Pov.Deku
,,Midoriyo pojď..." ,,U-už je pozdě." Začal jsem hodně kašlat a kouř mi zabránil dýchat. ,,Musíme pryč!!" Todoroki otevřel okno, vzal mě do náruče a oba jsme skočili. ,,Aaaahh...." Todoroki se ve vzduchu při pádu otočil, tak abych já na něm ležel a on spadl na záda, aby se mi nic nestalo. ,,Todoroki.." ,,Neboj se všechno bude zase dobré.." Přitiskl mou hlavu k jeho hrudi. ,,Teď!!" Todoroki zařval a zmrazil oheň a zemi abychom při pádu změnili počet zranění. ,,Todoroki pozor!!" Bohužel nebyl dost opatrný a jeden špičatý kus ledu ho zranil. ,,Todoroki!!" Oba jsme dopadli na led. Mně sice nic nebylo, ale.. Todoroki byl od krve.. ,,Todoroki!!!" Začal jsem brečet a objal jsem ho. ,,Uhh.. nic mi není Midoriyo co blázníš??" Todoroki se na mě usmál a setřel z mých tváři slzy. ,,Todoroki!!" Pevně jsem ho stiskl. ,,Proč Proč?! Proč to děláš?! Dokázal bych to!! Ale.. děkuji ti." Jemně jsem ho políbil. ,,Neboj se. Je to jen drobné zranění. To nestálo za řeč." Usmál se a já jsem se zase rozbrečel. ,,Co to je??" Přijeli hasiči a sanitka pro zraněný lidi. ,,Někdo k nám běží." Řekl jsem to Todorokimu jelikož jsem byl dost zmatený. ,,Jsi v pořádku chlapče?! Jste oba v pořádku??" Přišel k nám dospělý člověk a po chvilce byl kolem nás celý dav. ,,Mě nic není, ale... Todoroki.." ,,Paní ošklivě krvácíš chlapče. Musíš ihned do nemocnice!!" ,,Ne!! Mě nic není je to jenom drobné zranění. Ošetřím se doma sám.." ,,Todoroki.." Podíval jsem se na něj a on na mě mrkl. ,,Jseš si jistý?!" ,,Ano opravdu." ,,Noo ale.. " ,,Žádný ale jsem v pořádku pane. Děkuji." ,,Dobře.. jak myslíš." Všichni odešli a já jsem ho objal kolem krku. ,,Půjdeme do vedlejší nemocnice kde se ošetřujou lehká zranění." ,,Dobře." ,,Hele!! Todoroki podívej se. Támhle jsou superhrdinové s výstředností, aby nám opravili domi a byty." Ukázal jsem na vrtulník, který letí na obloze.
Okeyyy jsme zase na konci. Moc se omlouvám že jsem nevydávala ale nebyla jsem doma. Každopádně aktivita klesá ale já vám věřím že tuto ff nějak obnovíte xdd. No nic Doufám že se vám epizoda líbila tentokrát kratší ale nevadí.. já se s vámi loučím uvidíme se příště u další epizody a zatím Papa pusinky <3
ČTEŠ
Láska z Každého Úhlu
RomanceNazdárek!! Tady bude fanfikce o TodoDeku A další postavy z bnha neboli Boku no Hero Academia. No nic užijte si fanfikci!!