Bölüm 7

7.3K 1.3K 83
                                    


George, Chloe'nin telefonunun ardından yeni geldiği odasından askılıkta duran ceketini hızla alarak odasından çıktı. Koşar adımlarla koridordaki merdivenlerin yanında duran asansöre doğru yürürken ceplerinde odanın anahtarını ve arabasının anahtarını kontrol etti. Asansörün çağırma düğmesine basınca kapı açıldı. Zemin kata basıp otelin avlusuna hızlıca indi. Ortalık boştu ve resepsiyondaki kadın masasında yoktu. George hızlıca otoparka koşup arabasının anahtarını çıkartıp kilitlerini açtı. Binip çalıştırdı ve her zamanki yavaşça yaptığı kalkışı bu sefer hızlıca yaparak otoparktaki sessizlikte tekerleklerin patinaj sesi cadde boyunca yankılandı. George arabasını hızla sürerek polis merkezine ulaşması beş dakikasını almıştı. Kalabalık dağılmıştı ve ortalık oldukça sakindi. Park yeri arama derdine düşmeden bulduğu ilk boş yere arabasını yanaştırdı. Arabasından inip koşar adımlarla polis merkezinden içeri girerek mavi renge boyanmış koridordan amirin odasını buldu. Kapıyı çalma nezaketi göstermeden aniden girdi.

Amir hızlıca koltuğunda kafasını kaldırarak kapıya baktı. Saygısızca girilmesi yüzünden sinirli gözüküyordu. ''Odanıza böyle hızlıca girdiğim için kusura bakmayın fakat çok önemli bir şey oldu.'' George soluk soluğaydı.

''Sakin ol George. Ne oldu?''

''Bak şuan bunu konuşup zamanı burada öldürmek anlamsız. Hemen gitmemiz lazım çok acil.''

Amir okuduğu dosyayı bitirmişti ve onun yerine yeni basım bir spor dergisi okuyordu. Spor dergisini kapatıp masasının yanına koydu. Ve ayağa kalktı.''Nereye gideceğimiz konusunda bir fikrin var mı?''

''Şey... Hayır, ama telefon numarasından yerini tespit edebilirsiniz umarım.''

''Tabi ki. Ama söylediğine göre adam Chloe'i yakalarsa telefonunu kırmış olabilir. Bu yüzden bence Dr. Wesley'in dağ evini tapu işlemlerinden polis memurları rahatça bulabilir.''

''İki yolu da denemelerini istiyorum.''George cep telefonunu çıkartıp Chloe'nin numarası yazan bölümü amire uzattı. Amirde numarayı kağıda yazarak odadan dışarıya doğru yürüdü. George'da arkasından amiri takip etmeye başlamıştı.

Amir elindeki notu masadaki bilgisayarın başında duran cılız bayan polis memuruna uzattı. Stemburg'da masada oturan polis memuru da cılız ve bayandı. Genelde polis merkezlerinde bilgisayar başında görev yapan polis memurlarının bayan olduğunu düşündü. Amir kararlı bir ses tonuyla ''Bu numaraya yer tespiti istiyorum. Eğer numaradan sonuç alınamazsa Experonce Tıp Fakultesinde beyin cerrahı olarak görev yapan Wesley adındaki doktorun dağ evindeki adresini bulmanı istiyorum. Ekibe haber ver otoparkta benimle buluşsunlar.''

George arabasını merkezin önünde kaldığını biliyordu. Fakat orada kalması sorun etmeyeceğini çünkü amirin yanında olduğunu biliyordu. Amir merkezde bulunan asansörü çağırma düğmesine basarak biraz bekledi. George asansörün oteldeki gibi olmadığını anladı. Yavaş çalışıyordu. En sonunda asansör gelerek George ve amir binmişlerdi. Amir direk B1 tuşuna basarak asansör hareketlendi. Asansör birkaç saniye aşağı doğru inince durdu ve kapı açıldı. Büyük bir otopark vardı aşağıda amir kendi sivil aracına doğru yürümeye başlarken George'da onu takip ederken otoparkı inceliyordu. Amir siyah renkli Volkswagen markalı arabasının kilitlerini açtı. George arabasının çevresini dolaşıp ön taraftaki kapıyı açarak arabaya bindi. Kendi arabasından başka bir arabaya nadir binerdi ve biraz çekinmişti. Amir arabasına binmeyip otoparka gelecek olan ekibini bekliyordu. George meraklı gözlerle onu izliyordu.

Birkaç dakikaya kalmadan da sekiz kişilik grup otoparkın girişinden amire doğru gelmeye başladılar. Amirin vereceği talimat üzerine yola çıkacaklardı. Yeterince yaklaştıktan sonra sekiz kişinin de gözleri amirdeydi.

Gizemli Mektup (RAFLARDA.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin