①⑦

290 21 77
                                    

Miután elolvastam az utolsó üzenetèt elraktam a telefonomat. Így is volt elég dolgom, és még Eunji is elkezdett hisztizni.
-Kèsz vagy már, hogy ennyire ráérsz társalogni másokkal?! Még ma készen kell lennie! Értve vagyok?!-kezdte el a rinyálást, én pedig bármiféle válasz nélkül folytattam a házit.

Jisung szemszöge:

Még egy röpke három órát szenvedtem a feladattal, de aztán kész lett. Eunji nem igazán volt elragadtatva, de mivel én sem vagyok az a hű de nagyon jó tanuló így ne várjon sokat, főleg hogy egyedül csináltam.
-Na végre elmehetek ebből a porfèszekből.-mèg hogy porfészek?! Mindennap takarítok.

Még gyorsan elkísértem az ajtóig, ahol mindenféle köszönés nélkül elillant. Hát...legalább megszabadultam tőle.

Minho szemszöge:

*Másnap*

Eléggé korán megèbredtem ma, ugyanis már fél hatkor fent voltam és nem bírtam visszaaludni. Aztán meguntam, hogy csak forgolódok az ágyban, így kiszálltam a takaróm alól és mentem valami ehetőt csinálni magamnak.

Gyorsan megreggeliztem, felöltöztem, és megetettem a macskákat. Utána még kicsit visszafeküdtem az ágyba, hogy telefonozzak egy keveset.

Ma ha minden jól megy, akkor Jisung-al fogok találkozni a parkba, és egy amolyan randi féle lesz. Hát mi mást csináljon az ember egy szombati napon?

Vagyis inkább mondjuk úgy, hogy ez lett volna a tervem mára. Egyszer csak megrezzent a telefonom és az 'ismeretlen' felirat állt rajta. Felvettem.
-Haló?
-Üdv Lee Minho! Kim Minseo vagyok a suliból. A tanárnő mint ahogy te is ballhattadd órán, velem osztott be a páros feladat elkészítéséhez. Ha neked ma jó akkor gyere át és csináljuk meg.
-Jó, jó, jó. Várj! Lassabban mondd. Tehát akkor te az osztálytársam Minseo vagy, akihez ma át kéne mennem? Bocsi de nekem ma programom van és-n hagyta hogy befejezzem.
-Rendben. Mondanám hogy megértem, de nem. Az iskola jelenleg sokkal fontosabb mint bármiféle program, barátokkal találkozás, vagy a pihenés. Seoul utca 19. 14:00-re gyere. Ne kess. Addig pedig viszlát!
-Mi?! Minseo ne tedd l-természetesen letette a telefont, én pedig ott voltam tanácstalanul. Ha nem megyek el Minseo-hoz, akkor a tanév végéig, sőt az után lévő utolsó iskolai évet érettsegi után azt fogom hallgatni, hogy én semmit sem tudok rendesen csinálni, és a mindennapos fejmosás a végére már normális lesz. Viszont. Ha ma elmegyek hozzá megcsinálni azt a feladat szart, akkor pedig szegény Jisung pedig nagyon csalódott lesz. Ahhhh ez nagyon bonyolult.

Végül 2 órányi gondolkodás, és egy hosszas telefonbeszélgetés után arra jutottunk, hogy ma átmegyek Minseo-hoz megcsinálni azt a valami feladat ízét.

13 órakor elkezdtem készülődni, amibe beletartozott a gyors fogmosás, fésülködés és fel vettem egy szürke pulóvert is. Utána pedig elindultam, mert egy jó félórás séta innen a Seoul utca. Ráadásul a város közepén van. Vagyis nagyon forgalmas utca, és imádkozom kell hogy ne legyek vagy egy részeg áldozata, vagy egy kutya vacsorája, esetleg az űrlények ne raboljanak el.





















Ééééééés csak egy hét igergetés után itt a következő rész, amibe jóformán semmi sem történik :)
Az előző telefonom azt mondta hogy engem megutált ezért öngyilkos lett (vagyis tönkrement xd) és most a tesóm régi telefonját használom, ami szintén ellenem van, mert...mert nem szeret😂😂
Viszont van egy jó hírem (már akinek) hogy egy új könyvét fogok elkezdeni. Maga a könyv (mint ennél is, csak itt Minsung) a Changlix shipre fog épülni. Ők itt is megtalálhatók mellékszereplő formájában. A könyv címe 'Dark love' lesz. Nem tudok pontos időt modnani hogy mikor tudom publikálni, de vagy a héten vagy jövőhéten hozom, mivel már megvan az első 3 résznek a draftja, már csak javítani kell ;)

Ya, akit érdekel annak itt van a borítója:

Mindenképpen fogok szólni ha kint van már a könyv

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Mindenképpen fogok szólni ha kint van már a könyv. Addig legyetek jók! <3

ғᴏʀᴇᴠᴇʀ ᴍɪɴᴇ [ ᴍɪɴsᴜɴɢ ғғ] ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora