HÜKÜM 9: "YANLIŞ HESAP"

38 6 8
                                    

Bölüm Şarkısı:
Big God - Florence + The Machine




•••••••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.













Ocak, 2023 / İstanbul

Kara bulutların intikam hırsı ile gökyüzünü esir aldığı puslu bir geceydi. Ay ışığının yeryüzüne dokunmasına müsaade etmiyorlarken, kargaların bir işaret fişeği görevi gören bağırışları ise kulakları sağır edecek cinstendi. Gece yalnızca dünyayı değil, dışarıda dolaşan ruhları da siyaha boyamıştı. Kötü bir rüyadan gözlerinizi açtığınızda aslında kâbusu yaşadığınızı fark ettirecek türden bir karalıktı, bu. Adıma benziyordu.

Adım sevimli bir hayvana ithafen koyulmamıştı, hayır. Babam bunu asla yapmazdı. Bana Karaca ismini koymasının tek sebebi onun bir parçası olduğumu bana hatırlatmaktı. Onsuz var olamayacağımı, hayatımın kontrolünün kendi ellerinde olduğunu ve adımın bile onun sayesinde doğduğunu bana asla unutturmamaktı.

Kara Vâris'in kızı Karaca. Kara'dan gelen, onunla yükselen ve onsuz eksik kalan.

Babam kelimelerin ve sembollerin gücüne inanan biriydi. Onun için en ufak ayrıntılar dahi önem arz ederdi. Kafası da bu tarz kurnazlıklara her zaman çok iyi çalışmıştı zaten. Yenilmez olmasının en büyük sebeplerinden biri buydu.

Ta ki, kendi öz çocuğu tarafından yenilene dek.

Onu bir kere yenmiştim. Değerli varlığımı elinden kaçırmayacağına emin olduğu o zamanlarda ondan kurtulmayı başarmıştım. Şimdi de bunu yapabilirdim.

Hele ki karşısına çıkmaya cesaret edeceğimi aklının ucundan bile geçirmezken... Onu eskisinden çok daha kolay bir şekilde yenebilirdim. Yenecektim.

Kandemir'le bir anlaşmaya varmıştık. Ne onların ekibinin bir parçası olmaya ne de başlarındaki belayı kendi üzerime sıçratmaya istekliydim. Bunu kendisine tam olarak bu sözlerle ifade etmiştim. Evet, sundukları güvenlik üst düzeydi lâkin şu an kendileri bile güvende değildi. Ekiplerinin bir üyesi olan Karlos bile buna inanmıyorken kendimi başka bir kurtlar sofrasının ortasına daha atmayı düşünmüyordum.

Bu yüzden, en başından beri istedikleri şeyi onlara sunacağımı ve sonrasında çekip gideceğimi söyledim. Onlar Çağla'yı kurtarmakla uğraşırken ben de o sırada babamdan yüklü bir miktar para kopartacaktım.

HÜKÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin