Pov.Deku
Ráno jsem se probudil a byla strašná zima, tak jsem se více k Todoroki přitulil. Už bylo docela pozdě ale byl víkend a já nechtěl Todorokiho budit. Spinkal tak roztomile a já neměl to srdce ho budit. Vztal jsem z postele přikryl jsem Todorokiho a šel jsem udělat snídani. Byli to dva křupavé chlebíčky s máslem a salámem. ,,Huhh?? Uhmm... D-dobré ránko D-deku.." Todoroki se probudil a byl dost rozespalý. ,,Tady je snídaně!!" S úsměvem jsem ho uvítal a podal mu chlebíčky. ,,Mňam.." Usmál jsem se a políbil Todorokiho na čelo. ,,Jdu si dát sprchu!!" Usmál jsem se a zmizel v koupelně. Všiml jsem si že Shoto zčervenal a to mi nahnalo motýlky v břiše. ,,M-můžu d-dovnitř?? J-jen si vyčistím zuby.." Naprosto jsem zrudnul a tak jsem předtím než Todoroki vešel zatáhl závěsy od sprchy. ,,M-m-můžeš.."
Todoroki vešel a podíval se na mě. ,,Jo promiň.." Todoroki se stydlivě otočil. ,,Ummm můžeš prosím zavřít oči??" Todoroki se nedíval a já jsem s ručníkem proběhl kolem a schoval se do pokoje kde jsem si vzal oblečení.
,,M-můžu se už podívat??",,Ano" Seděl jsem na posteli a díval jsem se na to jak do místnosti vchází Todoroki. Sednul si na postel a přiblížil svou tvář k mé tváři. ,,C-co co chceš T-todo-rok-ki??" Znervózněl jsem a zrudnul jsem. ,,Uhmm?!" Todoroki mě políbil obejmul a já jsem naprosto panikařil. ,,Uhmmm uhmmm?!??!" ,,P-promiň..." Todoroki se okamžitě odtáhnul a lehl si na polštář. ,,Nevím co jsem udělal..." ,,Todoroki??" Políbil jsem ho a naznačil že se nic neděje.Najednou jsem si přál aby tato chvilka nikdy neskončila. ,,Miluji tě Shoto!!"
Todoroki mě stiskl a řekl mi. ,,Jsi moje všechno na tomto světě. Miluju tě!!" Objal mě položil na postel, lehl si vedle mě a obejmul. Bylo to moc příjemné a já tuto chvilku miloval.No nic. Jsme zase u konce a doufám že se vám epizoda líbila. Pokud tam najdete nějakou chybičku tak se omlouvám a Papa pusinky!!
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
RomanceNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!