Bölüm 11

5.4K 832 54
                                    


Arty büyük ahşap masasında oturmuş kahvaltıdan sonraki keyif purosunu zevkle içiyordu. Önünde yığılmış beyaz kâğıtlardan uyuşturucu ticaretindeki alım satımları hesaplıyordu. İşlerin Wesley'in on kilo malını götürmesi haricinde gayet iyi gidiyordu. Alnındaki ve seyrelmiş saçlarının arasındaki ter damlaları belli oluyordu.

Tam ayağa kalkıp barının ofisinden çıkmaya hazırlanıyordu ki içeri Martin girdi.

Martin başıyla selam verip Arty'e doğru yürümeye başladı. Arty, Martin'in yüzündeki o üzüntü ve tedirgin dolu bakışlarının ne anlama geldiğini biliyordu. Başarısızlıktı, beceriksizlikti. Masaya yaslanıp Martin'in söyleceklerini dinlemek için hazırlandı.

''Bir terslik mi var Martin?''

''Efendim, Farnell ve Walter...''

''Yoksa Wesley'i yakalayamamışlar mı?''

''Wesley ikisini de gafil avlamış. Walter telefonuyla beni aradığında zorlukla konuşuyordu. Adresi verip kapattı. Gece oraya gittim ve ikisini de neredeyse öldürecekmiş.''

''Durumları nasıl? ''

''Kritik efendim birkaç ay yürüyebileceklerini sanmıyorum. Primchy hastanesine kaldırıldılar.''

Arty dudaklarının arasındaki purosunun dumanı küçük ofis odasının tavanında duman birikmesine sebep oluyordu. Arty yarıya kadar içilmiş purosunu masada duran camdan yapılma kül tabağına bastırdı. ''Artık o adamı öldürebilirsiniz.''

''Maalesef efendim. Bu da şuanlık mümkün değil. Wesley dün gece adamlarımızı öldürme noktasına getirdikten sonra evinde tutuklanmış.''

''Neden?''

''Duyduğum kadarıyla dağda bir evi varmış. Sonra evinin birkaç yüz metre ilerisinde başı kesik cesetler bulunmuş. Ayrıca evinin bodrum katında yaralı bir adam ve ormanda ağaca bağlanmış bir şekilde asistanı bulunmuş.''

''Wesley katil mi yani?''

''Mesleği zaten insanları kesmekse normal hayatta birilerini kesmek ya da acı çektirmek ona zor gelmeyecektir.''

####################

George sabahın erken saatlerinde uyanmıştı. Uyandıktan sonra aklına gelen ilk şeyde Chloe olmuştu. Onu dağ evinin yakınlarında bulup kendi arabasıyla hastaneye götürüp doktorların eline teslim etmişti. Dün gece Wesley'in tutuklanmasından sonra Gardiner adamı polis merkezine götürüp sabaha kadar sorgusunu çekmişti. George sorgu sırasında hiçbir şeye karışamayacağı için onun merkeze gitmesine gerek yoktu. Onun için polis merkezine gitmek yerine gecenin sakinliğinden yararlanıp hastaneye gidip Chloe'nin durumunu sorarak oteline gelmişti. Eğer polis merkezine gitseydi bile hiçbir suçlamayı kabul etmeyeceğini suçu tekrar birilerine atarak paçayı kurtarmaya çalışan Wesley'i ve onun avukatını izleyerek sinir olacaktı. Tam olarakta öyle olmuştu. Sabahın erken saatinde Gardiner, George'u telefonuyla aramış gece başlayan sorgunun neredeyse gece üçlere kadar uzadığını anlattı. Sonra da yarın hâkim önüne çıkacağını belirtti. Polis merkezinde sorguya ne kadar karışamıyorsa da hâkim karşısında Wesley'i idama kadar götürmek onun işi olacaktı. otelinden çıkıp arabasına bindi bugün mükemmel bir gün olacaktı. George mahkeme saati gelene kadar hâkimin karşısında nasıl konuşması gerektiğini provalar yapıp tekrar etti. Gayet kısa ve öz konuşacaktı. Zaten bodrum katında bulunduğu adam ve Chloe onu hapse atmak için yeterli olacağını biliyordu. En sonunda yeterince prova yaptıktan sonra oteldeki dolabını açıp giyeceği beyaz gömleğini ve siyah kumaş pantalonunun yanında dolabından çıkarttığı siyah kravatını giydi. Üstüne de siyah kumaş ceketini giyerek hazırlanmıştı.

Gizemli Mektup (RAFLARDA.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin