Po chvilce povídání jsme šli ven..
Šla jsem vedle Michaela, jenž mě ale furt obcházel, abych šel Luke vedle mě, který se furt usmíval. Zadívala sem se do jeho modrých očí a on se kousl do rtu. Měla sem co dělat, abych neomdlela nebo neupadla. S mým štěstím, sem jen zakopla. Podlamovaly se mi kolena a Mickey se mi zase jenom smál. Bouchla sem do něj a on hrál uraženýho.
"Kam jdeme?" zeptala se a koukala na Lukea a Mickeyho.
"Co kino?" řekl Michael a oba jsme naráz souhlasili. Už se stmívá a není ani pět. Když jsme došli do obchodního centra zatáhla sem je do pár obchodů a až pak jsme vyrazili do horního patra, kde sídlí kino Luke mi vzal mých 'pár' tašek a Michel šel koupit lístky.
Luke, s božským úsměvem, otevřel pusu a chtěl něco říct, ale rozběhla sem se za Michaelem, abych mu dala peníze. Ještě jsem se otočila a Lukeovi jsem se omluvila. "Clifforde!" zakřičela sem na něj a dávala mu peníze.
"Ne, tohle je na nás." achjo, nesnáším, když za mě někdo platí.
"Ne. Na." a snažila se mu dát peníze do ruky, ale marně.
Michael se mi začal smát, jak obvyklé.
"Nesnáším tě." řekla jsem když sem se otáčela a vyrážela zpátky k Lukeovi.
"Co se děje?" panebože, zas ten jeho úsměv. Nesnášim ho, za to, jak mě dostane pouhý pohled od něj.
"Tebe taky nesnáším." hrála jsem zase uraženou, a pak jsem se mu dala peníze do kapsy.
"Ale notak." On. Se. Kousl. Do. Rtu. Můj bože, zase sem do toho spadla.
Když přišel Michael rozcuchal mě a pak jsme si šli sednout do kavárny, protože film začínal až za dvě hodiny.
*'*'*
Po hodině a půl jsem se zvedla, že bychom měli jít. Když mi Luke otevřel dveře a já vyšla ven, mráz mě práskl do obličeje a mně byla strašná zima. Zuby mi drcaly o sebe. Luke si toho všiml a chtěl si sundat svou bundu a dát mi jí, ale..
"Ani to nezkoušej, Lucasi. Byla by ti zima." a ukázala sem prstem gesto 'ne'.
Když jsme vešli do centra, vyrazili jsme rovnou nahoru po eskalátorech. Nahoře v kině, Michel si sednul tak, abych byla já hlavně vedle Lukea. Ten kretén vybral horor a já se tam celou dobu lekala a schovávala se za svojí bundu. Když se konečně rozsvítilo, viděla sem Mickeyho vysmátej obličej a Lukeovo taky. Oba dva jsem bouchla a oni se začli tvářit ublíženě a chytli si ruku, tam kde sem je bouchla.
*'*'*
Odemkla sem dveře a táta tu furt nebyl. Koukla sem se na mobil a měla sem od něj zprávu, ve které stálo.
Mam noční, přijdu až zítra kolem oběda.To je skvělý. Vážně, nemyslím to ironicky.
"Klucii?" oba dva zamnou přiběhli a čekali, co ze mě vypadne.
"Táta přijde až zítra odpoledne." a Micheal na mě zmateně koukal.
"Přespíš u nás, okay?" vypadlo z Lucase, zas usmál.
"Okay."
"Jste jak v tfios, vy dva." bouchla sem Michaela, hned jak to řekl a ten si mě přehodil přes rameno, vyběhl schody,hodil ně na mojí postel a začal mě lochtat.
"CLIFFORDE!" nechtěl mě pustit, ale Luke mě zachránil. Mickey se začal tvářit ublíženě a já na něj vyplázla jazyk.
"Michaele, prosím!!!" žadonil Luke a skoro si sedl na kolena.
"Fajn, ale né, že jí někdy ublížíš." řekl to dost nasraně.
"Slibuju, že ne." úsměv se mu rozzářil. "Děkuju, děkuju, děkuju." a dal mu lístek s jejím číslem.Michael ležel na mojí posteli a já odešla na pohovku a Luke šel zamnou.
"Pamatuješ si, jak jsme se poznali?" řekl najednou a mě přepadla nervozita, i když ani nevím proč.
"Umm.. Vím, že jsi mi volal, ať za váma přijdu do parku." pousmála sem se.
"Jo. Je sladký, že si to pamatuješ."
"Ty jsi sladkej, prosimtě." a začla sem se usmívat a strčila jsem do něj. J-já sem mu řekla, že je sladkej? Já sem tak tupá!
L U K E
"Jo. Je sladký, že si to pamatuješ." a snažil jsem se netvářit nervózně.
"Ty jsi sladkej, prosimtě." c-cože? Aww. Začla se strašně červenat, je roztomilá.
"Ty jsi roztomilá, když se červenáš." snažil jsem se působit v klidu, i když jsem v něm nebyl. Začla se usmívat, a pak se zvedla a začla s někým mluvit po telefonu.
"Zachvíli tu bude pizza." zas si sedla vedle mě a položila si svou hlavu na mé rameno.
"Pizza?! Slyšel sem Michaela běžet ze schodů..
ČTEŠ
heartbreak girl|| 5sos
Fanfiction"if somebody like you loves me, it must be perfect dream." - Luke Hemmings