Nem szórakoztunk olyan sokat nálunk mert aztán indulnunk kellett a megbeszèlt helyre, ami történetesen a park volt.Chan szemszöge:
Mi már a parkban vártunk a többiekre Jeongin-al. Mi sem èrkeztünk olyan rég, de várnunk sem kellett sokat egy kis társaságra. Minho és Jisung kézenfogva lèpkedett felénk, utánuk pedig pár perccel Changbin és Lix is megérkezett köreinkbe.
-HELLOOOOOO~-Kiáltott fel hirtelen Jisung.
-Ehhh ne is figyeljetek rá, amikor jött hozzám akkor nálam is üvöltött mint egy idióta.-mutatott a mellette álló személyre Minho. Elképesztő mennyit változzott amióta együtt van Jisung-al.
-Hè! Nem vagyok idióta!-toporzèkolt az előbb említett.
-Èn nem azt mondtam, hogy az vagy. Hanem csak úgy kiabáltál mint egy idióta.-nevette ki őt Minho.
-Többiek? Merre van Hyunjin és Seungmin?-kèrdezte Felix.
-Fogalmam sincs. De mindjárt felhívom Hyunjin-t.-mondta Changbin, majd zsebéből előhúzta telefonját, és tárcsázta a két elveszett gyerek egyikét.
-Hyunjin. Hol a fenébe vagytok már? Mindig rátok kell várni.-kezdett dumálni a telefonjába.-Mi? Várj, vár lassabban beszélj már!-mondata közben meg hadonászott is, így majdnem leütötte a mellette álló Felix-et.-MICSODA?!-kiáltott fel hirtelen, majd a telefont elemelte a fülétől.
-Mi történt? Baj van? Ügye nincs bajuk?-kezdtem el aggódni.
-Dehogy. Semmi nincs rendben. Most odamegyünk a Hwang gyerek lakásához!-mondta elég idegesen Changbin.
-De mi történt?-kèrdezte Minho.
-Majd a nagyságos úr elmondja nektek. Mèg én sem fogtam fel rendesen, hogy mit is hallottam pontosan a telefonba.Changbin szinte már futott és nem sétált. Nagyon aggódom. Fogalmam sincs hogy mi történt Hyunjin-al, és még ő sem mond semmit. Remélem semmi gond nincs.
Mivel futottunk így elég hamar odaértünk ahol lakik.
-Most pedig addig üvöltünk, amíg ki nem jön és elmond mindent!-mondta erőteljeseb Bin.
-Ès öhmm...nem lehetne hogy csak simán becsengetünk?-kèrdezte kissé félve Innie.
-Ahh csak gyorsan már!-odasètáltunk a nagyajtóhoz, ahol megkerestük a ,,Hwang" vezetèknevet, majd megnyomtam a csengőt.
-Igen, ki az?-hallatszódott a vonal másik végéről egy kissé meggyötört hang. Hyunjin volt az.
-Hyunjin lègyszives engedj be minket. Beszélnünk kell!-mondatom után hallottuk a sípoló hangot, majd nyílt az ajtó. Mindenki úgy futott a lépcsőn ahogy csak tudott. Persze ennek következmènye is lett. Minho véletlen nekiment egy idős bácsinak, aki nagy valószínűséggel már nem igazán volt a saját tudatában. Azaz kissé megártott neki az alkohol.-Há' mit jössz belèm teee...mit jössz belèèeem.
-Sajnálom uram. Csak tudja nagyon sietünk most egy barátunkhoz mert nem tudjuk mi van vele.
-Micsodaaááèèáa? Háttt te buzi vagy jányom?-az imént lehet elhamarkodottan beszéltem úgy tűnik. Az öregnek nagyon is megártott a pia.
-Khmm..uram én fiú vagyok...-magyarázta az öregnek Minho.
-De buzi jány vagy gyole teèèe.-dölöngèlt bele kicsit a mondandójába a bácsika.
-Inkább mi most megyünk is innen uram ne haragudjon.-mosolygott a bácsira Felix. Az a mosoly inkább kínos volt mint őszinte, de még tudom érteni.Mentünk tovább a lépcsőn, majd Hyunjin ajtajához értünk. Bekopogtunk.
-Srácok...èn..èn.... szakított velem Seungmin.-mondta miután kinyitotta az ajtót.Ohhh emberek nem megölni engem :D Inkább ötleteket várok. Szeretnék belevágni egy úgy ff-be, csak nem tudok választani melyik ship legyen az. Mivel már jócskán elhagytuk a közepét a könyvnek, és már picit a vège-felè járunk, így várom az ötleteket hogy ki mire kíváncsi, kinek melyik a kedvenc kis shipje/shipjei?
VOCÊ ESTÁ LENDO
ғᴏʀᴇᴠᴇʀ ᴍɪɴᴇ [ ᴍɪɴsᴜɴɢ ғғ] ✓
FanficHan Jisung. Egy átlagos középiskolai diák. Szinte ismeri az egész iskolát, és a többséggel jó viszonyt ápol. Viszont van egy kivétel. Lee Minho, aki szintén abba az iskolába és osztályba jár mint Jisung. Minho-nak mindig is furcsa érzése volt a fiúv...