Luke mě začal líbat.
"Luku, nech mě," snažila sem se od sebe odstrčit, i když bych ráda pokračovala.
"Co se děje?" zeptal se mě s nechápavým pohledem.
"Jsem na tebe naštvaná, pamatuješ?"
"Oh, fajn." otočil se ke mně zase zády.
Už se strašnou dobu převaluju v posteli a nemůžu usnout. Nemám tušení kolik je hodin nebo jestli už je světlo, protože máme zatažené závěsy.
Po další době mě už převalování v posteli nebaví a jdu zjistit, kolik je hodin, jestli je světlo nebo jestli je někdo už vzhůru. Pomalu a tiše vylezu z postele, abych nevzbudila Lucase a po špičkách dojdu ke dvěřím, které, když otevřu, zavrzají. Rychle se otočím na Luka, abych zjistila, jestli sem ho nevzbudila. Jen se otočil na bok a spí dál. Vyjdu z pokoje a překvapí mě, že už je světlo. Sejdu schody a nakouknu do kuchyně, kde vidim sedět Michaela, což mě, popravdě, překvapí.
Sedí na kuchyňské lince a pije něco z hrnku.
"Dobré ráno," pozdravím ho."Ráno? Opravdu? Je půl třetí odpoledne, Kim." řekne mi s pobavením. (nevim, jestli sem v minulém díle psala, kolik je hodin, takže jestli to nesedí, nebudeme to řešit, ok ok)
"Oh, aha, oops," zasměji se s ním.
Vyskočím na linku s hrnkem vedle něj, ale pochvilce toho lituji, protože se mi zatočí hlava.
"Hele? Kdo to tu bude uklízet?" šťouchnu do něj, ale po chvíli, zase, toho lituji, protože mě bolí každý pohyb, blbá kocovina.
"Uhm, ty?" usměje se na mě tím nejpřesvědčivějším úsměvem."Já myslím, že ne."
"Fajn, někoho na to zavolám." odpoví mi, seskočí z linky a dává hrneček do dřezu.
Mezitím, co sedím na kuchyňské lince a piju čaj, Michael v obývacím pokoji volá nějaké uklízecí službě. Když svůj fialový hrnek vyprázdním, položím ho do dřezu a kráčím po schodech nahoru za mým agresivním blonďákem. Prošla sem kolem Mikeyho, který se hádal po telefonu a já se snažila pomalu vylézt schody, protože, jak už jsem říkala, bolí mě každý krok.L U K E
Nemám tušení kolik je hodin, tak jen ležim v posteli a snažím se usnout, i když mi to vůbec nejde. Myslím, že Kim taky nespí, ale nebudu na ní mluvit, protože nemam náladu řešit tu zasranou rvačku s Calumem a zbytečně se hádat. Kdyby Calum nebyl kretén, nemá rozbitej ksicht.Z mého přemýšlení o tom, jak se vyhnout té debilní konverzaci o včerejším večeru, mě vyruší to, že Kim vstala. Má první myšlenka byla, že bych jí něco řekl, ale seru na to.
Už asi půl hodiny ležím na zádech a přemýšlím nad tím, jak to všechno říct a vysvětlit Kim, protože když jí to nevysvětlim, bude na mě nasraná stejně jak Ashon. Samozřejmě, že až zjistí, jakou sračku jsem udělal, bude taky nasraná. Musím vymyslet řešení, tak abych jí neztratil, protože mi na ní kurva záleží."Lukey?" slyším její hlas, jak volá zdrobnělinu mého jména. Že by z ní naštvanost už vyprchala?
"Hm?" prostě odpovím.
"Já jenom, jestli spíš," projde kolem naší společné postele, vezme si mobil a jde do koupelny."Jdeš do sprchy?" zeptám se.
"Jo, proč?"
"Můžu jít s tebou?"
"Ne," odpoví mi a zavře dveře.K I M
"Jdeš do sprchy?" zeptá se mě.
"Jo, proč?" čekám tu otázku, kde se zeptá, jestli může jít semnou.
"Můžu jít s tebou?" haha, co sem říkala. Jelikož jsem na něho pořád trochu naštvaná, má smůlu.
"Ne," odpovím mu prostě a zavřu dveře.
Sundám si oblečení a vlezu do sprchy. Zapnu sprchu, tudíž neslyším nic jiného než tekoucí vodu. Vezmu si šampon a nanáším si ho do vlasů a když to mám hotové a chci si smýt bublinky, které šampon vytvořil, někdo vejde do sprchy.
