bendi maga is nagyon érdekes ember: sokkal visszafogottabb és kicsit talán félénkebb, mint országos barátja, de úgy érzem, sokat oldódott, főleg mióta együtt is ittunk már az este folyamán.
- Igazából rohadtul szégyellem magam, hogy rá tudott beszélni erre, mert tényleg olyan határokat feszegetett, amire 13 évesen nem is gondoltunk. Doma kitalálta, hogy óra előtt bújjunk be a tanári asztal alá, és amikor a tanárnő bejön és leül, mi ijesszük meg azzal, hogy hirtelen egyszerre megfogjuk a lábát. - mosolyodik el kényszeredetten, én pedig hitetlenül elnevetem magam. - Persze rohadtul kiakadt a tanár is, az igazgató is, behívták a szüleinket, és a végén már odáig fajult a dolog, hogy azt mondták, biztosan szexuálisan akartuk zaklatni őt. Szóval utána egy darabig próbáltam kicsit lazítani a Dominikkal való barátságomon. - csóválja meg a fejét rosszallóan. -Aztán elkezdett utálni, mert belezúgott a magyartanárunk lányába 8.-ban, aki évfolyamtársunk volt. A csajnak is nagyon tetszett ő, de a magyartanár gyűlölte Szoboszlait, engem pedig valamiért nem. Szóval elhívtam egyszer randizni a csajt, Doma tényleg kiborult ezen. - nevet fel. - Amúgy nem volt valami fényes randi, később megtudtam, hogy csak azért jött el, mert az anyukája unszolta rá.
- Ohh... - engedek meg felé egy együttérző mosolyt. - És most van barátnőd? - kérdezem és gyorsan belekortyolok a kezemben tartott Cuba librébe, és csak reménykedem, hogy nem túl indiszkrét ez a kérdést.
Azok után, hogy Bendi valószínűleg tisztában van vele, hogy miket írtam Dominiknak, meg azzal, hogy mik történtek köztünk, mertem remélni, hogy nem sértődik meg ezen a kérdésen.
- Nincs. - rázza meg a fejét. - Nemrég lett vége egy hosszabb kapcsolatomnak. Van most egy lány, akivel találkozgatok és nagyon kedvelem. - teszi hozzá mosolyogva.
- Nocsak... és vele hogyan ismerkedtél meg? - kérdezem, és hirtelen annyira érdekelni kezd a dolog, hogy nem is pillantgatok többé Szoboszlai felé és még azon sem stresszelek, hogy túl személyes kérdéseket teszek fel Bendinek.
ESTÁS LEYENDO
Celebrity Crush: Szoboszlai Dominik
FanficEgy történet, amiben egy lány legmélyebb érzéseit írja le üzenetben rajongása elsőszámú személyének, a focista Dominik Szoboszlainak. Azzal azonban nem számol, hogy választ is kap.