chapter nine

250 17 0
                                    

"Nechtěla jsi se bavit semnou, tak se bav s ním," řekl Mikey a odešel. Zabouchl dveřmi a jedinej kdo byl semnou v mém celkem velkém, barevném pokoji byl můj blondatý tučňák. (to nedává smysl, ale idc, ok:dd).
"Co se ti stalo?" zeptala se mě má osudová láska s vystrašeným a ustaraným výrazem mezitím, co si sedala na postel. V mé hlavě zase běhaly myšlenky, jestli mu to říct, nebo ne. Každopádně, vím, že pochopí, když to nebudu chtít rozebírat. Vždycky mě respektuje, takže i kdybych mu řekla, že se o tom nechci bavit, nechá to.
"Budeš ti vadit, když ti řeknu, že to nechci řešit?" a Lucas pomalu otevíral pusu, že něco řekne. "Prosím," dodala sem a snažila se usmát, i když mě bolely rty, který byly oteklý. Usmál se a souhlasil, že to nebudem řešit. Díkybohu.

"Taaaakže, proč jsi přijel dřív?" zahltila sem ho otázkama, hned jak si sedl na mou postel a já na něj.
"No, vlastně, kvůli tobě," když si všiml mého, asi vtipného výrazu, uchechtl se a pokračoval. "Chybělas mi," jak dořekl tuhle boží větu, chytil můj malý obličej do dlaní a políbil mě. Při líbání mého blonďatého cukrouše nás vyrušil Mikey, který vrazil ke mě do pokoje s křikem "večer přijde pár známých, ok?"
S Lukem jsme na sebe hodily pobavené pohledy a dál pokračovali v líbání. Tak strašně moc mi chyběl, sem ráda, že je zpět, blízko u mě, s semnou.

V E Č E R
"Pár" známých, to znám. Musí tu být přes sto lidí a je mi jasný, že polovinu z nich Michael znát opravdu nemůže. Ze začátku týhle "párty" sem se držela u Lucase, který si povídal s Ashtonem a Calumem, kterej tam měl svojí holku a ta byla trochu na mol, že jí Hood musel držet, aby nespadla. Ok, poznáme se jindy, budoucí kamarádko. Luke se mě nevšímal, občas se na mě podíval a usmál se, ale to bylo vše. Celou svou pozornost věnoval klukům, ale přece jen je neviděl několik měsíců, takže mu to nemohu brát za zlý. Zakřičela sem mu do ucha, abych přeřvala hudbu, že jdu najít Mikeyho, jen kývnul. Pustila sem jeho ruku a obcházela náš zaplněný dům a hledala červenou hlavu. Nemohla sem ho najít, tak sem to zamířila do kuchyně a vzala si flašku melounový vodky, po půlce sem byla celkem mimo a kdyby mi jí dotyčnej nesebral, lila bych jí do sebe dál.
"Heej, co to děláš?" křikla sem po klukovi s tmavě hnědými vlasy, co mi sebral mojí tekutou kamarádku. Ani se neotočil, tak sem seskočila z kuchyňský linky a došla k němu, stál jen pár metrů ode mě a dalo mi docela zabrat to, abych nespadla.
"Říkala jsem, co děláš?" řekla sem s "lehkou" ironií v hlase. Neznámej hnědovlasej se na mě otočil a já nemohla uvěřit svým očím.
"Kim?" nadechl se, "co tu děláš?"
neměla bych se spíš ptát já jeho? To on je u mě doma.
"Nooo, já tu bydlím," škyt, škyt.
"Oh, aha, no každopádně, sem rád, že tě po takový době vidim," usmál se na mě a chtěl zas odejít.
"P-počkej," doběhla ho a sebrala mu mojí flašku melounovky.
Okay, tohle bylo divný. Co tu dělá? Vždyť se s klukama nikdy nebavil. Ale to polovina lidí tady, to je fuk. Každopádně, sem ráda, že si semnou Troy nechtěl povídat, protože JÁ si s ním rozhodnem povídat nechtěla.
Troy je můj bejvalej, teď chodí s Donnou, jak ironické, že?
Dopila sem poslední loky hořkosladkého alkoholu, flašku zahodila do koše a uviděla rudohlavce! Tancoval na stole v obýváku, dobře kámo, ok. Připojila sem se k němu, po půl hodině jsme seskočili ze stolu a šli hledat další pití. Mezitím, co si mě Mikey nevšímal sem si skočila před barák zapálit cigaretu. Nedopalek sem hodila na zem, šlápla na něj a rozhodla sem se najít Luka. Byla sem dost mimo, všechno se mi točilo, rozmazávalo. Najednou cítim, jak padám. Ne, že by mi to bylo jedno, jen jsem nemohla nic udělat. Čekala sem palčivou bolest, ale nepřišla, protože mě chytil kudrnáč.
"děkujuuuuuuu," protáhla sem to slovo co nejvíc to jde a pak si škytla.
"Není zač."
"Nevíš, kde mam tučňáka?" Tyjo, snad neni moc střízlivej, nechci to poslouchat.
"Měl by být pravděpodobně v pokoji," usmála sem se na Ashe jako poděkování a šla nahoru za Lukem.
NIKDY by mě nenapadlo, že bych musela do pokoje, který je i MŮJ klepat, tak sem šla rovnou.
To co sem viděla, mě zděsilo.

heartbreak girl|| 5sosKde žijí příběhy. Začni objevovat