chapter ten

244 23 6
                                    

"Co to kurva děláte?!" vykřikla sem po nich, ale oni se nepřestávali prát. Teď sem si připadala najednou úplně střízlivá.
"Doprdele přestaňte, kurva," vykřikla jsem po nich, ale úplně mě ignorovali. Calum, jenž ležel na zemi a Luke do něj mlátil, se snažil bránit, ale jelikož je Luke větší a asi i silnější, moc se mu nedařilo.
Calumovo rozmlácený obličej a Lukovo zničené klouby na rukou mi říkají, že se perou už dýl. Jelikož na můj křik vulgárních slov vůbec nereagovali a Luke ho dál mlátil, rozhodla jsem se, že dojdu pro Mikeyho nebo Ashtona. Seběhla sem schody a viděla sem jako prvního Ashe.
"Ashtone!" vykřikla jsem po něm, podíval se na mě pohledem "co potřebuješ?"
Doběhla sem k němu a začala mu říkat, co se děje nahoře.
".. prosím, pojď tam,"
"jdu,"
Když jsem s nim vyběhla schody, Luke pořád Caluma mlátil. Cal se už nebránil a jen ležel pod Lucasem.
"Lucasi, co to kurva děláš?!" koukla sem se na Ashtona, který zařval z plných plic tuhle větu. Vůbec bych do někoho, jako je Ashton, neřekla, že umí takhle řvát.
Nic.
Nic.
Nic.
Ashton šel k nim a roztrhl je od sebe. Calum skučel bolestí a nemohl se skoro postavit. Ashton Lucase držel u zdi a křičel na něj, co to doprdele udělal. Luke jen ztěžka oddychoval a snažil se dostat z Ashtonovo sevření a jít zase mlátit Cala, pravděpodobně.
"Dostaň odtud Caluma, prosimtě,"
kývla sem na souhlas a pomohla mu se zvednout. Dobelhali jsme do mého starého pokoje, protože byl nejblíž.
Cal se povalil na postel a pořád skučel bolestí. Sedla sem si naproti jemu do tureckýho sedu, nadechla se a
"Proč jste se prali?" neodpověděl mi a jen otočil hlavu na druhou stranu. Zvedla sem se s postele a došla na druhou stranu ke Calovo obličeji, sedla si na bobek a zeptala se znova. Bolestně zaskuhral a pak z něj vypadlo
"Hele, Kim.. Neřeš to, fakt ne, prosím, prostě to nech," zoufale sem si vzdychla, přikryla ho, zhasla a odešla.
Mikey pomalu vyháněl všechny lidi a asi po hodině už tu nikdo nebyl. Clifford odpadl na pohovce uprostřed bordelu od JEHO párty. Z kuchyně sem si vzala velkej černej pytel na odpadky a začla sbírat flašky, kelímky, pytlíky od brambůrků a tak. Když sem měla jakžtakž uklizený spodní patro, šla sem se podívat do našeho pokoje. Lucas seděl na posteli zády ke mně a já neměla chuť s ním mluvit. Rychle sem odešla do Ashtonovo pokoje a všimla si, že už spí. Rozhodla sem se teda, že přespím u Mikeyho, protože v Calumovo spala Ali.
Vzala sem si Michaelovo tričko a lehla si. Když sem už pomalu usínala a nic nevnímala, cítila sem na tváři teplý dech. Vystrašeně sem otevřela oči a cukla s sebou.
"Proč spíš tady?" ha, Lucasi, hádej.
"protože," otočila sem se zády k němu a zachumlala se víc do peřiny, která voněla Mikeym.
"Kim, já..-"
"jdi spát, promluvíme si ráno,"
"tak pojď s semnou," vzdychla sem si zoufalstvím a zvedla se a šla směr pokoj, kde se Luke snažil zabít Caluma.
Lehla sem si zády k němu na kraj postele ale přitáhl si mě k sobě.
"Promiň," zašeptal mi do ucha a povolil sevření našeho objetí, abych byla přesnější, on objímal mě.
Když sem nic neříkala, otočil se zas na oplátku on a lehl si na kraj naší velké postele.
"Proč?" šeptla sem.
"Proč se omlouvám?"
"Ne, víš co myslim," zamračila sem se na něj.
"Jdi spát, promluvíme si ráno," achjo, proč sem tu větu předtím říkala.
I přes to, že mě naštval tím, že zmlatil Caluma, hodila jsem si přes jeho pas ruku a hlavu opřela o jeho záda.
"Teďko si s semnou málem bojovala, že sem tě obejmul a teď děláš tohle..?" v jeho hlase byl náznak smíchu.
"Sklapni Lucasi," štěkla sem na něj ale bylo poznat, že se mi chce smát.
"Neříkej mi Lucasi!" vykřikl jak malé děcko.
"Budu, jsem na tebe naštvaná," můj obličej se mi zkřivil do naštavano-zmateného výrazu, Tleskám Kim!
"Hej, nechme toho, prosím,"
"Dobrou Lucasi,"
"Kim, sakra, nech toho, PROSÍM!"
"Nebo co?" nadzvedla sem obočí.
"Nebo tohle," šibalsky se usmál a otočil se na mě.

heartbreak girl|| 5sosKde žijí příběhy. Začni objevovat