"LUCASI!" zakřičím na něj a rychle ze sprchy vylezu i s šamponem na hlavě, obmotám kolem sebe ručník a snažím se co nejrychleji posbírat svoje oblečení."Kim, přestaň, nehroť to tolik, proboha," řekne mi a protočí očima. Čeká na odpověď, kterou mu nedám.
Jelikož mam na hlavě pořád nesmytý šampon jdu do nejbližší koupelny, což je v Mikeyho pokoji. Vtrhnu tam, jakoby to byl můj pokoj a neuvědomím si, že je tu Michael.
"Ježiši! Omlouvám se!" vykřiknu, když si ho všimnu, jak leží v posteli a něco ťuká do telefonu.
"V pohodě," usměje se na mě.
"Já jen.. to je na dlouho, můžu použít tvojí koupelnu?" zeptám se.
"Jasně, proč ne," znovu se usměje a já běžím do koupelny, abych se dál neztrapňovala. V koupelně se rychle osprchuju a smyju si konečně ten šampon z vlasů, pak se oblíknu a jdu za Mikeym.
"Ještě jednou se omlouvám, vůbec mě nenapadlo, že tu budeš, i když to bylo samozřejmé, a prostě.. promiň," vykoktám, když vylezu z koupelny a stojím mezi futry.
"Kim, je to fakt v pohodě. Kdybys byla ošklivá asi by mi to vadilo, ale ty nejsi, takže tak.." řekl mi.
"Tím se mi snažíš říct co?" zasměju se.
"Že je opravdu jedno, že si mi vběhla do pokoje jen v ručníku a že se to může opakovat," mezitím, co tohle říkal, sem si lehla vedle něj.
"Myslím, že to bylo poprvý a naposled," usměju se. Když sem s Michaelem, pořád se směju. Jsem strašně ráda za to, jak si jsme blízcí a že je tu pro mě. Kdybych ho neměla, netuším co bych dělala. Je něco jako moje ségra, protože s ním můžu jít i nakupovat a dělat tyhle holčičí věci a on se vždycky snaží, aby vypadal tak, že ho to zajímá. Každopádně, je strašně skvělej a život bez něj si nedokážu představit, stejně tak život bez Luka nebo Ashtona či Caluma.
"Hele, Mikey?" řeknu asi po minutě ticha.
"Juup?" odpoví mi.
"Víš, proč se Luke a Calum poprali?" jo, nepřestanu s vyptáváním, dokud nezjistím, co se stalo, protože se mi nesnažte říct, že by se dva nejlepší kamarádi poprali jen tak, protože pili. Haha, to asi, rozhodně, ne.
"Myslím, že by ti to měl říct Luke. Nechci být další, koho zmlátí, protože ti to chtěl říct." zasměje se ale jakmile si všimne mého výrazu, přestane se smát.
"Po-očkej, co tím myslíš?"
"Hele, prostě to z Lucase vytáhni a když to nepůjde, slibuju, že ti povím!" řekne mi, "Jen si s ním zkus promluvit, protože si myslím, že se toho nemáme s klukama co motat. Přece jenom, je to tvoje a jeho věc a Calum se do toho zybtečně motal."
"Mikey, tím se mi snažíš říct, že si to Calum zasloužil, nebo..?" byla sem z toho všeho tak zmatená."Ne, samozřejmě, že ne, jen se do toho neměl prostě motat a snažit se Luka tak vytočit." vydechl a koukl na mě.
"A mimochodem, když je to naše věc, proč o té věci nevím?" nemám tušení, co tu s Michaelem řeším, ale jak tak zjišťuju, ta naše věc bude asi důležitá ohledně našeho vztahu."Protože je Luke srab," odpověděl mi.
***************
Heya hey! Myslím, že sem nikdy nepsala tyhle poznámky autora a bylo to tím, že sem prostě neměla co říct. :D každopádně! se strašně omlouvám za pravopisný chyby, protože já to vždycky napíšu a sem líná to pak kontrolovat (lol, to je celkem vtipný, protože nesnáším pravopisný chyby v nějakých ffkách a tak, trochu ironické, že? :D ) no, nechci, aby tohle bylo nějak dlouhý, protože to nikdy nikdo nechce číst (viz. já), takže tak.
/btw zdravím alinu #stayalina aka. eli a potom ellie (lol, jmenujou se stejně:D), takže AHOJ GIRLZ!♥/
ČTEŠ
heartbreak girl|| 5sos
Fanfiction"if somebody like you loves me, it must be perfect dream." - Luke Hemmings