1:23:07
July 6th1064N.exe HAS STOPPED WORKING.
PLEASE REBOOT.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
PLEASE.
Rebooting...
Rebooting...
Rebooting...
Analyzing results...
Connection lost.
Rebooting...
Rebooting...
Rebooting...
Analyzing results...
Connection lost.
Files maybe be lost or corrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpututped. Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please Please reconnect with original files.
Files deleting...
Files deleting...
Files cannot be deleted. Try re eeeeeeeeeeee e e eee stablisingggggggggggggggggg a connnnnnnnnnnn a connnection t t t tt t t to the files.
Files deleting...
Files deleting...
Files renamed to: YOU_CANNOT_GET_RID_OF_ME.jpg
Files deleting...
Files deleting...
Files renamed to: THIS_IS_YOUR_FAULT.jpg
Files cannot be delettttttttttttt cannnnnn cannot cannot dddddddddd
Files renamed to: CONTROL_ME.jpg
Files deleting...
Files deleting...
Files deleting...
Files deleting...
Files deleting...
Files deleting...
Files renamed to: THIS_IS_WHAT_YOU_WANTED.jpg
Files renamed to: WOULD_HE_BE_PROUD.jpg
Files deleting
YOU ARE READING
Linked
Fanfiction[multishippers, get your asses in here. this one's for you 💖] Roman Trente has a few things. A roommate that he's gotten fond of. Well, as fond as you can be of a short, emo nightmare. Fond nonetheless. They're as close as he'd like them to be. Whi...