„Dobré ráno."
„Aislynn? Prečo si nezazvonila na niektorú zo slúžok? Nedoniesli ti raňajky?"
„Nedovolila som im, aby mi ich doniesli do postele." Kráľovná pobozkala Kaidana a ten na ňu hodil zhrozený pohľad. Aislynn sa však odvrátila a usmiala sa na Nialla, ktorý sedel oproti Kaidanovi.
„Dobré ráno."
„Dobré, Aislynn."
„Tak? Čo nás dnes čaká?" Aislynn sa posadila za vrchstôl a spokojne si nabrala na tanier jedlo, ktoré jej na stôl začalo nosiť služobníctvo.
„Neodpovedaj jej!" Jedálňou zahrmel Kaidanov hlas, pričom nôž, ktorý držal v ruke, namieril Niallovým smerom, a potom svoju pozornosť znovu zamieril na Aislynn. „Mala by si sa pripravovať na pôrod! Mala by si oddychovať! Každým dňom budeš rodiť, nemala by si pracovať!"
Aislynn si vzdychla. „Keby bolo po tvojom, nemohla by som robiť nič, len ležať v posteli a to od momentu, kedy si sa o dieťatku dozvedel. Láska, tehotenstvo nie je choroba. Nemôžem zanedbávať svoje kráľovské povinnosti!"
„Nikto nič nezanedbáva. Som tu ja a je tu aj Niall. Neboj sa, ten si vystačí týchto pár dní aj bez teba. Však, Niall?"
„Kamoško, do tohto ma nezaťahuj." Niall zodvihol ruky do obranného postoja.
Kaidan ho prebodol ostrým pohľadom. Nechcel, aby sa Aislynn zbytočne namáhala a nedajbože, aby vo svojom stave pracovala, ale až pridobre poznal kráľovnú, svoju manželku. A, samozrejme, aj jej tvrdohlavosť.
„Kaidan, viem, že by si radšej rodil namiesto mňa, ale bohužiaľ, nejde to. Viem ako sa cítim a čo si môžem dovoliť."
„Možno vieš, ale ja som tiež bol v blízkosti niekoľkých pôrodov a viem, čo všetko sa môže stať. A hlavne dosť nečakane, tak, prosím ťa, zostaň dnes v izbe."
„Tak to ma tam budeš musieť zamknúť!"
„Nepokúšaj ma!" povedal už vytočený Kaidan.
„Tento boj nevyhráš," povedal Niall, ktorý sa ani nepokúšal skryť pobavenie. Sám totižto vedel, aká vie byť Aislynn tvrdohlavá. Nemal najmenší dôvod pochybovať o tom, že by spravila presne to, čo chce.
„Teraz sa do toho chceš zrazu miešať?" zaškrípal zubami Kaidan. „Nemohol by si aspoň raz stáť na mojej strane?"
„A ty si myslíš, že túžim čeliť jej hnevu," ukázal hlavou smerom k Aislynn. „Pozri, budem s ňou celý deň a aj tak sa dnes musíme venovať len nejakým papierom, ktoré sa začali hromadiť na mojom stole. Dám na ňu pozor."
„Aj tak ti neverím, pretože Aislynn si dokáže vymyslieť čokoľvek a viem, že ty si dostatočný blázon, aby si ju v tom ešte podporil. Takže s vami zostanem aj ja," rozhodol sa nakoniec Kaidan a zavolal na Ansgara.
Aislynn sa ani nesnažila vnímať hádku svojho manžela s jej radcom, nenúteným úsmevom a analyzovaním svojho jedla sa snažila zakryť nepohodlie, ktoré je zrazu postihlo. Započula len toľko, že Kaidan prikázal Ansgarovi zrušiť svoje plány a zajednal si tak čas, aby mohol robiť spoločnosť svojej manželke.
Aislynn bola priveľmi tvrdohlavá, aby svojmu manželovi priznala, že mal pravdu a jej pôrod sa naozaj blíži. A k tomu vedela aj to, že od momentu prvých kontrakcií môže prejsť ešte množstvo času k samotnému pôrodu a nechcela tak zbytočne vzbudiť paniku.
Zapieranie kontrakcií jej však dlho nevydržalo. Len čo sa Niall postavil od stola, z okna zbadal dlhý sprievod, ktorý mieril k ich hradu.
„My dnes čakáme návštevu?" spýtal sa.
YOU ARE READING
Srdce bojovníka ✔️
FantasyAislynn je sirota a poznačená hlbokou stratou svojich milovaných. Jedinečná bojovníčka, ktorá sa aj napriek svojmu podrezanému jazyku dostane do priazne kráľa. Dokážu sa však spolu zbaviť svojich nepriateľov? Alebo odkryjú tajomstvá, ktoré ovplyvnia...