chapter thirteen

188 15 6
                                    

Popravdě jsem pořád naštvaná, ale na další drama nemam sílu. Prostě mu odpustím a budu doufat, že mi život nevymáchá obličej v blátě za to, že mu dávám další šanci. Tím jeho 'proslovem' mě přesvědčil, tak budeme doufat, že to vše, co řekl, myslel vážně.
"Hey, Luku?"
"Hm?" zabručel mi do ramene, protože mě dobrých deset minut objímá.

"Víš, když mě pustíš, já ti neuteču, nebo tak..." řekla jsem.

"Bojím se, že jo," odpověděl smutně.

"Nemusíš, zlato." podíval se na mě s rozzářenýma očima a já se musela zasmát. "Co?" dodala sem.

"Řeklas mi zlato," pořád měl rozzářený oči a hrozně se culil.

"Neprožívej to tak, dobře?" zasmála sem se, znovu.

Chytl mi obličej do dlaní a dal mi pusu na čelo, pak mě pohladil po vlasech. "Jdu do sprchy." oznámil mi.

Sedla sem si na postel, vzala mobil a zavolala sem Mikeymu, i když byl o stěnu dál. Prostě sem líná dojít tam.

"Mikeyyyyyy," zakřičela sem do telefonu, ale tiše, abych někoho nevzbudila, i když pochybuju, že někdo už spí.

"Kim, víš o tom, že jsem tak 20 metrů od tebe, žejo?"
"Jo, ale chci s tebou mluvit ale sem líná tam dojít," povzechla sem si.

"Tak já si pro tebe dojdu!" řekl a típl to.

Položila jsem mobil a v tu ránu přišel Luke zpátky. Měl jenom ručník obmotaný kolem pasu a byl hrozně hot, doslova jsem na něj zírala.
KIM, PŘESTAŇ - křičela sem sama na sebe

"Proč na mě tak zíráš?" zeptal se s pobavením.

Než sem stihla cokoliv říct do pokoje se vřítil Michael.

"Uhm, omlouvám se, já jen.. Kim semnou chtěla mluvit a byla líná jít ke mě do pokoje, takže sem si pro ní přišel.."

"Uhm, fajn?" řekl Luke.

Mikey mě zvednul a držel jako princeznu (víte co myslim ne? nevim jak jinak to nazvat a prostě. určitě víte!:D)a pomalu šel k němu do pokoje.

"Viděl jsi jak na tebe koukal Luke, když jsi mě zvedal? Myslím, že tě později zabije." zasmála sem se a prohrábla mu jeho červený vlasy.

"Mam větší sílu!" tiše vyjekl.

"Dobře, neubližuj mi hlavně," rukama jsem si zakryla obličej.

"Tobě? Nikdy," hhhh, Michaele, přestaň být tak skvělej.

Když jsme došli k němu do pokoje, položil mě na zem a hupsnul do postele. Sedla sem si vedle něj a zádama se opřela o zeď a nohy si přitáhla k hrudi, na kolena si položila hlavu a jednou rukou jsem si hrála se svýma vlasama.
Chvíli panovalo ticho, ale Mikey ho přerušil.

"Jsi v pohodě?" zeptal se.

"Neměla bych?" usmála sem se nejvěrohodnějším úsměvem, kterej jsem zvládla.

"Uh, víš, že poznám, když s tebou něco je," šťouchl do mě a usmál se. "Vždycky, když se něco děje, hraješ si s vlasama," podotkl a ukazál na můj prst, který právě obmotával pramínek vlasů kolem dokola.

"Fajn.. tak, jak to říct. Omluvil se a řekl mi, že mě miluje a že potřebuje moje odpuštění a tak no.." odvrátila sem pohled a oči se mi zalily slzami při vzpomínce, že mě Luke podvedl.

"Hej, pojď sem," roztáhl ruce a já vpadla do jeho skvělýho a bezchybnýho objetí.

Někdo si hlasitě odkašlal. S Michaelem jsme se hned pustili a podívali se, kdo to je. Samozřejmě, že to byl Luke!

"Já jen, jestli jdeš už spát, ale jak vidím, tak si užíváš s Michaelem, takže.." řekl naštvaně.

"Přestaň, Luku,.." odpověděla jsem.

"Luku, nemyslíš, že nemáš právo na to žárlit?" vložil se do toho Michael.

Luke se k Michaelovi přibližoval a vypadal dost naštvaně.
"Kluci, přestaňte. A ty," ukázala jsem na Luka a chytila ho za ruku, "pojď."

Luka sem odtáhla z Michaelova pokoje a zatáhla ho do našeho.
"Kim.." zavrčel. Jasně, časté hádky jsou už na denním pořádku.

"Nechci se hádat," tiše jsem odpověděla.

"Já taky ne, jen.."
"Luku, nech to být, to je fuk," při těchto slovech sem si lehala do postele a přikrývala se peřinou. Luke udělat to samý a ležel na zádech, jako já.

Prolomila jsem to ticho, které panovalo, jednou prostou větou.

"Změnil jsi se."
"Ty taky, Kim." odpověděl mi. "Ale pořád tě hrozně miluju a zbožňuju, víš to, žejo?" řekl nejistě.
"Já tebe taky, Lucasi." přitulila jsem se k němu.
"Už jsme zase u toho?" zoufale vydechl.
Zasmála sem se a pomalu usínala v jeho objetí. Má zlost na něj vyprchala, protože nejde být naštvaná na někoho, koho milujete.
-------------
AHOJ
je to krátký
sorreh
ale jsou dvě ráno
zejtra je škola, idc
je to takový nudný, ale měla sem v pokoji velkýho ošklivýho nechutnýho pavouka a já se strašně bála, takže se to odrazilo tady (jjj katie, jasně)
chyby odpustě, to ten pavouk
ily all
A DÍKY ZA 1K ❤️❤️❤️❤️ (jsou vidět ty emoji srdíčka z apple klávesnice?)
jdu psát další díl, kterej bych mohla vydat zítra/pozítří
AHOJDA

heartbreak girl|| 5sosKde žijí příběhy. Začni objevovat