Mivel Hyunjin nagyon kiborult, így az ő vigasztalása ment egész délután. Kicsit jobban érezte magát hogy nem egyedül van, de még szegény nagyon meggyötört volt. Bár még is tudom érteni...
Minho szemszöge:
Tegnap az eltervezett délutánból annyi lett, hogy Hyunjin-t vigasztaltuk. Bár meg tudom érteni a helyzetèt, vagyis hogy szarul érzi magát.
De! Most éppen itt rohadunk szokásosan az iskolapadban, utolsó órán. Viszont Hyunjin és Seungmin sem jött iskolában. Valahogy sejtettem...
Rengeteg gondolatent végig az agyamon, és már annyira összezavart hogy rendesem úgy éreztem hogy fáj a gondolkodás. Bár mondjuk az iskolában a gondolkodás mindenkinek egy elég lehetetlen kèrèsnek felel meg. Aztán megtörtént a lehetetlen. Kicsengettek. Végre.
-Hè! Hè! Leülni mindenki! A csengő a tanárnak szól!-kezdett rikácsolni szokásosan a tanár. Csoda hogy még ép mind a két dobhártyám.-Mèg nem fejeztem be a mondandómat! Nos, akkor páros feladatok lesznek! CSAKHOGY! ÉN fogok párokat választani!-Na, ezen a ponton kezdtem imádkozni, hogy Jisung-al legyek.-Akkor a két hiányzó majd összeáll ha meggyógyultak.-Ugh, szegènykèk.-Felix lesz Chan-al, Changbin lesz Jeongin-al, Minho Minseo-val fog együtt dolgozni.-Francba!-Ès Jisung dolgozik Eunji-vel.-Oldalra néztem és Jisung-nak majd kiestek a szemei úgy néztek. Ráadásul Eunji az Eunji. Vagyis akire múltkor "figyelmeztetett".
-Tanárnő! Ne haragudjon, de én Nem szeretnék Eunji-vel együtt dolgozni!-állt fel az előbb még mellettem ülő mókuska.
-Ez nem kívánság műsor kedves Han Jisung. Úgyhogy nem érdekel!-szólt rá...vagyis inkább valami nemlètező rikácsoló hangszínben adta tudatára Jisung-nak a dolgot, hogy inkább elegedjen meg a társával, mert megsüketül.
-Na és akkor MOST kezdhetnek pakolni! A viszontlátásukat.-ment ki a teremből.-Ezt nem hiszem el! Legalábbis ha nem is Minho-val, akkor legalább valaki normális embert kért volna mellém!-akadt ki Jisung, amikor a folyosón voltunk.
-Nyugi JiJi. Én meg megkaptam az okoskát. Az se sokkal jobb.-mondtam neki.
-Èn meg megkaptam a suli ribancát. Na melyikünk járt jobban? Ráadásul a múltkor is radhajtot! Pedig tudja hogy Velem vagy!-mutogatott saját magára a "velem" szónál, miközben felém fordult.
-Èrtem én. Majd megleszel valahogy. Max elásod.-vontam vállat.
-LEE MINHO!-kiáltott rám.
-Jó jó bocsi.-tettem fel a kezeim védekezés kèppen.Srácok. Mostanában annyira uncsik a részek. Mármint most ez is mi? xD
Na de legyen szép napotok hallgassatok sok kpop-ot. Főleg BM szóló számát ;)
ESTÁS LEYENDO
ғᴏʀᴇᴠᴇʀ ᴍɪɴᴇ [ ᴍɪɴsᴜɴɢ ғғ] ✓
FanficHan Jisung. Egy átlagos középiskolai diák. Szinte ismeri az egész iskolát, és a többséggel jó viszonyt ápol. Viszont van egy kivétel. Lee Minho, aki szintén abba az iskolába és osztályba jár mint Jisung. Minho-nak mindig is furcsa érzése volt a fiúv...